- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The O.C.
The O.C.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
waar haal je seizoen 4 vandaan??
Gepindakaasd waarschijnlijk.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
The case of the Franks is weer een steengoede aflevering, met geweldige flashbacks van Kirsten en Seth, volgende week belooft ook weer veel als ik de trailer van the shake up zie 
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Ik heb net the Shake Up gezien. Deze viel me toch erg tegen. De trailer geeft een vertekent beeld. De trailer laat ons zien dat er een aardbeving komt. Alleen zie je van deze aarbeving vrij weinig, laat ik zeggen 1 min.
Kortom slechte aflevering, je ziet dat Josh Schwartz en zijn crew gewoon simpelweg niets meer kunnen verzinnen.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
De aflevering is inderdaad anders dan de trailer je laat denken, daarom viel hij mij ook wat tegen..Maar toen ik het einde van deze aflevering zag wist ik waar de volgende over zal gaan.. vette trailer is het overigens.. daarnaast zal de FINAL episode 'The end's not near, It's here gaan heten
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik vond het juist een vet goede aflevering!
Alle losse eindjes komen langzaam tot een eind en Josh verwerkt dat goed.
4.15 The Night Moves
Plot:
After the earthquake shakes up Orange County, the gang struggles to make sure everyone is O.K. Although Sandy has told him to stay where he is, Seth will do whatever it takes to be with Ryan and Taylor. And when they finally are reunited, Seth learns what it is really like to be a brother. When Summer and Taylor can’t find Pancakes, Taylor finds out that family bonds are greater than she thinks. Meanwhile, the Coopers are stuck in the ice cream shop until they are saved by the only man in Newport for Julie Cooper. However, like so much in Newport, things aren’t what they seem when the family returns to the Cohen house.
Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=HO9VtZ0OTgE
Plaatjes:
http://www.rachel-bilson.org/Visuals/thumbnails.php?album=598
Lijkt me een erg goed vervolg van de 14e aflevering!
4.16 The End Is Not Near, It's Hear
Nog geen trailer
Plot:
The series concludes six months after an earthquake rocked Newport. Taylor has an appointment with a seamstress while the fate of “The Valley” is revealed.
Plaatjes:
http://www.rachel-bilson.org/Visuals/thumbnails.php?album=600
Volgens mij een bruiloft ofzo..
Julie en Frank misschien
Want Summer en Taylor dragen allebei hetzelfde dus misschien zijn ze bruidsmeisjes ofzo
De aflevering klinkt alleen zo pijnlijk 
The End's Not Near, It's Here

Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
En dan is het echt afgelopen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Tien dagen te gaan. Heb vandaag een hele discussie gehad over mijn verslaafdheid, en dat de serie over tien dagen is afgelopen, maar dat ik het toch niet kijk.
Maar dat maakt het einde niet minder pijnlijk.
Snap eigenlijk ook niet waarom ze zo laconiek doen over het einde, hallo, het is het einde! Dan neem je toch niet zo'n titel?
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Ik vind het wel een passende titel. De titel geeft aan, dat dit niet alleen het einde van een seizoen is, maar van de hele serie. Ik hoop wel dat deze aflevering een waardig einde krijgt.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Net episode 15 'The night moves' gezien, wat was dat weer een goed aflevering zeg, vooral op het laatste.. gewoon weer top!
Daarnaast ook trailer gezien van de aller allerlaatste aflevering, zag er interessant uit.. namelijk in het midden van de trailer wordt iets gezegd over surprises, en zie je Ryan met iemand (je zou denken dat het Taylor is, maar aan het haar etc te zien is dit volgens mij niet zo), of misschien is het gewoon omdat in deze aflevering 6 maanden vooruitgespoeld wordt.. wie weet, nog maar 1 week wachten..
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Ik ben zeer benieuwd naar het einde van the OC. Hopelijk komen er personages terug.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
De aller aller aller laatste trailer...
4.16 The End Is Not Near, It's Hear
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is officieel voorbij mensen! Heb zo veel mogelijk recaps gelezen en het einde blijkt heel mooi te zijn
Met Ryan die Hey kid, need help? een nieuwe OC verhaal voortzet
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Heb je de afl. niet gezien?
Ik vond het echt een heel mooi einde 
Alles komt op zn plaats en je ziet ook een vooruitblik naar 2012.. Ze laten je dus niet gissen naar hoe het verder gaat!
Dit was toch echt het einde van The O.C. 
Ga het 4e seizoen ook nog zeker weten op dvd halen 
Dus dat wordt gewoon alles grijs draaien 
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
En nu is het dan ook echt afgelopen 
Kan het nog steeds niet geloven, de aflevering was super en ik vond het een heel mooi einde met Ryan
OC zal je missen!!
Zoals Stan al zegt, dat wordt dan maar alles grijs draaien
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Booh the OC is gewoon afgelopen. Snik snik, ik denk dat die laatste aflevering van seizoen 4 nog heel vaak bij mij zal worden gedraaid...
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Ik heb de box van seizoen 4 alweer gezien. Ziet er aardig uit, het zijn 5 dvd`s. Hopelijk vinden we op een cd dan eens wat redelijke extra`s.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Is het die witte cover, want die vind ik écht lelijk... heb die cover op tv.com gezien, maar moeilijk te zeggen of het fan-art was, aangezien alles gephotoshopt was, maar het toch met professionele logo's zat.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
ik vond het ook wel een mooie box.. en ja, dat is die witte cover..
OC is trouwens weer verhuist naar net 5 met seizoen 3.. weer gezellig op de zondagmiddag 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Simpel maar wel aardig 
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Volgt iemand deze serie nog op tv? Komende zondag gaat hij weer verder op net 5 met seizoen 3 waar veronica gestopt was.. namelijk bij de aflevering 'The Dawn Patrol'!!
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Ik heb de box van seizoen 4 alweer gezien. Ziet er aardig uit, het zijn 5 dvd`s. Hopelijk vinden we op een cd dan eens wat redelijke extra`s.
Er is nu nog een andere box verschenen, welke van de 2 het zal worden is nog niet zeker.. die witte.. of deze..
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Jep klopt, dit is de echte cover voor seizoen 3 dvdbox
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
om weer even wat toe te voegen aan dit forum..
Nu we het toch over de dvd-box van seizoen 4 hebben, ik heb gezien dat hij te koop is bij Bol...wel erg prijzig, maar goed, voor de liefhebbers 
janssen16
-
- 139 messages
- 676 votes
ik vind het jammer dat de serie afgelopen is, maar ik vond seizoen 4 al wat minder sterk worden.
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Om het forum weer lopend te maken, personen die seizoen 4 nog niet gezien hebben, hoe bevalt het tot nu toe? indien men hem nog volgt heet dat
-