• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.279 votes
Profile

South Park

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jellesteeg wrote:

(quote)

Eerste vijf minuten van het filmpje gezien, en direct zin gekregen om weer eens echt oude afleveringen te gaan kijken.

Doen! Ik heb een jaar of 2, 3 terug de hele serie zelfs opnieuw gekeken. Geen spijt van. Er zijn zoveel oudere afleveringen nog zo actueel en sowieso steengoed.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Doen! Ik heb een jaar of 2, 3 terug de hele serie zelfs opnieuw gekeken. Geen spijt van. Er zijn zoveel oudere afleveringen nog zo actueel en sowieso steengoed.

Zit binnenkort 18 uur lang in een bus. Misschien is dat een goed moment, haha.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Opvallend is het wel maar laten we hopen dat het gewoon nog mag doorgaan. Ongeacht de kwaliteit is het altijd genieten als het langskomt op tv en hoort het gewoon in het televisie landschap. Net als The Simpsons en Family Guy. Daar pak je toch elke keer weer toch weer eens een aflevering van mee.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Dat gerucht gaat ook alweer tien seizoenen mee.

Met het succes van de vorige game kan ik mij bijna niet voorstellen dat ze er op de korte termijn de stekker eruit gaan trekken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Donkerwoud wrote:

(quote)

Dat gerucht gaat ook alweer tien seizoenen mee.

Met het succes van de vorige game kan ik mij bijna niet voorstellen dat ze er op de korte termijn de stekker eruit gaan trekken.

Inderdaad. Overigens was afgelopen seizoen fantastisch, de rek is er nog absoluut niet uit. Ik zou het ook wel enorm missen, 1 van die weinige series die ik gewoon sinds mijn kindertijd keek en nog altijd volg. Op naar nog minimaal 15 jaar erbij.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

De rek is er nog lang niet uit denk ik. South Park speelt fantastisch in op de acualiteiten, iets wat niet snel gaat vervelen. Kijk elke aflevering, ongeacht hoe vaak ik die ook al heb gezien, met plezier.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Denk dat het daarom wel eens een kracht kan zijn dat het maar 10 episodes per season bedraagt

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ow eindelijk, ze beginnen woensdag weer in Amerika!

A new principal at South Park Elementary makes the gang face their past as they realize a new appreciation for Caitlyn Jenner.

Verheug me er weer erg op!

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Start van het nieuwe seizoen is erg goed met Caitlyn Jenner

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke opener, al waren de personages en thema's wel heel erg op de Amerikaanse bevolking gericht. Al kennen we hier Cairlyn Jenner ook wel. Mooie kritische aflevering over deze aandachtsgeilerij.

Benieuwd hoe dit zal eindigen. Benieuwd of dit weer een seizoen wordt met allerlei doorlopende grappen en thema's.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kijkt helemaal niemand ofzo?

Heerlijke tweede aflevering, met prachtige satire richting het immigrantenprobleem en Donald Trump. Ook net als vorig seizoen met toffe doorlopende grappen, zoals nu weer met Caitlyn Jenner en met Kyle die dood wordt gezwegen als hij probeert te speechen Ja, top. South Park zit echt de laatste seizoenen in een stijgende lijn.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

The Oceanic Six wrote:
Kijkt helemaal niemand ofzo?

Heerlijke tweede aflevering, met prachtige satire richting het immigrantenprobleem en Donald Trump. Ook net als vorig seizoen met toffe doorlopende grappen, zoals nu weer met Caitlyn Jenner en met Kyle die dood wordt gezwegen als hij probeert te speechen Ja, top. South Park zit echt de laatste seizoenen in een stijgende lijn.

Ik kijk! En ik ben het met je eens, South Park zit inderdaad weer in een stijgende lijn sinds seizoen 17 zoiets.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ik vond 'm alvast beter dan de vorige!

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Vond 'Stunning and Brave' hilarisch tijdens het kijken, maar na afloop bekroop mij wel een beetje het gevoel dat het een mindere variant is op 'With Apologies to Jesse Jackson'. De episode waarin Cartman met een dwerg vecht.

Sterke eerste twee afleveringen inderdaad, benieuwd naar meer!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 3 is oké, maar verre van groots met Sodasopa. Wel leuk dat Kenny en de eigenaar van City Wok een keer in the picture staan. Maar toch zijn Cartman-loze afleveringen over het algemeen wat minder.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Voor mij is de derde aflevering juist verreweg de beste ten opzichte van de voorgaande herhaaloefeningen. Eindelijk weer eens scherpe maatschappijkritiek. Ook leuk hoe ze de continuïteit erin blijven houden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Donkerwoud wrote:

Voor mij is de derde aflevering juist verreweg de beste ten opzichte van de voorgaande herhaaloefeningen. Eindelijk weer eens scherpe maatschappijkritiek. Ook leuk hoe ze de continuïteit erin blijven houden.

Alleen zijn de thema's te Amerikaans. Alleen aflevering 2 was voor andere landen in de wereld logisch te snappen.

Tot nu toe 1 geweldige en 2 redelijke afleveringen. Het is nog te weinig. Zeker in vergelijking met vorig seizoen, toen had je met bijna elke aflevering een voltreffer.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Ben ik toch niet met je eens. Dat gentrification (lagere buurten pimpen en trendy maken) gebeurt overal ter wereld.

Wel blijf ik het jammer vinden dat tegenwoordig actualiteit hun voornaamste trademark is geworden, terwijl de serie oorspronkelijk óók altijd in heeft gezet op vreemde creatieve shit. Wordt weer eens tijd voor een episode als 'Scott Tenorman Must Die'.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Deze week helaas geen aflevering, volgende week pas weer een nieuwe.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ben het wel met Ajax&Litmanen1 eens.. Ik mis de universele episodes; afleveringen die niet alleen toegankelijk zijn voor het Amerikaanse publiek.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Niet echt een slecht seizoen, maar ik mis wel een beetje creativiteit en vernieuwing. Lijkt alsof het vooral uitgekauwde onderwerpen in een nieuw jasje zijn. De laatste seizoenen lijkt er ook weinig meer gedaan te worden met bizarre animatie en originele vondsten. Veel pratende hoofden.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

De laatste episode is toch weer zoals het moet zijn!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, inderdaad. De YERP-reviewers aflevering was erg leuk. Geen klassieker, maar wel sowieso de leukste van dit seizoen. Ik heb sowieso graag de afleveringen waar Cartman of Randy centraal staat.

Perre

• 14 messages
  • 199 votes

Ik heb er nooit om gevraagd om leider te zijn, ik was aangewezen. Ik schrijf hier plechtig op dit forum mijn uiterst belangrijke mening en kritiek over de laatste aflevering van South Park deze week. Het is een grote verantwoordelijkheid die ik, als belangrijke en unieke recensent, op mezelf neem.

Het was een leuke aflevering

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, de nieuwe is geniaal, met Cartman en social media & Randy zijn donatieterreur in de supermarkt

Grappigste detail was trouwens de reactie online van Randy op de foto van Cartman. Even het beeld stilzetten als Cartman door de berichten scrolt

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ik vond de nieuwe goed en clever, alleen zou ik het wel leuk vinden als de focus bij de volgende gewoon weer eens op de vier jongens zou liggen

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Yaay! De nieuwe vond ik de beste tot nu toe van dit seizoen! Hij was geweldig!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.