- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The O.C.
The O.C.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Waar heb je die promo gezien? Met nieuwe beelden, of alleen uit seizoen 3.
Overigens vind ik dat seizoen 1 het beste is omdat dat tenminste nog luchtig is. Happy kan je het zeker niet noemen, maar toen was de geloofwaardigheid er nog. Nu is die compleet weg. Seizoen 3 heeft niets memorabels gehad, niets dat belangrijk is voor de serie (ja Volchock).
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
ik volg het alleen op DVD en moet seizoen 3 nog kijken. nog maar even genieten van marissa
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Seizoen 3 is zeker top, goede afwisseling, maar ik vind persoonlijk niet dat seizoen 3 aan seizoen 1 kan tippen. Het einde raakt me niet, de mensen die seizoen 3 hebben gezien, zullen me wel begrijpen. Het is een duf eind. Maar het einde van seizoen 3 betekent niets, want deze persoon kan altijd nog terugkomen in seizoen 4.
Dit kan men lezen op de site van the OC.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, Mischa komt niet terug. Ze is uit alle castfoto's geknipt, komt niet meer voor in de verhaallijnen, Josh Schwartz heeft aangegeven de serie te vervolgen zes maanden na Marissa's dood en Mischa zelf is druk bezig met filmprojecten.[/spioler]
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Ah oke, helaas. Snik snik, ik hoop dat dit geen effect heeft op de serie.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ah oke, helaas. Snik snik, ik hoop dat dit geen effect heeft op de serie.
Ik vermoed dat dat een heel groot effect op de serie gaat hebben. Het ging toch vooral om de vier vrienden, en dat is er nu niet meer. Maarja, we zien wel, allee, misschien ik niet, want ik denk niet dat ik het vierde seizoen nog ga kijken.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
sommigen vinden het heel dom dat mischa eruit is. voor sommigen een reden om naar de show te kijken. ik vind het wel jammer, maar de serie kan ook best een succes blijven zonder haar. Hoeveel cliffhangers heeft zij namelijk al niet meegemaakt?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, de gehele serie draaide om haar en Ryan for that matter. The OC is nix noppes nada zonder Marissa, seizoen 4 word net als een Disneyvervolg. Onnodig en alleen voor het geld.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Kleine trailer van seizeon 4
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Seizoen 3 zit boordevol minder interessante nieuwe personages die allemaal even rap gaan als ze gekomen zijn (Johnny en z'n maat, zusje van marissa, nieuwe vlam van Ryan, ...) Die verhaallijnen worden nooit echt uitgewerkt, verder zag ik teveel herhaling in de dingen die gebeurden (Seth en Summer hebben nog ns problemen, Marissa gaat weer constant voor de nieuwe bad boy in town, Ryan blijft de eeuwige vechtersbaas, ...)
Dit seizoen heeft me niet 1 keer kunnen verrassen, enkel de laatste afleveringen sinds Anna terug is heb ik terug met plezier gekeken.
Misschien dat seizoen 4 positieve verandering brengt, we zullen zien
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kaitlin speelt een hoofdrol in seizoen vier, dus die komt nog wel terug 
maga234
-
- 6 messages
- 0 votes
Weet iemand wanneer seizoen begint in Belgie en of Marissa wel nog terug komt ?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Marissa komt never nooit niet terug.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
2 November in Amerika, dus in België zal het nog wel lang duren, en in Nederland zal dat wel ergens in 2008 zijn.
maga234
-
- 6 messages
- 0 votes
Amai nog lang, maar ja...m'n broer zal seizoen 4 vanaf 2 november afhalen, dus...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Na luxe promotiefoto's, tal van trailers heeft Fox ook de website van The O.C. gepimpt. Met andere woorden: Alles word uit de kast gehaald om dit seizoen te laten slagen.
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Na luxe promotiefoto's, tal van trailers heeft Fox ook de website van The O.C. gepimpt. Met andere woorden: Alles word uit de kast gehaald om dit seizoen te laten slagen.
Kan jij me vertellen welke site dit is? Alvast bedankt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik weet het, het is een moeilijke link die je niet zou verwachten 
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Voor de echte OC-liefhebbers --> Men kan seizoen 3 kopen bij www.bol.com voor slechts 50 euro.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
goed dat je het zegt Vince-o, dan meteen maar effe bestellen
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
vandaag de box binnengekregen, ziet er netjes uit hoor. Wijkt wat af van seizoen 1 & 2, maar zeker niet minder..
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... hulp bij huiswerk
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Bekijk seizoen 1 weer (vanaf zaterdag, 1 disc per dag) het is werkelijk top, afleveringen als The Debut, The Escape en The Goodbye Girl zijn echt geweldig.
miepke
-
- 816 messages
- 0 votes
er komen vanaf januari nieuwe afleveringen op veronica, volgens de site 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Klopt, nieuwe afleveringen in januari (vanaf 3.13)
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
ja inderdaad, ik heb het ook gelezen, eindelijk gaat seizoen 3 dan verder in januari.. ik zelf kon er niet op wachten en heb alvast de box gekocht..