• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.253 votes
Profile

The O.C.

Serieus?? Ik kan hem nergens vinden!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ga naar torrentspy en typ in: The O.C. season 3 en dan komen er 2 of meer bestanden, die download je en open je met azureus

Maar die bij mij blijft op 97 % steken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zullen we hier maar geen "hoe en waar download ik The OC"-topic van maken?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee is goed, maar stan en ik zijn praktisch de enige die hier vaak op komen dus... Ik pm voortaan wel.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Haha, ja sorry Jordy het zal niet meer gebeuren

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Seizoen 3 zal in Nederland op 3 November van start gaan, mits Net 5 het niet opdoekt, want dat is al twee keer bijna gebeurt. Net 5 denkt erover om The OC een tijdje stop te zetten en ergens in December/Januari weer verder te gaan met Seizoen 2. Via http://www.the-oc.nl/ kan je hier meer over te weten komen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

De 1e aflevering is echt weer geweldig

De bitch Julie Cooper is weer terug

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja? Zelfs met Jimmy terug?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Samenvatting

Seizoen 3 aflevering 1 The Aftermath

We zijn een paar maanden later na het incident, Trey is uiteindelijk in Coma geraakt (Brain heeft een flash back en je ziet wat er na het ongeluk gebeurd is). Ondertussen wil Julie weten wat haar erfenis is van de dood van Caleb. Trey is ondertussen wakker geworden en Julie heeft ervoor gezorgt (Door Trey een cheque te schrijven) dat Trey Ryan beschuldigt van de schietpartij I.P.V. Marissa, Marissa, Ryan, Summer en Seth hebben Trey overgehaald om weer terug te krabbelen en hebben Ryan's naam weer gezuiverd, maar nu word Marissa beschuldigd (al kan zij niet in de bak komen)

Andere lines van de aflevering:

- Julie en Jimmy zijn weer een beetje bij elkaar en Julie wil weer als een vers gezin beginnen (verder hoor je er niks over)

- Kirsten zit nog in het instituut en het gaat goed met haar, ze heeft een vriendin en wil geen Fallback krijgen. Maar die vriendin is een beetje jaloers als Sandy op bezoek komt bij Kirsten

Nu nog wachten op de volgende aflevering

Samenvatting volgende aflvering

COMING SOON !

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lees de samenvatting hierboven niet als je De laatste afleveringen van The OC Seizoen 2 niet hebt gezien!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb The Aftermath eindelijk gezien, het mooiste was toch echt het nieuwe voorstukje (mooie beelden vooral). De aflevering begon veelbelovend die droom van Ryan en hoe hij wakker werd en wat nog het verbazingwekkendsr was was toch echt al die mensen met het lekkere luie rijke leventje die zich niets aantrekken van de gebeurtenissen. Geen geweldige aflevering en zeker niet een van de beste. Maar toch aardig om te zien hoor.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

wat vonden jullie eigenlijk de beste aflevering?

De laatste van het eerste seizoen of van het tweede?

Ik denk dat ik die van het tweede wel het beste vond, maar vond eigenlijk de tweede laatste van het tweede seizoen nog de mooiste van allemaal. Met fix you van coldplay op het einde.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste aflevering van het 2e seizoen mooier vond

De beste aflevering van seizoen 1, dat is denk ik.... Aflevering 7 van seizoen 1: The Escape (de trip naar Tijuana)

Seizoen 2:

Aflevering 14: The Rainy Day Women: eerste keer dat het regent in The O.C. serie

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Mee eens, The Escape is een van de beste. The Rainy Day Women ook. En The Dearly Beloved is ook "vet".

Ik heb de laatste aflevering van Seizoen 1 niet eens gezien.

Ben trouwens The OC weer overnieuw aan het kijken, ben bij Aflevering 21 van Seizoen 1 beland.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Het blijft gewoon geweldig om te kijken

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

zeg, weet iemand hoe het liedje noemt dat opnieuw wordt gespeeld wanneer Marissa Trey doodschiet. Is daarvoor al eens gespeeld op de begrafenis van Caleb.
Ik denk dat het van zero 7 is, maar weet niet welk.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Wist je dat ik die ook al aan het zoeken ben, ik vind het wel een lekker deuntje hebben dus ik kan je niet verder helpen, want ik zoek hem namelijk ook

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

stan wrote:

Wist je dat ik die ook al aan het zoeken ben, ik vind het wel een lekker deuntje hebben dus ik kan je niet verder helpen, want ik zoek hem namelijk ook

ja, vind het ook een mooi liedje, vooral op het einde wanneer het opnieuw begint, vondt dat heel mooi, en ook heel mooi getimed.

De eindscene was trouwens ook prachtig van Mischa Barton.

Ze is knap én kan goed acteren. Dé perfecte vrouw.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Inderdaad

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

ik weet trouwens al wel vrij zeker wie de artiest is. Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat het frou frou is. Ze heeft juist dezelfde stem, maar ik vind het liedje nog steeds niet

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

ik weet het, ik weet van wie het is en hoe het noemt. Het is dus wel degelijk van frou frou aka. imogen heap.

en het liedje noemt hide and seek.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nog een keer wie is de zanger en hoe heet het liedje want ik snap je bericht niet helemaal (ik weet het ik ben blond )

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Laat maar ik heb hem al gevonden

BEDANKT!!!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik vind alleen de laatste 90 seconden van het lied leuk, de rest vind ik niet zo boeiend

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

stan wrote:

Ik vind alleen de laatste 90 seconden van het lied leuk, de rest vind ik niet zo boeiend

ik vind het wel helemaal goed.

Angrod_Pallanén wrote:

Serieus?? Ik kan hem nergens vinden!

Welke Site vinden jullie mooier help mij effuh

www.freewebs.com/newportclub

www.newporttheoc.tk

Laat effuh Weten hier op het forum ze zijn alle 2 nog niet af wel is mooier

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

De 1e

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Samenvatting Seizoen 3 aflevering 2

Het is het einde van de vakantie en Ryan, Marissa, Seth en Summer moeten weer naar school, maar wat Ryan en Marissa niet weten is dat er een petitie is die ervoor zorgt dat hun 2 niet meer naar The Harbor school mogen. Kirsten is ontslagen uit de kliniek en wil naar huis maar ze is bang om weer een come back te krijgen met drank dus besluit ze om bij haar (geniepige) vriendin een tijdje te logeren, maar die wil alleen maar dat kirsten bij haar blijft. Ondertussen is besloten dat Marissa niet meer op The Harbor school mag blijven zitten en is verwijderd.
De vader van Marissa is weer in de geld problemen gekomen en moet een oude client terug betalen, maar hij heeft het geld niet.
Summer is bij het liefdadigheids groep gegaan om Marissa's eer te houden en heeft het organiseren van de kermis over genomen, op de avond van de kermis zijn Ryan en Marissa samen op de kermis maar Marissa wordt verwijderd omdat ze er helemaal niet mag zijn, Ryan neemt het voor haar op een slaat het hoofd van The Schoolboard in z'n smoel, waarbij hij ook van school weord getrapt.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

wOUTERTJE wrote:

(quote)

www.newporttheoc.tk

ik vind ze allebei stom, maar dan is de eerste wel nog iets beter.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

wOUTERTJE wrote:

(quote)

www.newporttheoc.tk

Oké, de tweede is een goed begin, maar als je zelf een site wil maken mag dat wel wat meer, het is een begin, ik raad je aan om geen freewebs te gebruiken, maar gewoon FrontPage, daar kan je genoeg mee doen, succes.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.