• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

South Park

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Jordy wrote:

In seizoen 7 leeft Kenny weer (ohjee, spoiler )

In al zn lamme eenvoud briljant hoe ze die weer in de serie geschreven hebben. Een van de betere grappen in red sleigh down.

Hemdale

• 2222 messages
  • 8822 votes

Bij seizoen 3 zijn ze nog bij V8? Die lopen achter!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

oh my god... s7e05, de J-Lo episode.. te ziek (en grappig) voor woorden, gaat dat downloaden

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Jordy wrote:

oh my god... s7e05, de J-Lo episode.. te ziek (en grappig) voor woorden, gaat dat downloaden

T einde van die episode is dat een parodie op een film? En bij Krazy Kripples dat gedoe op t meertje, is dat ook van een film? Seizoen 7 vind ik tot nu toe bijna zo goed als seizoen 6. Maar die heb ik allemaal gezien met alcohol in mn bloed en dan zijn ze sowieso leuker.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

En bij Krazy Kripples dat gedoe op t meertje, is dat ook van een film?

Yep, Godfather natuurlijk!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik las dat het einde ("I wonder if I'll dream" oid) een verwijzing naar 2010 was, die ik niet gezien heb...

spacemangraig

• 44 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

ik las dat het einde ("I wonder if I'll dream" oid) een verwijzing naar 2010 was, die ik niet gezien heb...

Dat las ik ook. De volgende gaat waarschijnlijk over 'the Evil Eastern Bunny' Het zevende seizoen is tot nu toe zeker wel Sweet!

spacemangraig

• 44 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Dat las ik ook. De volgende gaat waarschijnlijk over 'the Evil Eastern Bunny' Het zevende seizoen is tot nu toe zeker wel Sweet!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

tovenaar wrote:

Yep, Godfather natuurlijk!

HUH??? Serieus? Dan moet ik die nodig weer ns zien.

spacemangraig

• 44 messages
  • 0 votes

BoordAppel schreef:

(quote)

HUH??? Serieus? Dan moet ik die nodig weer ns zien.

pt. 2 wel te verstaan.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Yep, maar in pt. 3 komt het ook aardig vaak terug.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

spacemangraig wrote:

pt. 2 wel te verstaan.

Aa! Kijk ns aan. Die heb ik nog niet gezien. Ik vond het al zo raar.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Cartman rules!

"I would never let a woman kick my ass. If she tried anything, I'd be like: hey, you get your bitch ass

back in the kitchen and make me some pie!"

"If some girl tried to kick my ass, I'd be like, HEY! Why don't you stop dressing me up like a mailman while you go and smoke crack in your bedroom and have sex with some guy I don't even know on my dad's bed!"

"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!"

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Helemaal met je eens Ramon.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

In welk topic had Mik het ook alweer over die 'I'm above the law'-quote uit South Park?

Ging over 'Chef Aid' dus, net weer gezien, geweldige aflevering!

Met die kerel van 'Capitalist Records' die aangeklaagd wordt door Chef: I'm above the law! ..en die advocaat met z'n 'Chewbacca defense' (Look at the monkey, look at the silly monkey!) Zooo ontzettend grappig!

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Snap nog steeds niet dat mensen the Simpsons hiermee durven te vergelijken.

spacemangraig

• 44 messages
  • 0 votes

De nieuwste was ook weer geweldig! Hoe ze het hele politie-genre belachelijk maken met allerlei cliches, heerlijk!

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Daar ben je snel mee.. Deze was pas woensdag avond op TV in amerika!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

de meeste series zijn een dag of 2 voor ze in Amerika op tv komen te downloaden

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Vyvre

• 422 messages
  • 185 votes

Jordy wrote:

de meeste series zijn een dag of 2 voor ze in Amerika op tv komen te downloaden

Correctie: zo'n 4 uur nadat ze in Amerika op tv komen. Uitzonderingen zijn pre-air tapes, maar das een heel ander verhaal.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, maar je hoeft me niet te corrigeren hoor

Wel eens van wildfeed gehoord? De Buffy van de nacht van dinsdag op woensdag staat begin van vanavond weer lekker op m'n harde schijf...

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

De Buffy van de nacht van dinsdag op woensdag staat begin van vanavond weer lekker op m'n harde schijf...

Vind je het nog steeds zo'n goede serie? Ik ben er al een seizoen of twee op uitgekeken.

Daarentegen wordt Angel steeds beter in mijn ogen en belooft dit seizoen (4) het beste uit de serie te worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

na het zeer matige seizoen 6 vind ik dit weer erg goed, het beste sinds s3 zelfs

maar goed, Angel is inderdaad nóg beter. Gelukkig mag het nog een jaartje door las ik, volgend jaar schijnt het echt super te worden (Buffy stopt, alle schrijvers storten zich op Angel, etc)

Hemdale

• 2222 messages
  • 8822 votes

Mijn favoriete South Park afleveringen zijn Do the Handicapped go to Hell? deel 1 en 2, uit seizoen 4. Eigenlijk een beetje een vervorlg op de film, ook namelijk met Satan en Saddam.

Wat vinden de MM-south park liefhebbers van deze afleveringen?

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Mijn favoriete aflevering is dat de gang op het Sundance Festival is (ik weet de titel niet meer zo gauw).

Vooral vanwege de vele leuke one-liners van Cartman.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Twee favorieten op het moment.....

Een aflevering waarin Cartman zijn analprobe-avontuur opnieuw beleefd. Scherpe satire op reality-tv en flinke lol rond Cartman's ass. Vooral als Kyle met zijn hand de anus van Cartman in moet en Cartman de naderende hand steeds met een scheet beloont!

De aflevering met de underpants-gnomes:

Fase 1: collect underpants!

Fase 2: ?

Fase 3: make profit!

Hilarisch!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Zoveel zijn super, maar freak strike vond ik 1 van de leukste.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

De beste episode: 510 - How To Eat With Your Butt.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ja, zeer leuke aflevering Tovenaar. Cartman heeft ook een superscene in Deathcamp of tollerance:

Twee meisjes verstoppen zich voor de strenge leiders van het kamp in een toiletpot (Schindler's List) en Cartman ontdekt hen. Geheel tegen zijn aard in, verraadt Cartman de meisjes niet wanneer de bewakers langs komen lopen. Zodra de bewakers gepasseerd zijn, gaat Cartman met zijn blote kont op de pot zitten en schijt de meisjes onder! Daarna roept ie de bewakers! Cartman rules!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.