• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

South Park

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Vooraf de eerste (?) aflevering zeggen Parker en Stone nog dat ze heus geen hekel hebben aan alle celebs die ze belachelijk maken. Behalve Barbara Streisand, die wel .

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Cruise is echt een aansteller.

Illuvatar

• 72 messages
  • 1259 votes

Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering "Marjorine" eindigt,

want mijn gedownloade versie eindigt als Butters zegt in de kelder: Can't I just have spaghettio?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Da's ook precies het einde . Hoe lang nog tot het volgende seizoen begint trouwens?

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

weet niet ik hoop snel

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Bedankt, erg nuttig .

Op www.mrtwig.net:

1001 - Unknown

Airdate: 2006-03-22

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

South Park raakt Chef kwijt

De razendpopulaire zanger/acteur/soulman Isaac Hayes stopt met de tekenfilmreeks South Park. Hayes kan er naar eigen zeggen niet meer tegen dat er steeds religies belachelijk worden gemaakt.

Hayes, die sinds 1997 de stem geeft aan schoolkok Chef, zei maandag in een verklaring dat er een grens was overschreden. "There is a place in this world for satire, but there is a time when satire ends and intolerance and bigotry towards religious beliefs of others begins," aldus Hayes, die een fervent Scientology-aanhanger is.

Volgens Matt Stone, geestelijk vader van de felrealistische tekenfilmserie, had Hayes nooit problemen met het belachelijk maken van religies tot South Park vorig jaar november een aflevering aan de Scientology wijdde. In die aflevering "Trapped in the Closet" werden Scientology-celebs John Travolta en Tom Cruise afgezeken. Hayes weigerde toen mee te werken.

Bron: NieuwNieuws.nl

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hopen dat ze een vervanger vinden. Zo niet, dan hoop ik dat Hayes in ieder geval wel zijn toestemming geeft om Chef er op een leuke manier uit kunnen schrijven.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Wat een loser die Hayes. Maar een ramp is het niet, Chef was al een tijdje een wat minder karakter.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ja wat een loser ben je als je principes hebt.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Als zijn eigen sekte belachelijk wordt gemaakt heeft hij ineens principes...

Valt me tegen van Hayes, maar Chef kwam toch al niet echt vaak meer voor dus een groot gemis is het niet.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Principes yeah right. Als je zulke hypocriete "principes" hebt dan ben je inderdaad een loser.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Oh, oke, ik had niet gelezen dat hij zelf lid was van die sekte, my bad .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Heeft misschien ook cartoons gezien.

Karl Hungus

• 27 messages
  • 0 votes

Vanavond begint in Amerika seizoen 10. Titel van aflevering 1001: The Return of Chef!

The town is jolted out of a case of the doldrums when Chef suddenly reappears. While Stan, Kyle, Kenny and Cartman are thrilled to have their old friend back, they notice that something about chef seems different. When Chef’s strange behavior starts getting him in trouble, the boys pull out all the stops to save him.

Geweldig! En ze zijn er weer ontzettend snel bij...

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Wat een aansteller is die Hayes zeg...

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

pfff, moet zeggen dat ik South Park redelijk grappig vind, maar ik prefereer toch The Simpsons

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Chef wordt een pedofiel (klik voor het hele artikel).

De populaire animatiereeks South Park zal van het personage van Chef een pedofiel maken en hem laten vermoorden. Dat hebben de makers van de show, Matt Stone en Trey Parker, zopas bekend gemaakt. Op die manier willen ze wraak nemen op Isaac Hayes, de stem achter de schoolkok.

Bron: EdP en hln.be

(afbeelding)

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

speedy23 wrote:

[De populaire animatiereeks South Park zal van het personage van Chef een pedofiel maken en hem laten vermoorden. Dat hebben de makers van de show, Matt Stone en Trey Parker, zopas bekend gemaakt. Op die manier willen ze wraak nemen op Isaac Hayes, de stem achter de schoolkok.

]

Echt zo'n actie die je kan verwachten van die 2.

Karl Hungus

• 27 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

De populaire animatiereeks South Park zal van het personage van Chef een pedofiel maken en hem laten vermoorden. Dat hebben de makers van de show, Matt Stone en Trey Parker, zopas bekend gemaakt.

Ze lopen wel wat achter bij HLN (maar dat verbaast niemand), want er is geen reden om in de toekomende tijd te spreken, die aflevering is al verschenen.

Briljant overigens hoe ze Hayes lekker te kakken zetten en alluderen op die Scientology-aflevering.

This is what Super Adventure Club actually believes

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

Heerlijk, wat een lef van Parker en Stone.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

geweldige aflevering, fantastisch om dit op deze manier te behandelen... die geknipte/plakte dialogen van chef

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Karl Hungus wrote:

Ze lopen wel wat achter bij HLN (maar dat verbaast niemand), want er is geen reden om in de toekomende tijd te spreken, die aflevering is al verschenen.

Maar hier in Vlaanderen nog niet.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

That's right... goodbye... CHILDREN!

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

wát een aflevering!

V

• 8369 messages
  • 3364 votes

Geweldig!!!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Then... we will MAKE you leave! MWUHAHAHAHAHAHA!

Aaaah, wat ben ik blij dat het seizoen weer is begonnen.

Dead01

• 1167 messages
  • 1976 votes

Vraagje in verband met south park.

Weet er hier iemand waar je de eerste serie nog kan kopen met nl subs bij?

Als het kan de volledige niet apart dus en vanaf de 5de serie ook.

Wil ze allemaal op dvd maar vind het dus niet,kan er iemand mij helpen?

Als je dat kan mag je altijd een pb sturen

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Beetje duffe aflevering, 1002. Had het gevoel dat ik het allemaal al gezien had. Vond bijv. Two Days Before The Day After Tomorrow of zelfs Spontaneous Combustion veel leuker. Die leken er een beetje op vond ik.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De aflevering van vanavond/vannacht klinkt wel weer veelbelovend. Family Guy schijnt er aan te moeten geloven, waar de heren bepaald geen fan van zijn

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.