• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

The O.C.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, het klinkt alleen zo fout: downloaden. We dragen niet bepaald bij aan de kijkcijfers stan!

Maar dan nog, The OC ís geweldig (verslavend). Ik had gister trouwens The OC Season 1 in mijn handen. Bij de Blokker € 50 euro en bij Free Record Shop € 69,99. Hoe bedoel je!!!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Is het eerste seizoen leuk? Dan bedoel ik de eerste-afleveringen...
Ik begon deze serie namelijk pas te kijken toen Marissa en Ryan problemen kregen, en hij na een hele tijd Lindsay begon leuk te vinden.
Ik heb het toen een tijdje gemist, want ineens is Caleb dood, en zit Kirsten in een afkickcentrum

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb allebei de seizoens op dvd en helemaal gratis

van mn neef

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ken jij Angrod_Pallanén goed, Stan, als ik mag vragen? (offtopic vraagje)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Goed, wat is goed? Hij weet wat ik leuk vind qua tv-series, maar hij kent me niet persoonlijk Elkaar leren kennen van MM

Ik heb alle afleveringen op de PC staan (ben nu bezig met Complete Season 1 in DVD kwaliteit te downloaden, het huidige is nog allemaal MPG troep), en heb ze allemaal 1 of 2 of zelfs 3 keer gezien.

Het begin was juist het beste van alles. Tot nu toe nog niet geëvenaard en daar bedoel ik mee aflevering 4 The Debut en aflevering 7 The Escape (In TJ ). Download ze of (beter) koop ze op DVD, de prijzen zijn net genoemd.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

soom wrote:

Waarom is die laatste zin van Julie interessant?

Gewoon ik vind Julie nou eenmaal geweldig en die quote is gewoon enorm gaaf. (beetje late reactie, maar beter laat dan nooit)

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Gewoon ik vind Julie nou eenmaal geweldig en die quote is gewoon enorm gaaf. (beetje late reactie, maar beter laat dan nooit)

Wat is er zo gaaf aan Julie? Ze is juist de onruststookster van the O.C? Of is dat juist wat je zo aantrekt in haar?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik vind dat juist wel vet ddat Julie de BITCH van Newport is

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

soom wrote:

Wat is er zo gaaf aan Julie? Ze is juist de onruststookster van the O.C? Of is dat juist wat je zo aantrekt in haar?

Dat is inderdaad de rede waarom ik haar zo geweldig vind. Melinda Clarke speelt Julie Cooper met een geloofwaardigheids gehalte dat even hoog is als The Empire State Building en is verreweg de beste actrice van de hele OC cast. Julie is de vuile bitch die iedereen en alles minder vind dan haar en ondanks de vele tegenslagen altijd met een attitude aankomt. Maar ze heeft een klein hartje en heeft Marissa als zwakke punt. Ze is voor mij de interessantste, beste, leukste en humoristische rich bitch die je je maar kan bedenken.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Amen

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Kirsten Cohen? Summer Roberts?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kirsten is het lieverdje en een brave doos. Summer is erg grappig en bitchy, maar ze heeft een té groot hart en een té goede persoonlijkheid. Qua domme uitspraken staat ze dan weer wel boven aan.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Met andere woorden: Kirsten en Summer halen het dus echt niet bij Julie's bitcherige karakter?

Wel onbegrijpelijk, want Kirsten, die Caleb's dochter is, zou je toch eerder zien als bitcherige tante dan Julie Cooper..

Bovendien is Marissa ook een beetje een bitcherige tante, op zich!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Alleen tegen Julie ("She is such a little me") Kirsten is alles behalve bitchy, noem één aflevering waarin Kirsten de bitch was.

Julie is voor mij de top van The OC, geweldig karakter, maar de rest is ook ontzettend leuk, dat zal ik nooit ontkennen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Alleen tegen Julie ("She is such a little me") Kirsten is alles behalve bitchy, noem één aflevering waarin Kirsten de bitch was.

Julie is voor mij de top van The OC, geweldig karakter, maar de rest is ook ontzettend leuk, dat zal ik nooit ontkennen.

Ok.. Even goed nadenken: Kirsten die schreeuwt tegen Caleb, na de ontdekking van Lindsay. Dat is behoorlijk heftig, en dat associeer ik met bitchy gedrag...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat is geen bitchy gedrag, bitchy is vuil spelen. Kirsten was gewoon woedend. Je bent geen bitch als je terecht woedend bent op iemand... Kirsten is allesbehalve een bitch....

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Charlotte? Ik heb begrepen, dat Charlotte ook wel een beetje manipuleert. Ik heb gezien hoe ze Kirsten onder druk zette ofzo?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wie is Christine?

En dan nog, niemand haalt het bij de drie seizoenen bitchy van Julie.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Oeps, ik bedoelde Charlotte... Zal het even veranderen. Maar Charlotte is toch ook een bitchy persoon? Ze manipuleert ook de boel, en ze heeft ook wel een grappige verhaallijn.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

soom wrote:
Oeps, ik bedoelde Charlotte... Zal het even veranderen. Maar Charlotte is toch ook een bitchy persoon? Ze manipuleert ook de boel, en ze heeft ook wel een grappige verhaallijn.

is charlotte iemand nieuw van het 3e seizoen? want ik ken haar niet. Ik vind trouwens ook Kirsten allesbehalve bitcherig, maar ik vind haar het beste acteren samen met Sandy. Julie daarna want ook al speelt Julie het schitterend, het is ook veel makkelijker om een bitch te spelen. Iemand die aan de drank zit spelen is veel moeilijker en ze deed dat voortreffelijk. Voor de rest sluit ik aan bij wat jordy vroeger in dit topic zei. Het is leuk, maar er wordt echt niet zo bijster geacteerd(ryan!!) en het is natuurlijk allemaal wat voorspelbaar maar mij stoort het zeker niet. Ik ga zeker ook het derde seizoen kijken.

PS: ik vind Marissa in de laatste aflevering van het tweede seizoen wel zeer goed spelen. haar gelaatsuitdrukking nadat ze op Trey heeft geschoten. Prachtig! En zeker met dat geniale liedje van imogen heap op de achtergrond. Dat is toch echt wel een geniaal nummer.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

donnie darko wrote:
(quote)

is charlotte iemand nieuw van het 3e seizoen? want ik ken haar niet. Ik vind trouwens ook Kirsten allesbehalve bitcherig, maar ik vind haar het beste acteren samen met Sandy. Julie daarna want ook al speelt Julie het schitterend, het is ook veel makkelijker om een bitch te spelen. Iemand die aan de drank zit spelen is veel moeilijker en ze deed dat voortreffelijk. Voor de rest sluit ik aan bij wat jordy vroeger in dit topic zei. Het is leuk, maar er wordt echt niet zo bijster geacteerd(ryan!!) en het is natuurlijk allemaal wat voorspelbaar maar mij stoort het zeker niet. Ik ga zeker ook het derde seizoen kijken.

PS: ik vind Marissa in de laatste aflevering van het tweede seizoen wel zeer goed spelen. haar gelaatsuitdrukking nadat ze op Trey heeft geschoten. Prachtig! En zeker met dat geniale liedje van imogen heap op de achtergrond. Dat is toch echt wel een geniaal nummer.
Charlotte is inderdaad iemand die er nieuw in zit.
Ze zit met Kirsten samen in het rehabiliteitscentrum, om af te kicken, en ze manipuleert Kirsten, zodat die niet naar huis kan gaan door een zielig verhaal op te hangen.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

achja, dan heb ik ze wel al even gezien op het einde van seizoen 2.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

donnie darko wrote:

achja, dan heb ik ze wel al even gezien op het einde van seizoen 2.

En wat vond je van Charlotte?

Je ziet haar nu ook in Seizoen 3, afl 1 en 2 (afgelopen zondag)

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Je ziet haar nu ook in Seizoen 3, afl 1 en 2 (afgelopen zondag)

Charlotte heeft toch ook wel bitcherige trekjes, net als Julie. Misschien wel kans dat zij uitgroeit tot bitch van Newport?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

dat denk ik niet want Charlotte gaat er in afl 7 uit

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Waarom gaat ze er dan uit? Dat snap ik niet..

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

tja dan moet je het maar gewoon gaan kijken dan kom je er vanzelf achter

Het is inderdaad te mooi om te vertellen. Als je dat ziet soom, begrijp je mijn mening ook wat beter!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik ben benieuwd. Je hebt al wat gezegd inderdaad, over dat Julie zegt tegen Christine: I'm the manipulative bitch ofzo?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.