- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The O.C.
The O.C.
sweetdevil888
-
- 1 messages
- 0 votes
ik heb vandaag de aflevering gemist!!1
Waar kan ik hem downloaden 
ik voel me nu egt super klote
kusje sharon
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zullen we hier maar geen "hoe en waar download ik The OC"-topic van maken?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb net Aflevering 27 van Seizoen 1 en Aflevering 1 van Seizoen 2 weer gezien en ik besef dat deze serie behalve een geniale verhaallijn ook geweldige acteurs heeft. Kelly Rowan, Peter Galagher, Brian McKenzie, Mischa Barton (die schreeuw bij het zwembad
) en natuurlijk Melinda Clarke als all-time bitch. Je kan er gewoon niet over uit. Ik bedoel, hoe verzin je het? Weet iemand iets over de (mogelijke) prijzen die deze serie gewonnen heeft? Kan er 1,2,3 niet veel over vinden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan er 1,2,3 niet veel over vinden.
Dat heeft een reden
Dit soort vermakelijke wegkijk-pulp is niet bepaald Emmy-materiaal.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Tadaaaaaaaa:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes

had even buiten de Teen Choice Awards gerekend 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik ben benieuwd hoe het nou verder gaat met Ryan en Marissa, of ze een nieuwe school vinden enzo
Dus ik kijk erg uit naar de nieuwe aflevering
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Marissa kán toch geen nieuwe school vinden, dat zei Julie zelf. Ryan moet geluk hebben, maar ik vond het erg heilspellend dat je 'California' hoorde op de achtergond bij het einde, leek net of de serie was afgelopen (omdat hij ook zo begon). Maargoed, we will see.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Als het goed is krijgt juist Marissa een nieuwe school maar ik had niks van Ryan zn nieuwe school gehoord, misschien gaat hij terug naar Harbor High, wie weet!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Samenvatting Seizoen 3 Aflevering 3
Jimmy heeft noh steeds zijn geld problemen met zn oude client, hij heeft besloten om die client terug te betalen als hij het testament van Caleb gehoord heeft en ze weer geld hebben. Maar Caleb was blut dus ze kregen geen geld, daarbij word de client van hem boos en slaat hem in elkaar. Kirsten had besloten om ook mee te gaan om het testament van Caleb (al wilde Charlott niet dat ze zou gaan) aan te horen, maar zij kreeg een brief van Caleb die hij op de dag van zn dood had geschreven. Nadat Marissa en Ryan van school waren gestuurd hadden jimmy en Julie besloten om te trouwen en naar Hawaii te verhuisen (dat was nog voor het in elkaar slaan van Jimmy) Maar jimmy is weer gevlucht en zal niet meer terug komen. Kirsten is onderhand weer thuis en is niet meer van plan weg te gaan
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Heb hem maandag gezien, mis in je samenvatting de stukken met Summer, Seth, Ryan en Marissa
Vanavond Aflevering 4 - The Last Waltz in première.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Aflevering 4 - The Last Waltz Alleen lezen als je Aflevering 1 hebt gezien van Seizoen 3!
Taylor legt uit waarom ze zo rot doet tegen iedereen en verteld Summer wat er gebeurt als Seth zijn medeplichtige niet opbiecht. Summer besluit zichzelf aan te geven, maar komt er te laat achter dat het een val was. Bij het schoolbal komt ze nóg ergens anders achter, iets dat een hoop verklaart.
Caleb's schulden zorgen ervoor dat Julie en Marissa het huis uit moeten, Marissa gaat bij Summer logeren (we zien voor het eerst Summer's mega grote huis, zo niet, paleis). Ook moet The Newport Group een hoop inleveren door Caleb's schulden en Kirsten besluit het op te geven en het verleden achter haar te laten. Maar haar "vriendin" uit het revalitdatiecentrum probeert haar gedachte te veranderen. Daarbij zien we haar werkelijke bedoelingen met Kirsten.
Op Marissa's nieuwe school wordt ze moeilijk geaccepteerd, sterker nog, een groep meiden pesten haar omdat ze iemand heeft neergeschoten. Maar dan blijken er toch mensen te zijn die haar aardig vinden. Ryan word hierdoor achterdochtig.
De volgende aflevering: Aflevering 5 The Perfect...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oké, ik dacht dat het alleen lezen wel genoeg was. 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Helaas komt The O.C. een maand niet op tv
komt in Amerika pas weer 10 november
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee! Dat meen je niet! Aaargh! Wat moet ik dan doen in de tussen tijd 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ja dat vraag ikme ook af
maar ik kom de maand wel door hoor 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik moeizaam. The OC is een van de weinige dingen tijdens school om naar uit te kijken 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ja het is meestal wel op vrijdag: Yes the O.C. staat er weer op, maar zo belangrijk vind ik het niet meer, het is meer een leuke bezigheid geen verslaving meer 
Ik ga gewoon weer lol trappen en buiten hangen met vrienden, Just the usual things 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, dat heb ik ook, twee weken terug was ik helemaal gek als hij er weer op stond, en afgelopen week was het: o, hij is er, ff kijken als ik tijd heb. Maar dan nog; het blijft een té gekke serie.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Helaas komt The O.C. een maand niet op tv
komt in Amerika pas weer 10 november
huh? vandaag weer een aflevering gezien, hoezo is het een maand er niet op?
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
oww Slimkees haha
maar het duurt nu dus nog 2 a 3 weken
4 November: The Perfect Storm
10 November: The Swells
17 November: The Anger Management
(1 Januari): The Game
(1 Januari): The Disconnect
Dat van 1 Januari klopt denk ik nog niet want het zijn dan 2 afl. op 1 avond
Dit is in AMERIKA 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
aah we hebben met echte diehards te maken
sorry dat ik niet zo op de zaken vooruit loop en ze op nederlandse tv kijk 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
4 November: The Perfect Storm
10 November: The Swells
17 November: The Anger Management
(1 Januari): The Game
(1 Januari): The Disconnect
Het is The Perfect Couple 
TV.com en The-OC.nl 
Idd, dezelfde titel als aflevering 10, seizoen 1.
Maar dan nog, dan hebben we vanaf 17 November anderhalve maand geen The OC!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik hoop dat het niet klopt en dat er nog te weinig info is over de datum's misschien weten ze gewoon nog niks van de producers
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Aflevering 5 van seizoen 3 was niet veel bijzonders 
Ryan komt op geen een school terecht en stopt dus met home schooling en heeft als plan dat hij als baan met een vissersbood weg gaat... Summer en Seth willen dat hij dat niet gaat oen en ze maken een plannetje, want summer heeft Taylor gezien met Dean Jack Hess en hebben Sandy erbij gehaald om te bluffen dat ze foto's hebben van Taylor en Jack samen en komt Ryan weer om de Harbor school (als het goed is)
Daarbij heeft die Charlotte julie een appartementje aangeboden en zijn nu vriendinnen, waarbij die charlotte weer op iets uit is