• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.602 votes
Profile

The O.C.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Waar heb je die promo gezien? Met nieuwe beelden, of alleen uit seizoen 3.

Overigens vind ik dat seizoen 1 het beste is omdat dat tenminste nog luchtig is. Happy kan je het zeker niet noemen, maar toen was de geloofwaardigheid er nog. Nu is die compleet weg. Seizoen 3 heeft niets memorabels gehad, niets dat belangrijk is voor de serie (ja Volchock).

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

ik volg het alleen op DVD en moet seizoen 3 nog kijken. nog maar even genieten van marissa

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Seizoen 3 is zeker top, goede afwisseling, maar ik vind persoonlijk niet dat seizoen 3 aan seizoen 1 kan tippen. Het einde raakt me niet, de mensen die seizoen 3 hebben gezien, zullen me wel begrijpen. Het is een duf eind. Maar het einde van seizoen 3 betekent niets, want deze persoon kan altijd nog terugkomen in seizoen 4.

Dit kan men lezen op de site van the OC.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, Mischa komt niet terug. Ze is uit alle castfoto's geknipt, komt niet meer voor in de verhaallijnen, Josh Schwartz heeft aangegeven de serie te vervolgen zes maanden na Marissa's dood en Mischa zelf is druk bezig met filmprojecten.[/spioler]

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Ah oke, helaas. Snik snik, ik hoop dat dit geen effect heeft op de serie.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Vince-O wrote:

Ah oke, helaas. Snik snik, ik hoop dat dit geen effect heeft op de serie.

Ik vermoed dat dat een heel groot effect op de serie gaat hebben. Het ging toch vooral om de vier vrienden, en dat is er nu niet meer. Maarja, we zien wel, allee, misschien ik niet, want ik denk niet dat ik het vierde seizoen nog ga kijken.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

sommigen vinden het heel dom dat mischa eruit is. voor sommigen een reden om naar de show te kijken. ik vind het wel jammer, maar de serie kan ook best een succes blijven zonder haar. Hoeveel cliffhangers heeft zij namelijk al niet meegemaakt?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Idd, de gehele serie draaide om haar en Ryan for that matter. The OC is nix noppes nada zonder Marissa, seizoen 4 word net als een Disneyvervolg. Onnodig en alleen voor het geld.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Kleine trailer van seizeon 4

http://www.youtube.com/watch?v=o19whyGh5LM

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Seizoen 3 zit boordevol minder interessante nieuwe personages die allemaal even rap gaan als ze gekomen zijn (Johnny en z'n maat, zusje van marissa, nieuwe vlam van Ryan, ...) Die verhaallijnen worden nooit echt uitgewerkt, verder zag ik teveel herhaling in de dingen die gebeurden (Seth en Summer hebben nog ns problemen, Marissa gaat weer constant voor de nieuwe bad boy in town, Ryan blijft de eeuwige vechtersbaas, ...)

Dit seizoen heeft me niet 1 keer kunnen verrassen, enkel de laatste afleveringen sinds Anna terug is heb ik terug met plezier gekeken.

Misschien dat seizoen 4 positieve verandering brengt, we zullen zien

Kaitlin speelt een hoofdrol in seizoen vier, dus die komt nog wel terug

Weet iemand wanneer seizoen begint in Belgie en of Marissa wel nog terug komt ?

Marissa komt never nooit niet terug.

En wanneer begint het 4de seizoen ?

2 November in Amerika, dus in België zal het nog wel lang duren, en in Nederland zal dat wel ergens in 2008 zijn.

Amai nog lang, maar ja...m'n broer zal seizoen 4 vanaf 2 november afhalen, dus...

maga234

• 6 messages
  • 0 votes

Amai...'t is hier ook stil

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Na luxe promotiefoto's, tal van trailers heeft Fox ook de website van The O.C. gepimpt. Met andere woorden: Alles word uit de kast gehaald om dit seizoen te laten slagen.

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Na luxe promotiefoto's, tal van trailers heeft Fox ook de website van The O.C. gepimpt. Met andere woorden: Alles word uit de kast gehaald om dit seizoen te laten slagen.

Kan jij me vertellen welke site dit is? Alvast bedankt.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

http://www.fox.com/oc/

Ik weet het, het is een moeilijke link die je niet zou verwachten

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

2 november.. begint het weer

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

haha

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Voor de echte OC-liefhebbers --> Men kan seizoen 3 kopen bij www.bol.com voor slechts 50 euro.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

goed dat je het zegt Vince-o, dan meteen maar effe bestellen

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

vandaag de box binnengekregen, ziet er netjes uit hoor. Wijkt wat af van seizoen 1 & 2, maar zeker niet minder..

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Bekijk seizoen 1 weer (vanaf zaterdag, 1 disc per dag) het is werkelijk top, afleveringen als The Debut, The Escape en The Goodbye Girl zijn echt geweldig.

miepke

• 816 messages
  • 0 votes

er komen vanaf januari nieuwe afleveringen op veronica, volgens de site

Klopt, nieuwe afleveringen in januari (vanaf 3.13)

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

ja inderdaad, ik heb het ook gelezen, eindelijk gaat seizoen 3 dan verder in januari.. ik zelf kon er niet op wachten en heb alvast de box gekocht..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.