- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Carnivàle
Carnivàle
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
het ziet er filmisch mooi uit... maar waar het naar toe moet met deze serie... geen idee
ik ga het wel volgen...
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
Heerlijk dit soort gekkigheid. Knap geacteerd ook, en mooi in beeld gebracht. 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Als iemand iets weet wat er niet goed is aan deze serie, meld 't dan effe
!
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Op welke dag en op welke zender wordt dit nu uitgezonden?
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Zondag wordt het uitgezonden op Nederland 3. En dat is dan rond 22.40. En ik dacht de herhaling op zaterdag was. Maar dat kan ik ook gewoon mis hebben 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ah mooi, kan ik de eerste aflevering ook weer zien.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ai. Nouja, vanaf aflevering 2 vergat ik de vorige keer al te kijken, dus dan kan ik daar mooi de draad weer oppakken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
22:40 op zondag is echt een ideaal tijdstip, ik vergeet nooit om te kijken. Bij Lost heb ik dat helaas wel, die serie komt echt op onmogelijke tijden.
Vond de tweede aflevering trouwens ook erg goed. Het blijft lekker mysterieus en ik heb nog niet echt een idee waar de serie heen wil.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Het blijft lekker mysterieus en ik heb nog niet echt een idee waar de serie heen wil.
..maar wel net genoeg. Vind het echt fantastisch tot nu toe. Wie heeft dat overhypete Lost nog nodig als er dit soort series op de buis verschijnen?
Jammer dat HBO ermee schijnt te stoppen trouwens..
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat Lost gehyped wordt doet niets af aan de kwaliteit. Blijf dat ook een goede serie vinden, maar Carnivale heeft toch meer potentie. Het is mooier geschoten en het verhaal biedt veel meer mogelijkheden.
Wolkenmeter
-
- 640 messages
- 1448 votes
Jammer dat HBO ermee schijnt te stoppen trouwens..
Het is zelfs officieel. Na twee seizoenen houdt men ermee op. Daniel Knauf, de bedenker van Carnivàle, had gehoopt om het hele verhaal te kunnen vertellen in drie 'boeken', waarbij elk boek voor twee seizoenen zou staan. HBO stopt dus wel na een climax, er zijn velen die de finale van het tweede seizoen ook een geschikt einde voor de reeks vinden, maar verwacht dus niet om alle vragen beantwoord te zien.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Lame. Waarom stoppen ze, kijkt er geen hond naar?
Wolkenmeter
-
- 640 messages
- 1448 votes
Lame. Waarom stoppen ze, kijkt er geen hond naar?
Voor zover ik heb gelezen, waren de kijkcijfers zeker niet slecht, en de kritieken overwegend positief, maar had HBO gehoopt dat deze reeks het even goed zou doen als The Sopranos en Deadwood.
Het heeft alleszins niet geholpen dat ze Carnivàle rechtstreeks tegenover Desperate Housewives programmeerden.
Bron: Variety
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Dat Lost gehyped wordt doet niets af aan de kwaliteit.
Zou inderdaad niet hoeven, maar het creeerde bij mij wel verwachtingen die niet werden/worden ingelost.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Voor zover ik heb gelezen, waren de kijkcijfers zeker niet slecht, en de kritieken overwegend positief, maar had HBO gehoopt dat deze reeks het even goed zou doen als The Sopranos en Deadwood.
Jammer dat concurrentie zo'n grote rol speelt.
Summer
-
- 148 messages
- 347 votes
Mooie beelden, goeie sfeer en geweldige cast, kortom goeie vervanging voor het 'gat' dat gevallen was na het einde van six feet under!
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
sinds aflevering 3 wordt het iets duidelijker waar de serie naar toe gaat... afwachten maar... op 4 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Damn, dat menen jullie toch niet?! dat "Carnivalé" gaat stoppen?? Ik bedoel, volgens mij is 't het AllerBeste wat ik ooit op TV heb gezien!!
buster
-
- 7 messages
- 10 votes
Ik heb het tweede seizoen ook al gezien, ook geweldig, maar ik vind het zeer zeker geen bevredigend einde en blijf dan ook maar hopen op toch een derde seizoen.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, wie weet als er veel vraag naar zal zijn dat men toch aan die andere vier Seizoenen begint.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Misschien wel inderdaad. Het is Family Guy ook gelukt om weer op de buis te verschijnen.
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
het is dan ook geen gemakkelijke serie... ik vraag me soms wel eens af waar het naar leidt... die stukken over en met die dominee/priester vind ik wel meesterlijk.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, Clancy Brown (die Justin Crowe speelt, dus) is zowat Heilig!! Damn, wat ben ik Dol op die Man! Weet je dat hij ook de stem van Mister Krabbs doet in de TekenFilmSerie van "SpongeBob SquarePants"?
Ik heb de Aflevering van Gisteren helaas gemist!! Ik was er niet, nu zal ik de Herhaling aanstaande Zaterdag moeten kijken. Geen Probleem, maar dan moe'k 't niet vergeten, natuurlijk.
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
zojuist de grande finale van seizoen 1 gezien... veel loose ends... ben benieuwd naar seizoen 2. het is wel een mooie serie met diepe themas
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Schitterende aflevering die laatste! Wel jammer dat er zo'n interessant personage uit gaat. Die scene was overigens wel prachtig. Zoals ook zoveel andere scene's in de serie.
De acteurs zijn allemaal erg goed maar Patrick Bauchau, Nick Stahl en Clancy Brown zijn echt geweldig gecast. Zij voelen hun personage echt perfect aan en dat is ook te zien.
Echt geweldig dit en het is gewoon achterlijk dat de serie is stopgezet.
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
geweldige laatste aflevering, maar roept wel een paar grote vragen op voor het volgende seizoen
wie (beter nog, wat) is "het beheer"??
welke van de twee is het wezen van licht en welke het wezen van duisternis??
Summer
-
- 148 messages
- 347 votes
welke van de twee is het wezen van licht en welke het wezen van duisternis??
Vlgs mij is dat nu wel duidelijk toch?