• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

The O.C.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Angrod_Pallanén wrote:
1. Ze is engels 2. met je stem wordt je geboren, haar personage is een grote factor geweest in de serie, dat je die irritant vindt is een kwestie van mening maar dat de serie alleen beter kan worden door de beste actrice eruit te schoppen betwijfel ik

haha wat maak je hier dan duidelijk?

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Echt een fantastische serie. Er spelen 2 lelijke kneuzen de hoofdrol maar die kunnen wel allemaal lekkere mokkeltjes krijgen. Het is gewoon een soap,meer niet.. Dat er serieus mannen naar kijken hiero haha..

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

LEIDENAAR wrote:

Echt een fantastische serie. Er spelen 2 lelijke kneuzen de hoofdrol maar die kunnen wel allemaal lekkere mokkeltjes krijgen. Het is gewoon een soap,meer niet.. Dat er serieus mannen naar kijken hiero haha..

Iets op tegen soms? Dat jij deze serie net een soap vind is jouw probleem.. ik vind b.v. niet veel aan de film X-men.. en jij blijkbaar wel hahaha.. ik ben deze serie al vanaf het begin aan het volgen en vind hem echt goed.. meteen vanaf het begin was het goed, dus wel logisch dat ik er serieus naar kijk.. en je hebt toch niets tegen lekkere mokkeltjes eh?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vince-O wrote:

haha wat maak je hier dan duidelijk?

Dat The O.C. niet beter kan worden zonder een van de hoofdpersonages, iets wat ik al zeven maanden probeer duidelijk te maken, maargoed ik ben het met men eens dat ik daarvoor eerst seizoen 4 moet kijken om daar over te oordelen, ik heb er echter geen zin in om te zien hoe Josh een mislukt seizoen probeert recht te zetten door een vrijwel compleet nieuwe serie neer te zetten.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Dat ben ik zeker met je eens en ook dat ze Marissa niet dood hadden moeten laten gaan. Maar goed, iedereen zijn mening, maar ik zou je zeker aanraden om seizoen 4 te kijken, wie weet, stijgt seizoen 4 toch boven je eigen verwachtingen uit, met of zonder Marissa.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik kijk regelmatig trailers van nieuwe afleveringen (waarna ik meestal mijn ergenis daarover uitgebreid vertel aan iedereen die het wil horen) en lees sowieso de (korte) samenvattingen, maar ik hoef maar één keer naar mijn seizoen 1 DVD of de posters op mijn kamer te kijken om te beseffen dat het oude OC gewoon weg is. Ik ben tevreden met twee pracht seizoenen en de rest is voor de mensen die de veranderingen kunnen waarderen...

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Ik snap wat je bedoelt, maar ik vond dan weer dat de oude OC al weg was bij seizoen 2, maar goed..

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Ja, zo is het maar net.. en sommigen hebben de veranderingen niet kunnen waarderen, maar ik wel en voor mij blijft de OC nog steeds de beste van allemaal, met seizoen 1 als uitblinker (mijn favo afleveringen: the debut & the escape)..

Ik ben benieuwd wat de laatste 6 afleveringen nog gaan brengen!! Hoe zal de serie gaan eindigen?

Zou vet zijn als in de final episode personages als Luke, Oliver etc nog eens terugkeren, maar dat zal wel niet gebeuren..

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Nick,ik vind het gewoon allemaal te amerikaans..Ik vind al die series(beverly hills,one two three hill,dawson's creek) zo gemaakt. Die jongeren hebben allemaal zulke goede karakters en normen en waarden.

Maak eens serie van jongeren die wel gewoon als ze 17 zijn een wijf wille naaie en de dag erna niet meer wille zien.

Of gasten die wel gewoon blowen en zuipen en niks aan school doen.

Ik zeg niet dat alle jongeren zo zijn maarre het word allemaal zo mooi neergezet. Ze beseffen altijd hun fouten,en leren altijd hun lesje.

Tja meningen verschillen,en ken best begrijpen dat mensen het een leuke serie vinden,maar zie het meer als een serie voor jonge meiden.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vince-O wrote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vond dan weer dat de oude OC al weg was bij seizoen 2, maar goed..

Is ook zo, maar een seizoensfinale als die van seizoen 1 laat je met een ongelukkig gevoel achter, dan sluit ik mijn OC-hype liever af met Marissa die Trey naar de ***** schiet.

@Leidenaar: daar heb je reality-series voor...en het is nu niet zo dat jongeren niet leren van hun fouten...

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Dit bericht van mij voor Leidenaar:

Ik vraag me af waarom er per se geblowt moet worden etc. zou dat volgens jou een serie dan beter maken? Jij moet je eens afvragen of dat wel het doel van de serie is en of het hem leuker zou maken...

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

@Leidenaar:

Ik kan sommige punten van je wel begrijpen, maar je zei eerst dat the oc gewoonweg een soap is, maar daarna zeg je dit:"

Maak eens serie van jongeren die wel gewoon als ze 17 zijn een wijf wille naaie en de dag erna niet meer wille zien.

Of gasten die wel gewoon blowen en zuipen en niks aan school doen.'

Dat zijn naar mijn mening dingen die ik erg veel in soaps zie, dus vandaar dat ik het op dat punt al niet met je eens ben..

maar meningen verschillen..

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Tja vince,je ken weer precies op dat blowen ingaan maar dat is een voorbeeld..Ik blow zelf ook amper tot nooit(3x per jaar ofzo)

@ nick : volg niet echt soaps meer maar vroeger wel,en wat ik nog weet is dat het dan ook allemaal mooier is dan dat het leven is.Kijk,ik vind het gewoon allemaal erg gemaakt,en jullie vinden de serie goed. Dat kan,iedereen z'n eigen smaak.Maarre het gaat hier over the oc en hoeft niet alleen positief te zijn haha

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

LEIDENAAR wrote:

@ nick : volg niet echt soaps meer maar vroeger wel,en wat ik nog weet is dat het dan ook allemaal mooier is dan dat het leven is.Kijk,ik vind het gewoon allemaal erg gemaakt,en jullie vinden de serie goed. Dat kan,iedereen z'n eigen smaak.Maarre het gaat hier over the oc en hoeft niet alleen positief te zijn haha

nee ok, mag ook heus wat kritiek gegeven worden, maar ik breng liever positievere dingen naar voren

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

En als ik me niet vergis wordt er in The O.C. ook gewoon geblowt

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

En er is ook genoeg gezopen in de serie hoor

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Hahaha..Maarre mij een beetje gelijk geven mag ook wel. Jullie zijn niet de makers van de serie dus hoeven hem niet te beschermen alsof het je kindje is,haha.

Je ken niet ontkenne dat het allemaal weer een erg vertekend beeld van de waarheid is.

Ik ken me trouwens nog een scene herinneren dat ze op het strand zijn en dat meisje is ontvoerd ofzo haha.En dan mot die gozer haar kome hale.En dan flipt die en breekt die een flesje ofzo.En die andere gozer schijt gelijk bagger.. Ik bedoel deze scene niet als voorbeeld maar vond em erg komisch..haha

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Uit seizoen 3, daar is alle drama komedisch en onrealistisch.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Mijn favoriete show aller tijden is lost..die raad ik jullie echt aan!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lost is goed ja, maargoed, The O.C. seizoen 1 is beter

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Ja.. heb gehoord dat dat ook een goede serie is inderdaad, ik ga binnekort misschien poging wagen eens te kijken, maar voor mij blijft The OC tot nu toe toch nog altijd DE serie

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Helaas voor jullie mannen, dit forum gaat over the OC, dus zullen we Lost achterwege late

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Morgen kan ik 'The DreamLover' eindelijk kijken, op tv zijn ze volgens mij bij aflevering 15 van seizoen 3, dus dat schiet ook weer op

Jimmeh

• 7 messages
  • 11 votes

@Theunis & Vince.

O.C. is een goede serie, maar zeker niet DE beste serie die er is. Maar kan er wel altijd met plezier naar kijken.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Dat is hun mening..

Ik vind het ook niet de beste serie maarja

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Langzamerhand begin ik steeds meer twijfels te krijgen over the OC seizoen 4. Ik heb net namelijk aflevering 11 gezien, maar wederom komt het voor dat men heel even naar een droomwereld gaat als het ware. Voor een keer kan ik dit respecteren, maar nu gaat the OC zich toch wel erg voor schut zetten..Dit is OC-onwaardig

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ter verdediging: als je dagen geteld zijn wil je zo veel mogelijk doen, ik denk dat Josh gewoon zo origineel mogelijke dingen (hoewel..origineel) wilt doen met zijn serie.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net the groundhog day gezien.. tot nu toe de beste aflevering van seizoen 4!!!.. het einde was geweldig!!! en onverwacht.. en ik begin nu een idee te krijgen hoe ze deze serie willen gaan afsluiten... ik kijk er zo naar uit..

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Aflevering 12, the groundhog day, was weer een 'echte' OC-waardige aflevering..Voor sommige onverwachte dingen, ik had al een vermoeden, maar ook wederom lachwekkende stukjes..Dus kijken iedereen!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Vond het ook een hele goede aflevering

Een van de beste van seizoen 4!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.