- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The O.C.
The O.C.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ow, dan moet ik even mijn zus stalken 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Heb vandaag de 3e aflevering gezien (de 1ste en 2e waren niet te downloaden via Google) en het is zéér leuk. Het begin nog wel leuker dan nu. Nu draait het allemaal om liefde. Hoeft niet van mij, beetje actie mag ook wel.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kijkt niemand dit nog ofzo?
Blijkbaar niet, ik heb het gister weer gezien. Het is zeker: Seth en Summer komen weer bij elkaar. Alex en Mischa Barton zijn super sexy samen!
En Kirstin en Sandy krijgen hun eerste echte fight! Als ze maar niet uit elkaar gaan 
WardT
-
- 274 messages
- 3111 votes
Ik kijk dit nog wel hoor. Ik geloof er niets van dat Caleb is veranderd.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ook niet, maar het is een mooie illusie, jammer dat Lindsay het uit moest maken.
WardT
-
- 274 messages
- 3111 votes
Ik vind die Lindsay toch vreselijk irritant.
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
Ik vond die Lindsay 100x beter dan die graatmagere Marissa met haar Barry White stem.
Ik vond seizoen 2 trouwens wel minder dan seizoen 1, al gebeuren er meer schokkende dingen. het meeste was gewoon wat vergezocht, toen ik zag dat een lesbo-plot zich ging ontvouwen kon ik alleen maar nee-schudden (kom op, dat is voor soaps).
Dat hele gedoe rond Seth en Zack en die stripboek zooi is zooooo vervelend, en hun rivaliteit rond de infantiele Summer ook. En de ruzie tussen Ryan en zijn broer die hij vertrouwt, betrapt, vergeeft, vertrouwt, betrapt en dan weer vergeeft, dat gaat ook maar door en door. Al leek het einde van seizoen 2 wat dat betreft een heel andere kant op te gaan zullen we maar zeggen 
Leuke cliffhanger was dat, ik denk dat ik seizoen 3 wel weer ga kijken. Het blijft toch een leuke serie om te downloaden en onder het eten te kijken ofzo, beetje feelgoodstuff voor onder het eten. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou gelukkig dat ik net klaar ben met seizoen 2, lekkere spoilers
Zullen we in dit soort topics alles NA de laatste aflevering op de Nederlandse TV niet beter tussen spoilertags doen?
Anywho, ik blijf bij m'n "erg vermakelijke flauwekul"-mening. Eerste helft van seizoen 2 was inderdaad wel wat saaier, beetje doelloos ook. Zo halverwege ging het ineens weer totaal de andere kant op, en ging het weer heel erg op seizoen 1 lijken. Wel weer vermakelijker dus. Mooie laatste afleveringen.
Ik denk dat ik seizoen 3 ook wel gewoon elke week braaf ga downloaden, lekker wegkijkserietje voor onder het eten 
*edit* haha en dan had ik niet eens het einde van de vorige post gelezen 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Dit is nu het 2e seizoen toch?
Ik heb het 1e seizoen op dvd en het 2e seizoen is gister in amerika op de markt gekomen 
Ik wacht even af voordat hij op internet staat 
Meestal wil me neef hem wel binnen halen

donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
ik kijk het ook elke week. Vind het ook best goed. Het blijft natuurlijk maar een serietje maar vindt het toch beter dan pakweg Dawson's creek.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Pakweg? Het is van de makers van Dawson's Creek
Maar hier hebben ze het inderdaad beter gedaan.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Op de nederlandse TV zijn we nog in het 1e seizoen toch?
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
maar ik las iets in de gids en daar stond uitleg van afleveringen in het 1e seizoen
1e was dat Kirsten boos op sandy was omdat hij met een advokaat werkte (weet haar naam niet meer) (komt uit het 1e seizoen)
2e was: Dat Kirsten boos op Sandy is omdat hij valentijn verpestte (komt ook uit het 1e seizoen)
Of zit ik er nou zo erg naast?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Yep, wij zijn allang bij seizoen 2 (ik hou dat altijd bij). We hebben net aflevering 12 gehad "The Lonely Hearts Club" en we krijgen volgende week "The Test".
Jouw tv-gids zal er naast zitten, want ik heb de info vanaf TVTome.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ja dat zal dan wel, maja wel jammer want anders kom ik er nu midden in vallen
ik heb in 4 dagen alle afleveringen van het 1e seizoen gekeken en dat zijn er 27 van 55 min dus me ogen deden wel een beetje pijn
maja
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Bij mij duren alle afleveringen 43 minuten, heb sinds gister afleveringen gedownload en heb al twee dagen O.C.-dagen - it feels good!! 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ja dat heb ik dus ook
(45 min ook goed kan ook
)
Dus bij elkaar heb ik 24 uur (4 dagen achter elkaar nadat ik uit me werk kwam ben ik gaan kijken tot 10 uur sávonds (toen had ik er wel genoeg van
) in 4 dagen gekeken
En ik verlang naar het 2e seizoen
alleen jammer dat ik nog moet wachten 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Seizoen 2 is allemaal nog te dicht bij, dat heb ik net op tv gezien, geen behoefte naar. Ik kan geen genoeg krijgen van het begin tussen Summer (ze is geweldig) en Seth. Marissa vind ik echt superknap.
Emma Watson, watch out! 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Haha ja Marissa (Mischa Barton) is inderdaad heel knap maar ik vind dat ze een beetje een imitatie stem van Paris Hilton heeft, moet je maar is goed op letten
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Serieus, ik heb Hiltons stem nog nooit gehoord.
Marissa's stem vind ik mooi.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Haha echt niet? Ik vind het er wel er wel een beetje op lijken
Maarja dat is mijn mening dan he 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, waarneer dan? Haar programma kijk ik niet, haar film heb ik niet gezien, ik ken haar alleen van uiterlijk en gedrag. Maar dat off-topic.
Heb je de laatste aflvering van The OC nou gezien of niet?
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Nee, Ik vind sat morpheus niet zo lekker werken
Ik hou het bij me oude vertrouwde programma Shareaza werkt prima en uiteindelijk staat The O.C. er ook op
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik had Shareaza ook, vond Morpheus beter
, maargoed, ik heb nog drie andere download programma's op mijn comp staan, dus ik krijg meestal wel wat ik wil. 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Haha ja dat zal wel
Maargoed gaan weweer verder met The O.C. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oké, even updaten: Ik heb nou aflevering 1 t/m 10 van seizoen 1 gedownload en gezien. Ondertussen ben ik ook de afleveringen die nog komen aan het downloaden en ik weet dat er hevige problemen komen.
Dit is wat ik weet en lees het alleen als je het niet erg vind om iets te weten dat een spoiler kan zijn.
Aan het einde van seizoen 2 komt er een schietgevecht, ik weet niet hoe of wat maar dat stond op TVTome. Op Net 5 schreven twee mensen dat ze al een paar afleveringen hadden gezien en dat iemand de schuld op zich zou moeten nemen wat betreft Marissa. Of Marissa nou slachtoffer word is nog te raden, maar ik het word heftig.