• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.145 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

The O.C.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Uitleg: Het is gewoon heerlijk om Seth zijn grapjes te horen maken, Summer domme opmerkingen ookal zijn ze tegenwoordig slim. Marissa te zien acteren en Sandy en Kirsten gelukkig te zien. Maar het is gewoon zo dat de verhaallijnen die er nu zijn verschrikkelijk saai zijn én voorspelbaar én slecht. Ik vind het ontiegelijk jammer want het was zó'n goede serie. Je bent in de eerste twee seizoenen toch van de personages gaan 'houden' en dus wil je ze vaak zien... savvi?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ja, ik 'savvi' je! '

Ryan heeft ook wel zijn grappen, op zich....

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, maar hoe hij zich tegenwoordig gedraagt walg ik echt van hem; dat stomme loopje waarbij hij denkt dat hij iets is. En dan die gemaakte volwassenheid. Ik vind het echt dom, hij doet me denken aan een enorme kwal die ik ken..

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hij doet me denken aan een enorme kwal die ik ken..

Niemand van de site, hoop ik. Misschien hoort dat wel bij de rol die hij speelt? Maar Seth is dus jouw favoriet, met Summer, Julie en Marissa?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Chrismukkah is altijd het leukst van het hele seizoen, maar deze keer was Chrismukkah geen Chrismukkah omdat er zo nodig een Bar Mitz-va achter moest komen. Gestoord gewoon, het gaat steeds meer om Marissa en Johnny dan om Ryan, Kirsten, Sandy, Seth en Julie. Summer is weer geweldig als liefhebbende dochter en wellicht bloeit er iets moois op tussen de ouders van de twee beste vriendinnen...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja de aflevering was leuk maar het gaat wel met een dalende lijn naar beneden helaas.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

ik heb de eerste aflevering van het derde seizoen nu gezien, en het interesseert mij direct al een stukje minder. Ik vond het helemaal geen leuke aflevering en nu pas heb ik toch door dat ze allemaal ook heel slecht staan te acteren en ik vind het gewoon niet meer zo leuk. Nu ook het nieuw verhaal met de ontwenningskliniek is zeer saai. Ik hoop dat het beter wordt, anders ga ik gewoon stoppen met kijken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oei, bereid je dan maar voor op drie kwartier meer vrije tijd...

_Amour

• 1 messages
  • 0 votes

Hello..

Een vraag over één van de eerste afleveringen van seizoen 1 van the OC.. namelijk aflevering 7.. Dat is de aflevering dat Marissa bijna dood is, omdat ze te veel gedronken heeft en pijnstillers geslikt heeft enz enz,, en aan t einde van die aflevering, staat Ryan met Marissa in zijn armen.. en dat is zo'n mooi shot! Heeft iemand, maar dan ook iemand.. alsje-alsjeblieft een foto daarvan, of een site waar ik die kan vinden.. waaant.. ik wil m!

Please zo snel mogelijk antwoord.. zoek al zo lang

Alvast bedankt! xx

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

een site waar ik die kan vinden.. want.. ik wil m!

Ik zou zeggen: Zoek op www.google.nl, www.oc.nl. of www.oc.com, als die bestaat.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

_Amour wrote:
Hello..

Een vraag over één van de eerste afleveringen van seizoen 1 van the OC.. namelijk aflevering 7.. Dat is de aflevering dat Marissa bijna dood is, omdat ze te veel gedronken heeft en pijnstillers geslikt heeft enz enz,, en aan t einde van die aflevering, staat Ryan met Marissa in zijn armen.. en dat is zo'n mooi shot! Heeft iemand, maar dan ook iemand.. alsje-alsjeblieft een foto daarvan, of een site waar ik die kan vinden.. waaant.. ik wil m!

Please zo snel mogelijk antwoord.. zoek al zo lang

Alvast bedankt! xx

Ik heb het geprobeerd maar hij wil geen screenshot maken, sorry *:(*

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

is het deze?

(afbeelding)

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Volgens mij bedoelt ze op het einde van de aflevering, als Marissa half dood in het steegje ligt en Ryan pakt haar op en Summer staat in de armen van Seth.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Die ja Ze doen me een beetje denken aan de Klokkenluider van de Notre Dame (als Quasimodo met Esmiralda in zijn armen voor het oog van de Notre Dame staat)

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ze doen me een beetje denken aan de Klokkenluider van de Notre Dame, als Quasimodo met Esmeralda in zijn armen voor het oog van de Notre Dame staat.

Nou, nou, wat een vergelijking zeg! Disney's bevatten niet van dat soort scene's hoor.

Moet de aflevering van gisteren nog gaan zien, ben wel benieuwd.

Zijn de afleveringen in Amerika alweer begonnen?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nope, 12 Januari.

Trouwens, o ironie, soom je hebt geluk vanaf 16 januari begint Veronica met de herhalingen van The OC.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Veronica!

Ik heb die afleveringen nooit gezien, dus ik ga zeker weten de televisie bezetten. Ik ben echt reuze benieuwd..

En, uh, waarom is dat o, ironie?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Omdat jij net zegt dat je ze nog niet gezien hebt als ik op MM komt om dat bericht te posten

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

De nieuwe aflevering was geweldig , een stuk beter als de afgelopen afleveringen met terugkeer van Marissa en dat Johnny daarvoor moest liegen, Taylor die uiteindelijk de kant van Seth, Summer, Marissa en Ryan kiest en niet voor haar moeder

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

De gehele aflevering in een zin

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nee hoor dit is gewoon het verhaal algemeen, niet alle dingen beschreven

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Er was eigenlijk niet veel meer alleen Sandy's verhaallijn niet

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Nou, ik ben de eerste reeks terug aant volgen op Kanaal2 van belgie en vind dat toch nog steeds de leukste reeks. Alles was toen nog een stukje losser en minder zwaar. Ik hou meer van de luchtige verhaallijnen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik vind seizoen 1 (ik ben hem nu ook aan het kijken) niet bepaald luchtig. Wel geweldig en idd de beste reeks.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben de serie van voor af aan op Veronica aan het volgen. Seth is tot nu briljant met z'n droge opmerkingen. Leukste personage van allemaal. Blijf de serie volgen, kijkt ook wel lekker weg.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Inderdaad, het kijkt héél lekker weg, daarom is het ook zo fijn. Het heeft genoeg drama, maar toch ook de "met beide voeten op de grond".

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik vind juist het seizoen wat er op de zondag te zien is, (welke is dat?) beter dan het eerste seizoen dat ze op Veronica uitzenden. Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik vind het een beetje teveel actie in een paar scenes gepropt, ze willen mijns inziens veel te veel vertellen.

Vind het nu wel iets beter qua verhaallijnen enzo....

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Seizoen 3 is echt niet beter dan Seizoen 1. Het is allemaal veel te braaf en veel te "nep" het komt niet meer zo luchtig over en het is zeker niet zo humoristisch als eerst.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.