• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

The O.C.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vince-O wrote:

Voor de echte OC-liefhebbers --> Men kan seizoen 3 kopen bij www.bol.com voor slechts 50 euro.

Wat zijn die boxen toch duur allemaal, best wel jammer aangezien ik veel nog moet hebben

Ik wacht idd ook totdat ze wat minder zijn, wacht nog steeds todat seizoen 2 onder de 30 euro grens komt

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik wacht idd ook totdat ze wat minder zijn, wacht nog steeds todat seizoen 2 onder de 30 euro grens komt

Zal nooit gebeuren bij tvseries die 40 minuten per aflevering duren.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Dat dacht ik dus ook al, anders had ik ook wel even gewacht met de boxen te kopen.. en als hij ooit lager dan 30 euro zou worden dan kom je nog wel heel lang aan het wachten denk ik zo

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja volgens mij komen die serie's echt niet onder de 30 euro.

Ik heb Dawson's Creek compleet maar geen daarvan was daaronder, dat is inderdaad alleen bij serie's met kortere afleveringen.

En vooral The O.C schiet toch erg ver naar boven qua prijs.

matthijs_013 wrote:

Zal nooit gebeuren bij tvseries die 40 minuten per aflevering duren.

Twee weken terug OC Seizoen 1 besteld voor 25 euro, vandaag OC Seizoen 2 voor 23 euro.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Twee weken terug OC Seizoen 1 besteld voor 25 euro, vandaag OC Seizoen 2 voor 23 euro.

eBay?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja ik vraag me dan ook af waar je ze vandaan hebt?!

Want dat doe je dan toch goed.

www.cd-wow.nl

Gewoon een online winkel.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Ik heb net the OC seizoen 4 aflevering 2 gezien. Het seizoen blijft me tot nu toe nog erg tegen vallen. Ik hoop dat het sfeertje wat er is snel verdwijnt. Ook mag er wel eens iets onverwachts komen, want alles is zo voorspelbaar

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

aflevering 3 van seizoen 4 vond ik wel weer leuk. 1 en 2 is een beetje de inleiding.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Dat is net wat ik me realiseerde, dat aflevering 1 en 2 naar een climax gaan.

Waar heb jij aflevering 3 van gezien?

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Ik vond aflevering 2 niet zo eens zo slecht, beetje voorspelbaar was hij wel, maar voor de rest was hij ok, ik ben benieuwd naar aflevering 3 'The Cold Turkey'

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Aflevering 2 werd woensdag en aflevering 3 donderdag uitgezonden in de VS, beide afleveringen zijn ook te zien op het internet (legaal). Dus, Vince-O, succes

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Aflevering 2 werd woensdag en aflevering 3 donderdag uitgezonden in de VS, beide afleveringen zijn ook te zien op het internet (legaal). Dus, Vince-O, succes

Als het legaal is, zou je dan ook de link kunnen geven?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ze staan op MSN.com ergens, op de site van FOX bij MSN ofzo. Ik zelf heb geen idee waar precies want ik heb er ook geen interesse in. Maar ik weet wel dát ze legaal online staan.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Oke, bedankt

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Net derde aflevering gezien, maar wat is die ontzettend goed. Het vierde seizoen gaat denk ik het meest tippen aan het eerste seizoen.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net cold turkey gezien, misschien iets meer van verwacht, einde sprak me echter wel erg aan en kan weer niet wachten op de volgende aflevering .. overigens net gelezen dat seizoen 4 maar 16 episodes zal hebben..

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Net the metamorphasis gekeke, ongeveer wat ik ervan had verwacht, bij paar stukjes zeer moeten lache, vind het seizoen anders dan de 3 voorgaande... maar voorlopig nog even leuk

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Nog ff en dan kan ik aflevering 5 kijken.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Ik zal echter eerst moeten weten waar ik hem kan vinden, weet iemand van jullie het, laat het even weten.

Oh kom op, ik ben hem zelfs al tegen gekomen en ik was er niet eens naar op zoek. Je mag overigens toch geen downloadlinks geven.

Maar zoals ik de reacties lees ziet het er naar uit dat de meest MM-ers toch tevreden zijn over het nieuwe seizoen...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Het 4e seizoen is al veel beter als het 3e Het enige jammere is dat Marissa er niet meer in zit..

Afl 5 was heel vet Alleen jammer dat Ryan en Taylor (nog) niks met elkaar hebben en dat Ryan ook niks voor dr voelt al zei hij wel aan het einde toen zij hem kust wuau!

Seizoen 4 wordt steeds leuker

Ryan en Taylor!!! Kom op zeg!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Ryan en Taylor!!! Kom op zeg!

First watch then decide..
Vind het wel een leuk stelletje

Over my dead body!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nou ga dood dan

Altijd fijn als iemand je dood wenst Maar er is gewoon no way dat ik seizoen 4 ga kijken of Ryan accepteer met iemand anders dan Marissa.

Trouwens, ik heb net The Brothers Grimm gezien en eigenlijk is het gewoon allemaal Trey's schuld. als Trey Marissa niet had aangevallen, had Ryan hem nooit hoeven aan te vallen en had Marissa Ryan nooit hoeven te verdedigen door Trey neer te schieten, waarna Marissa nooit van Harbor had afgehoeven en nooit Johnny had ontmoet laat staan Volcheck en dus nooit van de weg af gereden zou worden laat staan dat ze überhaupt weg wou. Dus: Trey is a ****

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ow ow kom je er ooit weer bovenop

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.