• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

The O.C.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Ik ben ook inmiddels bij aflevering 8 (seizoen 4), het gaat als een speer. De finale van seizoen 3 was inderdaad erg zielig, het is een stuk minder goed zonder Marissa. Ook Ryan + Taylor is simpelweg onrealistisch. Kaitlin is wel leuk, vanaf aflevering 6 als ze iets normaler wordt. Toch mist de serie nu wat, zonder Marissa. Zij was gewoon briljant. Een van de beste tv personages ooit.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

stan wrote:
Jemig ga een boek schrijven

Maar ik moet je wel gelijk geven hoor.. Het 3e seizoen was ect bagger.. Maarja ik heb je al gezegt dat het 4e seizoen beter is en dat Sandy ook weer grappig is geworden
Summer komt nog steeds dom uit de hoek en Taylor is ook een leuke aanwinst.

Maar wat had Josh dan moeten doen met marissa. Er was niets dat ze niet had meegenaamt.
Ze heeft echt alles wel een keer meegemaakt. Had Josh haar dan een heel seizoen lang niks moeten laten doen? Dan was ddat toch ook niet leuk geweest.

Maarja natuurlijk helemaal jou keus..
Ik blijf gewoon kijken want het 4e seizoen brengt ons meer dan ik dacht Seth en Summer verloofd

Ik vind het vierde seizoen nog slechter als het derde en je gedoe van dat Marissa niets meer kon meemaken was inderdaad wel heel flauw. Bovendien zouden ze beter gestopt zijn na twee seizoenen.

Ik kijk alleen nog maar om het daarna te kunnen afkraken.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ach dat kan ook leuk zijn

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

even reageren op al het bovengaande.. ik persoonlijk vind seizoen 3 niet zo slecht als beweerd wordt.. seizoen 1 was gewoonweg geweldig en het beste van allemaal.. daar kan geen ander seizoen meer tegenop..

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nee dat ben ik met je eens..

Maar seizoen 3 was wel duidelijk het minst.. en seizoen 4 gaat weer een betere kant op

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Er zijn idd genoeg mensen die seizoen 3 goed vinden, beter dan seizoen 2 vaak, of zelfs beter dan seizoen 1. Ikzelf zie dat niet zo goed, misschien omdat het allemaal wat té ver weg stond van seizoen 1. Maar dat heb ik met meerdere dingen (toen Harry Potter van regisseur wisselde vond ik de kwaliteit ook stukken minder, gewoon omdat het niet meer bij het originele concept bleef zitten). Maar naar mijn mening moet je dat als schrijver of iets dergelijks (regisseur e.d.) ook gewoon niet doen. Als je toch een pracht idee hebt gemaakt, dan wil je dat toch niet veranderen? Maar in Josh's hoofd kunnen kijken zal ik wel nooit, want hoe slecht hij het ook heeft aangepakt de afgelopen jaren, hij heeft toch wel een ronduit geniaal eerste seizoen gemaakt.

Ik weet niet maar gaat Ryan dood?

Ik heb het een keer gekeken niet heel lang vond het wel leuk:) Maar k zag keer filmpje op youtube dus gaat Ryan dood en dat Marissa doodgaat is ook dom:S Zij was gewoon een van de hoofdrol..

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Hij gaat helemaal niet dood
Alleen Marissa

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

After ordering up an abbreviated season of what was once TV's hottest prime-time teen drama (Beverly Hills, 90210 with even more beach time, if you will), Fox announced Wednesday that it has officially deep-sixed The O.C. The finale will air Feb. 22 after a nonstop run of new episodes starting Thursday.

"The O.C. season four finale will also be the series finale. This feels like the best time to bring the show to its close," O.C. creator and executive producer Josh Schwartz said in a statement. "Thanks to the hard work of our cast, crew and writers, we have enjoyed our best season yet, and what better time to go out than creatively on top."

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Gemixte reactie hiero.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Vind het erg jammer

The O.C. begon weer wat beter te worden en hoopte dat ze het bleven uitzenden

Maar ik snap het eigenlijk niet want nu gaat het vervangen worden door herhalingen van een oude serie of door spelshows.. Lijkt me dat O.C. dan veel beter bekeken wordt maarja

Damn You Fox

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wat je moet bedenken is of het maken van The OC ook de kijkercijfers waard is. Herhalingen uitzenden is gratis én goed bekeken, dat is meer garantie dan The OC de laatste tijd gaf.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Ik vind het goed dat the O.C stopt..

Seizoen 4 is tot nu toe goed en er zit minder dramatiek in het seizoen..Na alle drama van de eerste 3 seizoenen vind ik het gepast als ze met een vrolijk 4e seizoen, the O.C. gaan afsluiten.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Net aflevering 9 gezien...Ik vond deze aflevering iets tegenvallen..Daarmee doel ik op wat er tussen Julie en Frank Atwood gaat gebeuren, te voorspelbaar...Overigens speelt Chris Brown tot mijn verbazing redelijk goed..

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Aflevering 9 'My two dads' was ok, erg gelachen met seth en summer.. ik ben het nu op tv aan het kijken, ze zijn eindelijk weer begonnen..

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Trailer van episode 10 'The French Connection' ziet er ook weer ok uit

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Jup, was weer inderdaag een leuke trailer (episode 10 - the French Connection).. Hopelijk mag ik bij deze aflevering meerdere lachkicks bouwen..

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Ik heb hier een paar keer gelezen dat ze marissa dood zouden hebben laten gaan omdat de makers geen uitdaging meer in haar rol zagen, omdat ze alles al mee gemaakt zou hebben. Maar ik heb in een interview in een amerikaans tijdschrift gelezen dat het Mischa's eigen keuze was de serie te verlaten omdat zij er zelf geen zin meer in had en te veel film aanbiedingen kreeg om zich nog voldoende op The OC te richten en haar fimcarriere belangrijker vind. Toen zij dit kenbaar maakte bij de makers van the oc zaten die juist met hun handen in het haar, gezien zij ook wel weten dat Mischa één van de grootste publiektrekkers van de serie was. Ik heb ook gelezen dat zij Mischa nog salaris verhoging enzo hebben aangeboden, maar dat Mischa dat heeft afgeslagen.
Toen hebben de makers er voor gekozen haar te laten overlijden, gezien Mischa vast besloten was nooit meer te willen terug keren en zij het niet zagen zitten de rol door een ander te laten spelen (waar zij nog heel even aan gedacht hebben), omdat er voor hun maar 1 Marissa was en dat was Mischa en zo zou het publiek het ook zien zeiden ze...

Tja, je kunt een actrice natuurlijk niet dwingen te blijven.
Overigens vind ik er na seizoen 2 al lang niks meer aan en is seizoen 4 voor mij wel een dieptepunt.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Lotteke wrote:
Ik heb hier een paar keer gelezen dat ze marissa dood zouden hebben laten gaan omdat de makers geen uitdaging meer in haar rol zagen, omdat ze alles al mee gemaakt zou hebben. Maar ik heb in een interview in een amerikaans tijdschrift gelezen dat het Mischa's eigen keuze was de serie te verlaten omdat zij er zelf geen zin meer in had en te veel film aanbiedingen kreeg om zich nog voldoende op The OC te richten en haar fimcarriere belangrijker vind. Toen zij dit kenbaar maakte bij de makers van the oc zaten die juist met hun handen in het haar, gezien zij ook wel weten dat Mischa één van de grootste publiektrekkers van de serie was. Ik heb ook gelezen dat zij Mischa nog salaris verhoging enzo hebben aangeboden, maar dat Mischa dat heeft afgeslagen.
Toen hebben de makers er voor gekozen haar te laten overlijden, gezien Mischa vast besloten was nooit meer te willen terug keren en zij het niet zagen zitten de rol door een ander te laten spelen (waar zij nog heel even aan gedacht hebben), omdat er voor hun maar 1 Marissa was en dat was Mischa en zo zou het publiek het ook zien zeiden ze...

Overigens vind ik er na seizoen 2 al lang niks meer aan en is seizoen 4 voor mij wel een dieptepunt.

Het was Mischa's eigen keuze, ja. Maar ze was niet zo'n bitch zoals jij haar nu bestempelt. Ze vond dat Marissa te veel verhaallijnen was ondergaan en ze wilde zich richten op een filmcarrière. Maar het was niet zo dat ze de diva liep uit te hangen.

Overigens erg stom dat het vierde seizoen zo vroeg stopt. Waarschijnlijk wordt het vijfde seizoen opgepakt door een andere televisienetwerk (bron: EN wikipedia), dus duimen maar dat alle acteurs meegaan.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Lotteke wrote:

Hier zal ik maar niets op aanmerken..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Voor de laatste keer: Mischa was zelf net zo geschokt als de rest van de wereld toen bleek dat ze haar eruit haalde.

Josh gaf aan dat ze de dood van Marissa al een jaar eerder hadden gepland, maar niemand wist dit, zelfs de acteurs niet omdat er meerdere eindes werden gefilmd. Wat Mischa wel heeft gedaan is de dag vóór de uitzending (17 mei) in een magazine gezegd dat haar personage dood gaat, puur uit frustratie, omdat ze zelf (zoals ze dat oneindig blijft herhalen voor de malloten die het zeven maanden later nog niet door hebben) niet uit de serie wou. Sterker nog, ze mist de set van The OC heel erg, zoals ze dat zegt op haar blog (die nu niet meer bestaat).

Josh en Mischa zeggen allebei dat het Josh's beslissing was idd omdat Josh vond dat Marissa alles al beleeft had. Mischa gaf dit wel toe en zei ook dat het goed was om nieuwe dingen uit te proberen, maar dingen zoals een hoger salaris, ruzie met andere acteurs of welke simpele roddel die Mischa-haters maar kunnen verzinnen zijn er NOOIT geweest...

Edit: Er gaan geruchten dat The CW The OC gaat oppakken, maar dat zijn geruchten. Wikipedia en IMDb zijn op dat gebied geen betrouwbare bronnen.

4nne

• 2 messages
  • 0 votes

waar haal je seizoen 4 vandaan? heb net alles gekeken. Pff wat n einde seizoen 3. Ben erg benieuwd naar seizoen 4!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vind het helemaal niet erg dat juist zij eruit gaat, kan de serie alleen maar beter van worden, in mijn ogen dan.

Vind haar personage erg irritant met haar bekakte stem.

Snap best dat sommige het jammer vinden, maar voor mij maakt het echt niks uit.

Overigens ben ik nu bezig met seizoen 3, en dat is toch wel minder dan dat ik gewend ben.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

1. Ze is engels 2. met je stem wordt je geboren, haar personage is een grote factor geweest in de serie, dat je die irritant vindt is een kwestie van mening maar dat de serie alleen beter kan worden door de beste actrice eruit te schoppen betwijfel ik

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net the french connection gezien en ik vond het einde een beetje raar, had ik niet verwacht, ben benieuwd hoe het verder zal gaan..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ben benieuwd hoe de serie eindigt!

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Pff jij weet niet hoe zielig je bent Angrod Pallanen. Jij zegt dus dat the OC zo was, doordat mischa barton erin speelde..Bullshit, ik denk eerder dat the oc gevormd is door de hele cast, en niet alleen door mischa..zo dat moest ff eruit, denk daar maar eens overna, voordat je seizoen 4 bekritiseerd

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zijn we allemaal het begrijpend lezen verleerd of hoe zit dat?? Ik zeg niet dat The O.C. gevormd is door Mischa Barton, ik zeg dat haar dood de laatste druppel was voor mij.

Trouwens, wat jij zei maakte ongeveer een halve seconde indruk op me, misschien moet je dan ook wat beter mijn berichten lezen, voor je mij bekritiseerd.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net the trailer gezien van 'the dream lover'.. ze maken duidelijk dat er nog maar 6 afleveringen zullen komen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.