• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

The O.C.

Ja, zoiets

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hoe heet de aflevering van deze week dan? Die op 4 december op de buis komt?

Alsjeblieft soom kijk zelf even op net 5.

Als ik het goed heb is dat aflevering 3: The End of Innocence

De aflevering op 8 december in Amerika heet: The Disconnect.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Alsjeblieft soom kijk zelf even op net 5.

Als ik het goed heb is dat aflevering 3: The End of Innocence

De aflevering op 8 december in Amerika heet: The Disconnect.

Ja. Sorry

Ik heb net aflevering 08 gezien, The Game Plan. Het begin is erg saai, maar het einde is echt goed. Jammer alleen dat Johnny niet mors dood is. ook vindt ik dat er weinig aandacht word geschonken aan de Julie-Marissa relatie. Ze zouden elkaar steunen, maar zover de aflevering laat zien weet Marissa niks af van haar moeders trailer-avontuur. Verder is het wel duidelijk dat Mischa Barton één van de beste tiener-actrices is en dat ze een mooie carrière kan opbouwen!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ben nu Aflevering 8 aan het kijken: The Game Plan, niet erg veel nieuws, behalve dat het maar weer blijkt dat mischa een top actrice is. Die heeft nog een flinke carrière voor zich liggen.

Amen, daar heb ik niks op te zeggen.

Nogmaals sorry, dat ik eerst vraag. Maar ook nog bedankt.

Ik heb mijn bericht even bewerkt.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb afl 8 nog niet gezien maar is even snel gaan kijken

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb de aflevering ook gekeken met het Schandaal dat weer te boven kwam van Julie en Charlotte en dat Johnny werd aangereden door die auto en het relatie probleempje tussen Seth en Summer en Ryan en Marissa maar h dat het toch allemaal weer goed kwam... En Seth en Summer hebben natuurlijk grote hulp gehad van Taylor wat ik nooit verwacht had...

Ik wel, Taylor heeft behalve Seth en Summer geen vrienden, dus als ze de ware liefde (want dat is het) kapot maakt is ze helemaal een nobody...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Als je het zo stelt dan heb je inderdaad gelijk

Volgende week weer!! Ik kan niet wachten..

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Volgende week weer!! Ik kan niet wachten..

Je zult wel moeten!

Ja, ik know.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Heb je trouwens de aflevering van vandaag niet gezien? Als ik mag vragen?

Ik heb gister het laatste stukje gezien op Net 5, maar verder alleen op mijn comp..

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Buiten soom zijn het wel vooral jongens die naar dit topic komen. Raar...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Zo raar vind ik het niet hoor... Het is totaal geen meiden serie dus boeit het mij niet of er alleen maar meisjes of jongens zijn

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

stan wrote:

Zo raar vind ik het niet hoor... Het is totaal geen meiden serie dus boeit het mij niet of er alleen maar meisjes of jongens zijn

Bedankt, Stan. Dat was een duidelijk statement, dat je me hebt gegeven...

Dan ben ik wel benieuwd, waarom je dat vind? Want er zitten wel dingen in die ik als meisje zijnde leuk vind.

Bijvoorbeeld de jongens, het verhaal, gewoon een fijne serie op de zondagavond.

Ik zou eerder willen zeggen, dat Desperate Housewives een echte meidenserie is. Maar daar zijn mensen het ook niet over eens, denk ik.

Maar ik kan van the O.C zeker genieten, en voel me eigenlijk in mijn vrouwelijke eer aangetast, dat je dat zegt...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nee zo bedoel ik dat niet ik bedoel dat het helemaal geen meidenserie perce moet zijn, het is een meiden en jongens srie niet alleen een meiden serie

En over dat er dingen zijn die meisjes leuk vinden is natuurlijk waar maar daar stoor ik me nooit aan

Desperate Housewives is meer een meiden serie maar dat boeit me ook geen moment ik vind het wel leuk om te zien maar echt top vind ik het niet... Ik vind dat in DH gewoon wel een lekker verhaal in zit van de 4 buurvrouwen die erachter komen dat hun beste vriendin zelfmoord heeft gepleegt en dan het geheim gaan oplossen vind ik wel een goed verhaal

Stan, stan, stan. Als een doorgewinterde DH kijker verwacht ik toch wel dat je weet dat het om VIER buurvrouwen gaat die er achter komen dat een andere vriendin zelfmoord heeft gepleegd....

Verder ga ik er verder niet op in wat betreft meisjes-jongens series. Meiden (ik bedoel niet jou soom) moeten niet gaan zeuren over dat jongens DH of OC kijken, want jongens mogen ook niet zeuren als meisjes gaan voetballen (in mijn ogen is daar niks mis mee hoor). Geen mens is hetzelfde dus is er ook niks typerend.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Sorry was een foutje

Vandaag weer de nieuwe kijken

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Meiden (ik bedoel niet jou soom) moeten niet gaan zeuren over dat jongens DH of OC kijken

Ik geef je helemaal gelijk!

En het is je inderdaad maar geraden, dat je mij niet bedoelde!

Deze aflevering was buitengewoon zwak op één verhaallijn na:

Summer en Seth samen zijn geweldig. Ze gaven elkaar alles en ik weet zeker dat niets meer tussen hen zal komen (ookal krijgt Cohen het zwaar te voorduren als Roberts wél naar Brown mag en hij niet). Dat hele gedoe met Ryan en de New Port Group was echt saai, dat van Johnny die zijn liefde bekend nog erger en Julie en Kirsten die samen een bedrijfje beginnen was het toppunt van saaiheid.

The OC heeft nog nooit op zo'n laag pitje gestaan. De geniale verhalen uit seizoen 1 waren nog nooit zo ver weg en dan dachten wij dat Seizoen 3 ging knallen...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja dat dacht ik ook... Ik ga morgen die aflevering kijken die jij zo saai vindt...

Ik hoop dat de afleveringen erna dan wel beter worden

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik vond dit echt de allerslechtste aflevering van alle O.C. afleveringen

Ik vond dat er helemaal geen verhaal in zat en dat het ook een beetje slecht uitgewerkt was Het probleem met Marissa en Johnny was echt te voor de hand liggend en dat Ryan en die gast van de Newport group naar een soort van strip club gaan was ook echt te saai voor woorden en van de Date met Julie en die man was ook echt stom

Kom asjeblieft met een betere aflevering...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben een aflevering of 3 geleden gestopt, mis blijkbaar niets

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, Jordy, je mist echt helemaal niks. Het is dat ik verslaafd ben aan de personages, want de verhaallijnen zijn om te huilen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Nee, Jordy, je mist echt helemaal niks. Het is dat ik verslaafd ben aan de personages, want de verhaallijnen zijn om te huilen.

Neem me niet kwalijk, dat ik hier toch even op moet reageren. Je zegt, dat je verslaafd bent aan de personages. Maar als er geen verhaallijnen zijn, dan heb je ook weinig om naar te kijken qua personages!

Misschien word het wel weer beter, je kunt nooit weten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.