• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

The O.C.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Trailer van episode 6 The Summer Bummer gezien, echt vet.. Helaas moet ik nog heel even wachten

stan wrote:

Ow ow kom je er ooit weer bovenop

I'll never lose my religion: Het Marissa-isme Ik heb er gister weer eens over nagedacht of ik alsnog seizoen 3 moet aanschaffen en moet gaan kijken naar seizoen 4, omdat de kwaliteit zogenaamd omhoog zou zijn gegaan. Maar dan denk ik toch weer van; moest dat dan ten koste van....

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Hahaha die is goed

Je zal het toch uiteindelijk niet kunnen laten

Watch me! Met series als One Tree Hill en Veronica Mars, weet ik over enkele jaren niet eens meer dat er een seizoen 3 en 4 gemaakt zijn...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Geloof je toch niet

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net the summer bummer gezien, vond het weer een vette aflevering.. seizoen 4 bevalt me tot nu toe uitstekend

Net de trailer van OC episode 7 gezien.. Het schijnt dat Marissa in deze aflevering te zien is.. IEDEREEN KIJKEN DIE VOLGENDE AFLEVERING!!!!

Yep, de geruchten gaan dat ze te zien is en nog in de vorm van Mischa Barton ook nog....EN NEE STAN DIT TELT NIET! Want Marissa als geest is alsnog niet Marissa levend en benadrukt alleen maar haar dood.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Relaxe aflevering was aflevering 6. Zoals ik al eerder zei, dit seizoen gaat het meeste tippen aan seizoen 1. Ik heb net als Nick Theunis de trailer gezien van aflevering 7, ik ben zeer benieuwd...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Yep, de geruchten gaan dat ze te zien is en nog in de vorm van Mischa Barton ook nog....EN NEE STAN DIT TELT NIET! Want Marissa als geest is alsnog niet Marissa levend en benadrukt alleen maar haar dood.

Jij bent ook niet snel tevreden

Dit maakt me dan weer wel blij:

FROM THE WALL STREET JOURNAL

When the adult story line started to sag, Mr. Schwartz opted to write a popular character off of the show. (Caleb Nichol, the evil patriarch, suffered a heart attack in his infinity-edge pool.) Mr. Schwartz stands by that decision as smart. Not so, according to him, was his move to kill off another character, Marissa Cooper, a hard-partying, hard-shopping mess played by Mischa Barton. From following online chat rooms he says he knows that some fans, particularly teenage girls, were annoyed.

This fall, its fourth season, the series has suffered an even bigger drop, losing 39% of viewers in this crucial 18-to-49 age group, according to Nielsen Media Research.

Ik vind het erg leuk dat ze terug komt, en opzich wil ik de aflevering graag zien (Sandy en Julie, wauw, it's my dream coming true). Ik zit nog te twijfelen, maar meer dan de helft van me zegt dat ik hem gewoon moet kijken

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Duhh dat moet je ook

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Heb hem net gezien.. tot nu toe de beste aflevering van seizoen 4.. dus iedereen kijken!!

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Boh wat is aflevering 7 van seizoen 4 weer genieten. Mooi slot, waardoor ryan opnieuw kan beginnen.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Seizoen 4 is weer erg leuk en vele malen beter dan 3. Aflevering 7 was dan wat apart maar toch nog wel vermakelijk

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Mooi, Ryan sluit het af, dan doe ik het ook. De kans dat ik ooit nog seizoen 4 ga kijken is 0,0. De kans dat ik seizoen 1 en 2 ga kijken is 99,9% (ik kan tenslotte dood gaan) en daar blijft het bij

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net trailer van The earth girls are easy gezien en ik moet zeggen dat deze aflevering de vorige 'the chrismukk-huh?' weer kan overtreffen...seth heeft grootse plannen iets waar ik erg naar uitkijk

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Toch geen Marisaa

Maarja.. Doe je niks aan. door Ryan heeft ze toch 3 jaar langer geleefd en nog dingen in haar leven kunnen ontdekken

Heb zin in de volgende aflevering

jesje17

• 1 messages
  • 0 votes

waaar kijken jullie oc seizoen 4

ik heb net seizoen 3 afrond heb m gekocht!

en wil nu super graag verder!!!

Kan iemand mij vertellen waar jullie dat kijken>??

thnxx

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

jesje17 wrote:

waaar kijken jullie oc seizoen 4

ik heb net seizoen 3 afrond heb m gekocht!

en wil nu super graag verder!!!

Kan iemand mij vertellen waar jullie dat kijken>??

thnxx

Deze kun je downloaden via een dergelijk downloadprogramma.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

The earth girls are easy net gezien, wederom een vette aflevering. En het einde van deze aflevering was erg verrassend. Het belooft weer wat voor de volgende afleveringen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Zekers

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Was inderdaad een leuke aflevering. Ik ben eens benieuwd wat dit einde voor een gevolg gaat hebben voor de komende afleveringen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Er is al een trailer he

http://www.sendspace.com/file/gpitkw

Aflevering wordt op 4 Januari uitgezongen

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

@Angrod_Pallanén

Als jij The O.C. nu stom vindt omdat Mischa Barton er niet meer in speelt, ben jij dan eigenlijk wel fan (geweest) van de serie, of alleen van Barton? Ik ben ook de serie gaan kijken vanwege Mischa Barton (ben nu nog bezig met seizoen 3), maar ik blijf ook gewoon doorkijken omdat ik de serie gewoon leuk vind. Ik kan me niet voorstellen dat je stopt met kijken vanwege een acteur en je je dan wel een fan van de serie noemt.

Correct me if I'm wrong.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Here's my correction:

Nee, ik ben niet gestopt omdat Mischa Barton er niet meer in zit, het doden van Marissa was echter wel de druppel die de emmer deed overlopen.

Allereerst ging het gewoon barslecht met The OC, het had niets meer te maken met waar de OC om ging en alle essentiele dingen uit de serie, die de serie zo geniaal maakte, waren compleet weg. Het enige lichtpuntje in seizoen 3 was Summer, die met haar geweldige quotes nog een beetje leuk uit de hoek kwam. Want voor humor hoefde je niet langer bij The OC te zijn. En wat goede verhaallijnen betreft was het ook 0,0. Het sloeg gewoon nergens meer op en alle kwaliteit was weggezogen. Mensen die zeggen dat ik geen fan ben hebben het mis: als er één ding is waar ik helemaal verslaafd aan ben is het The OC. Vraag rond en mensen zeggen dat ik Completely Obsessed ben (om even te verwijzen naar een special). Maar daar ligt mijn punt ook, ik vind seizoen 1 té goed om zomaar uit te lopen in een wanhopige daad om geld te verdienen, want dát is wat seizoen 3 geworden is. En hoe goed seizoen 4 ook mag zijn, het maakt niet goed dat een van de belangrijkste personages weg is. En het maakt al helemaal niet goed, dat een van de belangrijkste, zo niet dé belangrijkste, verhaallijn uit seizoen 1 dood wordt gegooid: namelijk Ryan en Marissa. Dát was het liefdesverhaal, dáár ging het om in The OC. Twee mensen die ondanks hun verschillen toch nog van elkaar konden houden, maar door allerlei gebitch nooit samen konden zijn. En dáár ligt mijn probleem met ooit nog The OC kijken: sorry hoor, maar als The OC niet kan eindigen met R&M samen, dan is het ook niet meer de moeite waard om seizoen 1 te kijken. Dus nu hou ik me gewoon vast aan de eerste twee seizoenen, die nog een beetje kwaliteit met zich mee brengen. Btw, ik kon geen dag zonder The OC, nu kan ik geen drie maanden zonder The OC, ooit wordt dat vast nog wel eens een jaar, maar tot dan ben ik nog hevig verslaafd aan de oude afleveringen die nooit blijven vervelen.

Je kan me van alles noemen, maar niet dat ik geen fan van van The OC. Dank u voor uw aandacht.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Jemig ga een boek schrijven

Maar ik moet je wel gelijk geven hoor.. Het 3e seizoen was ect bagger.. Maarja ik heb je al gezegt dat het 4e seizoen beter is en dat Sandy ook weer grappig is geworden
Summer komt nog steeds dom uit de hoek en Taylor is ook een leuke aanwinst.

Maar wat had Josh dan moeten doen met marissa. Er was niets dat ze niet had meegenaamt.
Ze heeft echt alles wel een keer meegemaakt. Had Josh haar dan een heel seizoen lang niks moeten laten doen? Dan was ddat toch ook niet leuk geweest.

Maarja natuurlijk helemaal jou keus..
Ik blijf gewoon kijken want het 4e seizoen brengt ons meer dan ik dacht Seth en Summer verloofd

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oh, dat vind ik wel het zwakste excuus, alles meegemaakt... tss, er is nog zó veel dat je kan doen met een personage. Serieus, Marissa heeft in die drie seizoenen, vooral in het laatste, echt niet alles gedaan.

Marissa kon met haar pa op de boot gaan, een tropisch leven opbouwen, zien hoe het is om hard te werken en dan terug te verlangen naar Newport en vrede te maken met haar moeder, maar bich-fighten gaan met Taylor die uit is op Ryan.
Ryan en Thesera konden aangereden worden, waardoor het kind (dat wél van Ryan is) alleen achterbleef omdat Ryan in een coma ligt ofzo Marissa neemt de taak op zich en veranderd compleet doordat het moederschap haar verantwoordelijkheid geeft.
Marissa wordt topmodel en komt in een wereldje waar ze niet voor gebouwd is. Ze leert te vechten voor haar dromen en doet dit natuurlijk onder genot van drugs, drank en feestjes, haar oude leven kortom, maar kijk, daar is Ryan (op paard en in harnas) om haar het rechte pad op te wijzen, for old times sake.

Zeg me niet dat er niets had gedaan kunnen worden, ik geef toe, er is al veel met haar gebeurd, maar met welk tv-personage nou niet? Idd, en die worden toch ook niet allemaal dood geschreven?

Marissa's dood is niet te rechtvaardigen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Tja heb je nou al zo vaak je er proberen bovenop te lullen maar het lukt maar niet

Ik geef het op

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Jammer, ik had liever gezien dat je me gelijk gaf

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

In Your Dreams

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.