• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.961 votes
Profile

Carnivàle

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Patrick Bauchau, ja, ik wist het . Maar is 't 'n vlaming, of een Waloniër?

En inderdaad, van de leader, wat Chrissie zo mooi de begingeneriek noemt, krijg ik na ál die tijd nog stééds kippevel ! En hoe kunnen ze iets dat de spanning aan het einde van elke aflevering zó hoog laat opdraven stópzetten??!!! Ik begrijp die Amerikanen niet, hoor !

En Chrissie, waar en hoe is het nogmaals benadrukt dat 't tweede seizoen 't laatste is?

En nogmaals, de persoon die mij weet te informeren over de releasedatum van 't tweede seizoen op DVD, zal ik zéér erkentelijk zijn!

chrissie

• 749 messages
  • 5038 votes

Patrick Bauchau, ja, ik wist het . Maar is 't 'n vlaming, of een Waloniër?

nen Brusselaar dacht ik, zou wel mooi zijn

En Chrissie, waar en hoe is het nogmaals benadrukt dat 't tweede seizoen 't laatste is?

vorige week in de tv bladzijden van Het Nieuwsblad

chrissie

• 749 messages
  • 5038 votes

kijk ook eens bij deze link

[link] http://www.savecarnivale.org/ [ /link]

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ja, ik ken 'm, de site . Toch bedankt !

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Op marktplaats.nl zijn er onbegrijpelijkerwijze mensen die Seizoen Twee al op DVD aanbieden, terwijl ie nog niet eens uit is !! Daniel Knauf zou het niet erg vinden, aangezien ie toch ook wil dat "Carnivale" (damn, dingetje op de 'a' doet ie niet!) meer bekendheid krijgt zodat de serie weer op de rails komt te staan, maar ik wil 'm 't liefst origineel hebben!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Haha, grappig. Kom er net achter dat Nick Stahl (Ben Hawkins) Yellow Bastard uit Sin City is...

(Waarom komt er geen 3e seizoen Carnivale gvd)!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Kan iemand me trouwens vertellen of onderstaand bericht dat ik tegen kwam al tegen gesproken is? Of kan ik hier nog steeds mijn hoop op vestigen?!

Meanwhile, another seemingly doomed series with a similarly expressive following may in fact be headed back to television. MediaVillage has heard that HBO is seriously considering developing a two hour movie or a four-hour miniseries that would tie up the tantalizing loose ends from the final episode of its supernatural dust-bowl drama Carnivale. (The series ended in an abrupt manner that infuriated its loyal viewers, leaving them to wonder if Ben the healer could survive his violent confrontation with the evil Brother Justin, and if the newly possessed Sofie would succeed in bringing Justin back to life.) The new production would be telecast sometime in 2007. Further, if that movie or mini does well, MediaVillage has been told the pay cable giant might even consider resurrecting the franchise as an ongoing series in 2008.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

WAAAAAAAAAH !!!!! Als dat waar is, heb je mijn dag helemaal goed gemaakt, JP !!! Je bent vanaf nu een week lang helig !!!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Dat lijkt me op zich een goede deal Flipman, maar dit bericht is geloof ik al wel een maand oud (Mediavillage.com).

Vandaar ook mijn eerste vraag...

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Hmmm, ik ga effe kijken op HBO.com/carnivale, de officiële website. Wellicht hebben ze hem daar niet op gezet. Als dat zo is, komt dat omdat 1; het berivht onwaar is, of 2; omdat er nog niks zeker is en ze de fans niet lekker willen maken en daarna grof teleurstellen.

Is zoiets eigenlijk wel eens eerder gebeurd, een miniserie om een serie te redden?

UPDATE: Nee, er staat niks over op de officiële website. Damn, zaterdag de laatste aflevering!!! Ik kan niet wachten, maar waarschijnlijk is het einde TÉ ERG!!! Ik bedoel dat ik vast kom te zitten, niet wetende hoe het af zal lopen!!!

Ik dank je nogmaals voor de info, JP, hou me op de hoogte via dit Forum, als je wil !! Laten we hopen dat we op dat eerder geposte bericht inderdaad onze hoop kunnen blijven vestigen !

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Flipman wrote:

WAAAAAAAAAH !!!!! Als dat waar is, heb je mijn dag helemaal goed gemaakt, JP !!! Je bent vanaf nu een week lang helig !!!

'helig' moet 'heilig' zijn, maar dat hadden jullie vast al begrepen !

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

NEEEEEEE!!! HET IS AFGELOPEN!!! AAAAARRRRRRGGGHHH!!!!!!!

Nu MÓETEN die berichten wel waar zijn, over die terugkomst van de serie, maar ze moeten niet eerst een twee uur durende film of een vier uur durende miniserie maken, ze moeten gewoon verder gaan met de serie!

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Als ze er maar een eind aan breien voor het te laat is.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

als de losse eindjes nog sowieso maar aan elkaar geknoopt worden!

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Maar allereerst moet seizoen twee op DVD uitkomen, als dat in de nabije toekomst gebeurt, hoop ik dat we ervan uit mogen gaan dat de serie vernieuwd zal worden.

Er zijn mensen die de DVD te koop aanbieden, maar dat klópt niet!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Iemand een tip voor een forum oid waar ik nog eens rustig over Carnivale en de diepere betekenissen na kan lezen? Het liefst per aflevering?! (Zit na seizoen 1 met veel vraagtekens!)

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ik zou "Carnivàle" opzoeken op Wikipedia. Had ik ook gedaan, maar toen kwam ik achter een heleboel dingen die ik nog niet wilde weten ! Maar wel veel info, en misschien wat externe links die je kunnen helpen.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

mmmm, 't gaat me er om dat ik na een aflevering vaak met zoveel vraagtekens zit dat ik wel eens wil lezen wat anderen er over speculeren. Het HBO forum is zo idioot onhandig, maar zal de links op Wikipedia eens bekijken. Bedankt...

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Graag gedaan ! Tja, erover speculeren met anderen kan op Wikipedia natuurlijk niet. Hier is misschien een goeie plek, als je 't maar in spoilertags zet !

En anders de topics op IMDb.

En anders haal je de hoofdinfo van en aflevering toch van een site (of je bekijkt de aflevering), en dan ga je het er hier over hebben ?? Ik ben helemaal weg van de serie, ik raak er niet over uitgepraat, dus aan mij heb je dan een goeie !

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Righty, ik zal het onthouden. Eerst echter seizoen 2 maar eens bekijken. Zin in!

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Bekijken? Bedoel je nou herzien, of heb je het nog helemaal niet gezien?

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Nope, heb het hele 2e seizoen nog voor me...

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Wow! Ik ben best jaloers, eigenlijk ! Ik wil 't tweede seizoen namlijk ng wle 's zien! Ben nu weer bezig met 't eerste, die heb ik op DVD en kan ik duszo vaak kijken als ik wil! Heb je dan alles opgenomen, of zo? Of gedownload?

Damn, seizoen twee moet echt gáuw uitkomen op DVD! Ik wil 'm wle origineel hebben nmelijk, anders is het een schandvlek op mijn DVD-verzameling!

En trouwens, je kunt maar beter eerst seizoen twee kijken voor je me vragen stelt, anders verklap ik onbedoeld misschien dingen !

Er zla je aan het einde van seizen twee veel meer duidelijk zijn, maar ook dan zul je nog met veel vraagtekens zitten.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ben je al aan het tweede seizoen bezig, JP?

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Het tweede seizoen komt trouwens waarschijnlijk in juli of augustus op DVD uit, kijk maar op play.com.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Klik hier !

RolfWolf

• 1016 messages
  • 1230 votes

Vanavond om 23.55 uur eindelijk deel 2 van deze prachtige serie, op Nederland 3!

VPRO Gids: "De eerste reeks ging al geruisloos aan de meeste kijkers voorbij en de tweede zal het niet anders vergaan. Uitgezonden op maandagavond, na middernacht, met zon, het WK en zomervakantie als geduchte concurrentie. Doodzonde. Carnivàle verdient een plek op opperste primetime."

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Wat een topnieuws! Komt me vrij slecht uit maar maak er zeker tijd voor vrij...

Flipman wrote:

Ben je al aan het tweede seizoen bezig, JP?

Ben dus nog niet ah 2e seizoen bezig Flipman, maar duurt niet lang meer, nog een half uur! Eerste seizoen in 1 adem uitgekeken, maar nooit aan het tweede seizoen toegekomen omdat ik die dan zou moeten downloaden & net Lost en La Piovra had gekocht...

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Nou, veel plezier ermee ! Wat vond je van de eerste (of dertiende, hoe je 't mar wil zien ) aflevering?

En ik kan je garanderen; 't wordt alleen maar beter !

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Schitterende aflevering weer. Het blijft een geweldige serie, lekker surrealistisch en erg mooi gefilmd. Met niets te vergelijken.

Kwam er gisteren trouwens achter dat Robert Knepper die Tommy Dolan speelt ook in Prison Break zit. Daar speelt hij T-Bag! Echt een compleet andere rol.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.