• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

The O.C.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Ja, ik ook, dat zijn ongeveer de kosten van mijn breedband internetverbinding, hahaaaa. Pats!

Yoke

• 32 messages
  • 64 votes

Jep the oc is een zalige serie. De tweede reeks lijkt weer even goed te worden als de eerste.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kan je alle afleveringen al downloaden?

BTW, de helft van de tweede serie is toch allang op tv geweest (het eindigde bij Kersmis/Chanoeka)?

Yoke

• 32 messages
  • 64 votes

Volgens de site van the OC is de "the chrismukkah that almost wasn't" de 6 de aflevering van seizoen 2. In totaal zijn er 24 afl. Maar mss zijn ze in Nederland (voor een keer )vroeger in het uitzenden van buitenlandse series dan België.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dan hebben we dus 6 à 7 afleveringen van Season 2 al gehad . Het eindigde namelijk Bij Chrismukkah waar iedereen boos op iedereen was en dat ze het later toch weer goed maakte. God I miss that serie...
In Amerika hebben ze een zomerstop en komt in September aflevering 24. Aflevering 8 hebben ze in Januari al gehad..waarom duurt het dan zo lang voordat we het in Nederland hebben?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

VANDAAG TERUG OP NET 5!!!!

wOUTERTJE

• 18 messages
  • 0 votes

The oc is part of me

moet het gewoon zien seth and summer wouw echt mijn stel

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Leuke serie, ben blij dat ie weer terug is, hoewel het 2de seizoen mij tot nu toe een beetje tegenvalt. Ik wil gewoon Marissa weer met Ryan zien, vind ik een leuk koppeltje en Ryan moet gewoon weer ff wat rijkeluis zoontjes in elkaar rammen, hij is zo braaf nu.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, Marissa en Ryan is echt over, ik dacht eraan toen M bij DJ was, en vind echt dat hun "uit elkaar gegroeid zijn" wat betreft hun relatie. Ik vond het zielig voor DJ, dat Marissa hem gebruikte, bitch! (Wel een érg leuke bitch ) En dan nog Summer en Seth, die vind ik nog steeds bij elkaar passen, ze komen nog wel bij elkaar, want Summer maalt erom wat er gebeurt met Seth. Dat heb je niet bij Marissa en Ryan. (Soap, soap). Ik vond het leuk dat M en S niet wisten wie Kofi Annan was (of hoe je dat ook schrijft )

En wOUTERTJE....ach, laat ook maar.

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Nee, Marissa en Ryan is echt over, ik dacht eraan toen M bij DJ was, en vind echt dat hun "uit elkaar gegroeid zijn" wat betreft hun relatie.

Hmmm, don't be so sure, er gaat nog veel gebeuren in het 2de seizoen, en ook tussen Ryan en Marissa!!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat er veel gaat gebeuren staat vast, maar Ryan is net begonnen met het zusje van Kirsten (hoe heet ze eigenlijk?). Dat blijft nog wel zo, ookal is de kans groot dat Marissa weer verliefd word op Ryan. Maar dan krijgen we een bitchfight!

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Dat er veel gaat gebeuren staat vast, maar Ryan is net begonnen met het zusje van Kirsten (hoe heet ze eigenlijk?).

Lindsay heet ze.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oja, Lindsay..thanks

aldert007

• 156 messages
  • 277 votes

Krijgen Marissa & die barvrouw, de ex van Seth (ik kan even niet op de naam komen) iets met mekaar, ze keken elkaar wel apart aan in de aflevering van vanavond

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

aldert007 wrote:

die barvrouw, de ex van Seth

Da's Alex.

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Ja die krijgen wat...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

woehoew!!!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ook maar even hier dan:

Ik probeer de seizoen 2 discussies hierboven nog zoveel mogelijk te vermijden, maar wat een heerlijke guilty pleasure zeg dit.

Ik zit nu over de helft van seizoen 1 (in een paar dagen), en "goed" kan ik het écht niet noemen.. Het acteren is matig (op een geweldige Seth na), het is allemaal verschrikkelijk oppervlakkig en voorspelbaar, maar het is echt ongelofelijk verslavend, ik blijf kijken...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Respekked wrote:

woehoew!!!

Misschien toch maar eens in mijn schema inplannen dan, deze serie .

aldert007

• 156 messages
  • 277 votes

Yak wrote:

(quote)

Da's Alex.

nou je het zegt..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

aldert007 wrote:

Krijgen Marissa & die barvrouw, de ex van Seth (ik kan even niet op de naam komen) iets met mekaar, ze keken elkaar wel apart aan in de aflevering van vanavond

Definitely dat die twee iets krijgen, zoals Jordy al zei: zó voorspelbaar.

Ryan en Marissa word niks daar kan je zeker van zijn, Seth en Alex dus ook niet, Summer en haar vriendje blijft ook nog wel....Ryan en Lindsay...Seth en niemand. Of er moet nóg een meisje bij komen, maar dan eerder een heel nieuw gezin...

De serie is zó verslavend! Ik probeer op internet allemaal nieuwe afleveringen te vinden (en de allereerste, heb ik ook niet gezien), maar tot nu toe geen resultaat

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ik denk dat Ryan en Marissa vanzelf weer een keer bij elkaar komen, dit is aldoor zo in de serie en zal nu wel niet anders zijn. Die 2 komen wel 5 keer per seizoen weer bij elkaar

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hij was f*cking boos op haar, man. Dat gaat niet een twee drie over....tenminste, het blijft wel zitten, ookal zei hij sorry. Óóit komen ze bij elkaar, dat wel, maar niet binnekort.

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Nou, ik heb dus al wat van de laaste paar afleveringen van seizoen 2 gezien, in de US en ik zal niet te veel verklappen,maar goed, zoals al gezegd, die 2 vinden elkaar vanzelf wel weer!!

Maar er gaat nog zeker 1 en ander gebeuren in de tussentijd.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Phoenix wrote:

(quote)

Misschien toch maar eens in mijn schema inplannen dan, deze serie .

kan bijna niet anders dan inplannen..

Ik weet niet of je het woensdag hebt gezien, maar het lag er heel erg dik boven op.

"Heb je het koud? "

ja..

Kijk elkaar heeeeeeeeeel diep aan.. En de vonk. Ajjjj daar gaat iets gebeuren.

Het is toch zomerseizoen dus er valt verder weinig te kijken.. dan maar the O.C. !!!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Heeft iemand eigenlijk al spotjes gezien van volgende week?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Things heat up between Sandy and Kirsten when Sandy decides to help his mentor in law school find his daughter, Rebecca, whom was Sandy's first love. Seth and Zach start up a comic book based on their lifes in Newport, while Summer questions why she's been left out. Ryan makes the attempt to unite Lindsay and Caleb after Lindsay tells Ryan she is curious in getting to know her "new" father. While Julie is in Paris, Marissa looks for news ways to rebel; in doing so her friendship with Alex increases.

Het word weer spannend in elk geval

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Seth raakt aan de heroine en Marissa gaat het doen met die ex van Seth. (Alex)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Waar staat dat Seth aan de heroine raakt?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

in een interview met hem in de Break-Out van deze week

(ik krijg dit blad niet hoor, maar bezorg het dus lees ik het even door )

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.