- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Die hele ranzige act kon ik niet helemaal verstaan, maar alleen om Cartman's manier van vertellen lag ik al dubbel
.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Voor iedereen die de aankondigingen gemist heeft: het is vorige week weer begonnen bij Comedy Central 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ja, maar kan er toch moeilijk omheen dat seizoen 9 echt een STUK minder is dan het briljante seizoen 8... 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Inderdaad. Nog steeds wel leuk maar het wordt allemaal een beetje oud. Toch maar goed dat ze hierna stoppen, kunnen ze in ieder geval The Simpsons niet achterna gaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Toch maar goed dat ze hierna stoppen
Er is toch net voor 3 seizoenen bijgetekend?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens ben ik het er wel mee eens dat het iets minder is, al is Best Friends Forever uit seizoen 9 één van m'n favoriete afleveringen ooit. De LOTR/PSP/vegetable aflevering, zeg maar
he's like.... a tomato
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Aha, ik dacht dat ze zouden stoppen. Dan gaan ze dus wel vrolijk The Simpsons achterna
.
Illegal Alien
-
- 4 messages
- 2074 votes
In elk seizoen zitten er wel wa mindere afleveringen. Maar ik ben er 100% zeker van dat er in die 3 komende seizoenen ook weer heel wat steengoeie en supergrappige afleveringen gaan tussenzitten.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ja, maar kan er toch moeilijk omheen dat seizoen 9 echt een STUK minder is dan het briljante seizoen 8... 
Yup. Het is allemaal wat minder scherp, de lol komt meer van situatiehumor. Maar Cartman en Butters zijn nog steeds goud, dus ik blijf voorlopig braaf kijken 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik raad elke SP-fan aan om aflevering 909 te bekijken getitled "Majorine"
!
Think of the power !
Rob82
-
- 60 messages
- 722 votes
Voor de cartman fan's:
Voor de gein Kiss from a rose en meerdere bekende nummers die door cartman opnieuw zijn ingezongen downloaden.
Zijn ook echt schitterend 
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
S9 is inderdaad een stuk minder dan 8. De nieuwste episode "Follow that egg" was dan wel weer aardig. Vooral Mrs Garrison was hilarisch ("Eh....fag drag?")
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
klopt het dat op http://www.southparkx.net season 1 t/m 8 offline is? of is mijn pc gewoon raar.
Want zijn dit ALLE afleveringen van southpark, 9seasons maar.. nee toch.
Ik keek er altijd naar op v8, maar nu heb ik de laatst te downloade episode eens gedownload en wil alles eens zien
.
Maar wie weet waar ik alles (of gewoon season 1t/m 9) (legaal) kan downloaden 
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
niemand ok..
maar dus ik ben begonnen met season 9 van southparkx te downloaden en kben nu bij 907, en whaha

Ik lag helemaal in een deuk van dat begin.
"Mr. macky...is gay"
"dear mr. macky....u are gay"
"mr macky.. sometimes my parents hit me..and you are gay" whahaha
Kevin.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Cartman vertelt een mop
. Zit niet in een aflevering, of ik ben het vergeten maar dat lijkt me sterk.
Haha, geweldig! Kyle, will you hold on please!
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Het bestaat dus echt! Hier (http://www.wingtunes.com/public/samples.aspx) hoor je haar ook zingen.
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8825 votes
Zwakke aflevering was de laatste (912), zeg 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik vond m wel aardig. Vooral R. Kelly.
And now, I'm in the closet

En de aftiteling natuurlijk.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Seizoen 9 bevat een aantal mindere afleveringen, maar over het geheel is 9 echt niet slechter dan voorgaande seizoenen. Die Hippie Die is geniaal, Marjorine en Follow that Egg ook. Drie nieuwe seizoenen vind ik dan ook meer dan welkom.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vond m wel aardig.
Ik vond het zelfs de beste aflevering sinds tijden. Al kun je zo'n aflevering natuurlijk over elke religie maken ("this is what Christians ACTUALLY believe!").
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De laatste aflevering was echt weer geniaal. Met Tom Cruise "in the closet" en "This is wat Scientologists actually believe". En dan R.Kelly erbij met zijn pistool. Echt weer een leuke aflevering.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik vond het zelfs de beste aflevering sinds tijden.
Me too! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Tom Cruise verbiedt uitzending South Park-aflevering.
Een aflevering van de animatieserie South Park waarin Tom Cruise zogezegd 'worstelt met zijn homoseksualiteit', mag niet meer uitgezonden worden. De zenders zijn immers bang dat de echte Tom Cruise een rechtszaak wegens eerroof en laster zou kunnen aanspannen.
In de bewuste aflevering sluit Tom Cruise zich op in een kast, waar hij weigert uit te komen, hoewel zijn ex-vrouw Nicole Kidman en Scientology-aanhanger John Travolta hem proberen om te praten. “Heeft deze show al niet lang genoeg geduurd? Het wordt tijd dat je uit die kast komt,” zegt de getekende Nicole Kidman. De aflevering neemt bovendien het Scientology-geloof op de korrel.
Ter verduidelijking: de hele aflevering is verzonnen en de feiten zijn niet echt gebeurd. Toen de episode vorig jaar op de Amerikaanse televisie werd uitgezonden, kon de echte Tom er echter niet mee lachen. Hij wil niet dat de aflevering nog eens wordt uitgezonden, en dreigt met rechtszaken als dat toch gebeurt.
Bron: hln.be

Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De gewraakte scene: http://www.thecloset.notlong.com/
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Is het nu echt zo erg als je in South Park voor de gek word gehouden ? Ik vind het een beetje aanstellerij hoor, zo erg was die aflevering helemaal niet !
Shame on you, Mister Cruise
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De gewraakte scene: http://www.thecloset.notlong.com/
Eigenlijk nog leuk ook... 
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
De hele aflevering is erg leuk. R Kelly wordt lekker belachelijk gemaakt met zijn dramatische 'toneelzang'. De reconstructie van het Scientologie verhaal is hilarisch, en vooral ook die tekst in beeld: this is what Scientologists actually believe