• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.674 votes
Profile

The O.C.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Season Final was vet alleen jammer dat Marissa aan het einde dood ging

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Dinsdag begint het 3e seizoen op de belgische tv, dus ik ga zeker kijken, en ik zal hier wel mijn reacties posten.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Eerste twee afleveringen nu gezien, en het blijft boeiend genoeg om het te blijven volgen, maar echt geweldig is het niet.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Vierde aflevering ondertussen gezien, en die was terug iets luchtiger en leuker. Ik ga toch blijven kijken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ken ook niemand die niet voor aflevering vier is gevallen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oeps, excuses, was vergeten dat het over seizoen 3 ging, dus kan je mijn vorige bericht negeren

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

De 6e aflevering van seizoen 3 is denk ik de slechtste die ik ooit heb gezien van the O.C. Zo irritant, en die Charlotte boeit me voor geen meter. Ik wil terug gewoon van die kleine probleempjes. Het wordt veel te ernstig.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Het begin van seizoen 3 is ook wel het diepte punt van The O.C.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

stan wrote:

Het begin van seizoen 3 is ook wel het diepte punt van The O.C.

Wordt het beter?

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

donnie darko wrote:

(quote)

Wordt het beter?

Ja, op het einde wordt het wel iets beter..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Naar mijn mening wordt het alleen maar slechter.

ricardooo

• 2 messages
  • 0 votes

heej mense,... wanneer waar en hoelaat komt the oc dan weer? want ik kan het echt niet vinden,.... help...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Hij wordt momenteel niet uitgezonden op tv..
Iedereen download het

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het komt om de twee weken op Net 5, om 14.00 op zondag. Maar het is wel seizoen 1.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Donnie niet, die kijkt het op tv in Belgie

Ik vindt juist dat het beter wordt.. na afl 12. The Sister Act komt er weer wat meer pit in de serie en begint Josh een beetje zijn draai te vinden..

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

He mensen..ik heb een vraag, komt de oc seizoen 3 op tv in belgie? zo ja waar?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

http://www.kanaaltwee.be/TV-GIDS/deze_week/

Kanaal 2, donderdag om 20.05

Aste

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

In België komt het toch twee maal per week?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

California!!!!!!! Oke, ik vind de serie niet veel aan. Onopvallende acteurs/actrices en gewoon een zoveelste dramaserie

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Oja dinsdag en donderdag om 20.05

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

lowhusky wrote:

California!!!!!!! Oke, ik vind de serie niet veel aan. Onopvallende acteurs/actrices en gewoon een zoveelste dramaserie

ik denk dat deze kerel niet weet wat de beste serie van de wereld is. De acteurs zijn zeker opvallend, acteren echt heel erg goed, maar blijkbaar niet bekend bij hem.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

zeker vince-o, OC beste serie ooit, lowhusky vind de serie niet veel aan, whahahaha, moet hij weten, en voor hem onopvallende acteurs, maar voor mij niet, en misschien alweer een dramaserie, maar wel een super goede serie!!!!!!

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Nick Theunis, ik denk dat lowhusky een goede les OC-kennis gebruiken kan. Misschien was een les NL ook niet verkeerd, want ik vind de serie niet veel aan? neej je vind niet veel aan de serie.

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

neej=nee

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

oke goed salvatore, je hebt gelijk, maar waar lowhusky het wel verkeerd heeft, is dat OC niet veel is. Dus houd jij je liever daar mee bezig.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Ik vind het derde seizoen tot op deze aflevering(de 20ste dus), nog steeds heel slecht. De laatste tijd kijk ik met veel meer plezier naar Veronica Mars.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

donnie darko wrote:

Ik vind het derde seizoen tot op deze aflevering(de 20ste dus), nog steeds heel slecht. De laatste tijd kijk ik met veel meer plezier naar Veronica Mars.

Je neemt me de woorden uit de mond

The Oc is vreselijk saai geworden, bij elk nieuwe drama dat gecreerd wordt heb ik de neiging met m'n ogen te rollen, want het drama voor het drama. De originaliteit is eraf vind ik

Veronica Mars daarentegen heeft mij echt verrast, wat een ongelooflijk goeie serie! Knap en héél volwassen geschreven, de intriges volgen elkaar op en in tegenstelling tot The OC zie je ze niet van ver al aankomen. En het sarcasme waarmee alles is geschreven doet me denken aan de sterkte van series als Buffy

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

dulcinea wrote:

Veronica Mars daarentegen heeft mij echt verrast, wat een ongelooflijk goeie serie! Knap en héél volwassen geschreven, de intriges volgen elkaar op en in tegenstelling tot The OC zie je ze niet van ver al aankomen. En het sarcasme waarmee alles is geschreven doet me denken aan de sterkte van series als Buffy

Nu haal jij de woorden uit mijn mond

Joe-K

• 210 messages
  • 125 votes

Ik vind 'the O.C.' helemaal niet saaier of slechter geworden. Seizoen 3 is juist héél erg goed, zeker niks minder als 1 en 2. Als ik zelfs nou nog terug kijk op Seizoen 1 (op DVD) dan vind ik die saaier als 2 of 3. Ik bedoel, het kan niet ALTIJD happy blijven, er moet ook wat afwisseling zijn, en ik vind dat er veel afwisseling in de show is gekomen sinds Seizoen 3. En mensen die Seizoen 3 al gezien hebben weten ook dat marissa dood is opzich erg jammer maar zo heb je wel weer vele mogelijkheden om verder te gaan met een show als 'the OC'. Ik heb de Seizoen 4 promo gezien en die ziet er weer veelbelovend uit.. Ryan is weer Mr. Oldschool Atwood.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.