• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

The O.C.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb het nog niet gezien maar het klinkt interressant en over 2 à 3 weken komt de premiere van seizoen 3 in Amerika dus als we er vroeg bij zijn kunnen we ze rond die tijd (misschien iets later) downloaden

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik was al op zoek naar Seizoen 3, maar ze hadden nog niets, kan misschien langer duren voordat het op internet te verkrijgen is, alle afleveringen komen (bij Morpheus) van één en dezelfde host, dus ik heb geen idee.

Ik hoop alleen niet dat Marissa dood gaat.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nee ze gaat denk ik niet dood kijk maar op www.imdb.com daar staat dat die Luke en die Caleb (vader van Kirsten) uit de serie zijn dus ik denk dan die Caleb dood gaat

en achter Marissa (op imdb) staat geen jaartal dat ze eruit is dus ik denk niet dat ze dood gaat

En die Marissa is ook wel knap

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oké, het is trouwens Caleb.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb de afleveringen van volgende week en de week daarna gezien, ze ijn geweldig!!!

Er gebeurt zoveel, maar het belangrijkste: Het regent in New Port!!!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

haha dat is voor het eerst

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Daarom, het word geweldig. Vooral het einde....ben al druk bezig met aflevering 15 en 16 aan het downloaden.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Maar zeg nog maar niks

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik ga niks vertellen....

Nasic5

• 1 messages
  • 0 votes

Hey! oc is echt te gek! en ik heb seizoen 1 gewonload t/m aflevering 8 weten jullie waar je de rest kan downloaden!? tnx!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Geen idee maar misschien kan je ergens de dvd kopen

Ik krijg binnekort het 2e seizoen op dvd want me neef zortgt daar voor

Dus sorry

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Seizoen 1 t/m aflevering 12 gedownload, seizoen 2 bezig met aflevering 16 en 17.

Aflevering 15 The Mallpisode, die hier over drie weken op tv komt is erg leuk en brengt een onverwachte, doch verwachte wending met zich mee én leert ons iets over het verleden van één van New Ports bewoners.

Aflevering 16 The Blaze of Glory

De relatie van Marissa en Alex word zwaar op de proef gesteld als Marissa en Ryan samen gaan werken aan een project "Bonfire". Ondanks dat zijn vriendin het sterk afraad probeert Seth hen te koppelen en stookt zelfs Alex op. Dit loopt natuurlijk uit de hand.

Ook gaat het geheim van één van New Ports bewoners nog een stapje verder.

Aflevering 17 The Brothers Grim

Beetje rare titel aangezien er binnekort een film verschijnt met dezelfde titel, maar het is nogal romantisch bedoelt. Nou is het wel mogelijk om te verklappen dat het om Ryan en zijn broer gaat (slechte casting trouwens, het is niet dezelfde acteur als voorheen). Ruimt een jaar geleden zagen we Tray voor het laatst en nu dus opnieuw, leuke wendingen, af en toe nogal à la de laatste ontmoeting, maar zeer aardig om te zien. Bovendien heeft Sandy nog een verassing in petto wat betreft Tray, begaat een van de inwoners van New Port de grootste vernedering van zijn/haar leven, blijkt Caleb toch niet zo dom te zijn geweest om met Julie te trouwen en krijgt Kirstin het zwaar te voorduren als haar nieuwe compagnon wel erg leuk blijkt te zijn.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Lijkt me wel 2 coole afleveringen

Dat zijn ze ook.

Aflevering 19 en 20 en zelfs Season Finale heb ik al binnen, aflevering 18 nog niet.

Binnekort natuurlijk weer een samenvatting.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

mooi

Aflevering 18 The Risky Business

ALLEEN DE SPOILERS LEZEN ALS JE THE BLAZE OF GLORY HEBT GEZIEN

Caleb en Julie zijn een weekend weg naar Europa, waardoor Marissa bij de Cohens moet logeren. Dit lijd tot ongemakkelijke situaties met Ryan. Terwijl Tray zijn weg probeert te vinden in New Port word Sandy benoemd tot hoofd van een biedings gala voor het goede doel. Het kristallen ei uit de film Risky Business met Tom Cruise is het duurste object, en het duurt niet lang voordat het ei weg is. Ryan trekt zijn conclusies en probeert samen met Seth een oplossing te vinden.
Ook krijgen Seth en Zach een aanbod om een graphic novel te maken, gebaseerd op hun strip. Hierdoor brengt Seth zijn relatie met Summer in gevaar.

Aflevering 19 The Rager

Marissa wil een verjaardagsfeestje organiseren voor Tray, maar dit loopt echter uit de hand als er een grote groep tieners langs komt. Ryans wantrouwen in Tray groeit als Tray geld geeft aan een arme sloeber. Carter en Sandy worden vrienden en hierdoor voelt Kirstin zich ongemakkelijk. Julie wil wraak, maar krijgt een voorstel van Lance dat heel aanlokkelijk is.

Seth liegt tegen Zach en Summer en krijgt het zwaar te voorduren. Op het feest dat bij Marissa thuis word gevierd gaan de dingen te ver, de spanningen tussen haar en Ryan lopen op terwijl Trays one night stand een ongeluk begaat.

Aflevering 20 The O.C. Confidential

Na het ongeluk blijkt de dader nog rond te lopen. Ryan en Marissa besluiten om hem te vinden. Julie probeert haar verleden af te sluiten, maar komt bij een nieuw opstakel. Kirsten krijgt de ultiemte test en moet beslissen of ze voor haar man kiest of niet. Sandy probeert Tray te redden, wat in niets uitloopt, terwijl Marissa en Ryan onderzoek doen en verschillende ontdekkingen doen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb sinds vandaag het hele 2e seizoen op dvd

Ik heb 1 aflevering gekeken en ik vond de 1e aflevering al heel goed , helaas kan ik niet verder kijken omdat ik zo meteen naar de verlichtte bloemencorso ga, maarja dat is ook leuk

Haha, ik ga ondertussen gewoon door met kijken en samenvattingen, als je werk hebt zou ik maar vrij nemen, paar dagen O.C. is véél leuker

Ben wel jaloers trouwens

edit: Aflevering 22, 23 en Final Episode gedownload, helaas aflevering 21 The Return of the Nana is nog bezig.

Aflevering 21 The Return of the Nana

Bevat spoilers als je aflevering 18 niet hebt gezien.

Sandy, Seth en Ryan gaan naar Miami om Nana te bezoeken die heeft aangekondigd dat ze gaat trouwen. Sandy moet eerst nog overtuigd worden of zijn toekomstige stiefvader wel zo vertrouwbaar is. Ondertussen is Kirsten alleen thuis en spreekt ze af met Carter die een verrassing voor haar heeft, eentje die Kirsten niet goed opvat. Summer eet 's avonds bij Zach en ziet Seth iets op tv doen. Seth doet samen met Mary Sue, een blond meisje die niet zo onschuldig is als ze lijkt, mee aan een wedstrijd crème-aflikken. Summer neemt wraak. Terwijl Ryan in Miami zit en Seth probeert te beschermen voor Mary Sue, vieren Tray en Marissa dat Tray een baantje heeft. Als ze een luchtje gaan scheppen loopt het uit de hand.

Aflevering 22 The Showdown

Seth en Zach voeren oorlog om Summer, terwijl Seth de comicbookclub inschakelt zet Zach zijn behoeftes op zij, iets was Summer waardeerd. Ryan snapt niet wat er mis is met Marissa die angstvallig reageert wanneer ze liggen te zoenen. Kirsten drinkt meer dan normaal en krijgt een ketting opgestuurd van Carter, ze is ten einde raad en voelt zich niet meer zoals vroeger bij Sandy. Julie heeft haar verleden tegen zich als ze probeert het huwelijk met Caleb te redden, Caleb heeft nog meer in petto. Kirsten belt Sandy in de auto om om vergiffenis te vragen dan valt haar mobieltje...

Aflevering 23 The O.Sea

Prom komt eraan en Summer stelt Zach en Seth voor een keuze; slechts één van hen mag met haar naar de prom, en zijzelf moeten beslissen wie. Ondertussen komt Ree met eendezelfde voorstel, George Lucas komt in New Port en om rotzooi te voorkomen mag slechts één van hen daar naartoe. Het lot besluit. Het gaat niet goed met de Cohens, Ryan probeert erachter te komen wat Jess bedoelt en wantrouwt Tray. Marissa sluit zich af en Julie denkt na over Caleb. Ondertussen verschijnt de date van Summer, maar die van Marissa niet.

Aflevering 24 The Dearly Beloved (Final Episode)

Thuis bij de Cohens is het een drukte van jewelste, de relaties lopen fout en Jimmy en Hailey zijn terug. Jimmy probeert Julie te van overtuigen dat ze bij elkaar horen terwijl Marissa Summer verteld wat er gebeurt is en dit lekt uit naar diegene die geen geheimen kan bewaren. Terwijl Sandy, Hailey en Ryan een front vormen sluit Seth zich ervoor af. Ondertussen plant Jess een onderhandeling, waarbij Tray een zaakje moet regelen, de vier vrienden komen op het verkeerde moment. Als Ryan er dan achter komt wat er gebeurt is loopt alles uit de hand, vooral doordat Tray zijn pistool nog heeft....

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Eindelijk heb ik het hele 2e seizoen gezien!

In een woord, TOPPIE

Het einde is heel goed gedaan en wat er allemaal in de laatste aflevering gebeurd is ook spectaculair

Nu wachten op het 3e seizoen die binnekort op tv komt

Hopelijk staan ze snel op ineternet

Volgens de OC-fansite moet het zo ongeveer de dag ná de premiere erop staan, geen flauw idee hoe dat kan, maar ik ga vanaf 08-09 wel elke dag zoeken

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Me Too

Ik heb al vast een spoilertje voor deel 3:

Tray is niet dood, hij ligt in coma. Julie mag het testament van Caleb nog niet lezen en de D.A. probeert de zaak van Tray geheim te houden, ook is het niet duidelijk wie word opgepakt, Marissa of Ryan, of allebei?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Dat had ik ook al gelezen

Ben benieuwd

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

zeg, komen marissa en ryan eigenlijk nog terug samen voor het einde van de serie?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja een beetje, maar ze zijn nog wel een beetje afstandelijk maar aan het einde is het zo dat Trey Ryan wil vermoorden en dan red Marissa hem om Trey neer te schieten

dus ik denk wel dat ze het 3e seizoen weer bij elkaar komen, en dan ook weer echt bij elkaar

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

De 1e aflevering van seizoen 3 staat op het internet, ik ben hem nu aan het downloaden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.