• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

South Park

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Haha, heerlijke aflevering inderdaad! Knap dat het allemaal zo mégakut begint en dat zelfs dát nog grappig is

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Echt een topaflevering. Vooral het allerlaatste stukje over Kyle die doodgaat aan aids. De laatste 2 episodes waren gewoon weer goed.

misschien heb ik een episode gemist ofzo, maar waar is Chef?

its my life

• 200 messages
  • 0 votes

gisteren was die aflevering van timmy die geestelijke gek in een rolstoel een band krijgt

senseoaddict

• 132 messages
  • 837 votes

Gewooon een paar weken terug alle 8 de seizoenen(8 niet helemaal) op dvd gekregen!!!Kick Ass

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Het word tijd dat je weer eens wat met mijn broer afspreekt

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

senseoaddict wrote:

Gewooon een paar weken terug alle 8 de seizoenen(8 niet helemaal) op dvd gekregen!!!Kick Ass

Jammer voor je, Episode 814 is een van de beste afleveringen ooit.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

senseoaddict wrote:

Gebrand dan? De laatste seizoenen zijn nog niet op DVD verkrijgbaar.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Fortnight Continues: More Season 9 Info!

Last season, Stan, Kyle, Kenny and Cartman took on everything from aliens and steroids to Mel Gibson and Paris Hilton. In the ninth season, one of the citizens of South Park undergoes a sex change operation, Butters sees dead people and Cartman takes on his lifelong enemies…hippies!

Don't forget: season 9 starts March 9th on Comedy Central, airing the first eight of this year's sixteen episodes.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

South Park - Mr. Garrison's Fancy New Vagina

Episode Information

Episode Number 126

First Aired March 9, 2005

Production Code 901

Synopsis

from southparkstudios.com

Mr. Garrison is getting a sex change. The boys have to help Mr. Garrison get his testicles out of Kyle's knees!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Goh ik lig achter. Ben nu alles van seizoen 9 aan t benedenladen. Hoe is het seizoen tot nu toe?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

De 4e aflevering (PSP/LotR/Schiavo) vond ik pas de eerste écht leuke aflevering van het nieuwe seizoen. Ze dachten nog wat teveel Team America-wise ofzo, maar als ze de lijn van deze week doortrekken komt het wel weer goed

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Heb gisteren de eerste gezien. Was leuk maar inderdaad niet supergeweldig. Al heb ik erg hard moeten lachen om die zieke plastische chirurgie. Die dolfijn, sjongejonge . Nu ff de tweede kijken.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

De jewphin, erg grappig idd

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

If I should ever be in a vegetative state and kept alive on life support, please, for the love of God, don't ever show me in that condition on national television.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Inderdaad top-10 materiaal deze aflevering, geweldig. Leuke continuïteit ook, door weer even aan te halen dat oorspronkelijk alleen mormonen de hemel in mochten

Safri

• 867 messages
  • 1592 votes

Ja, aflevering 4 met die Schiavo persiflage was geniaal! Heb weer genoten, hoewel ik iedere aflevering wel de moeite waard vind hoor. Alleen die afleveringen puur gericht op Terrence and Phillip kan ik niet waarderen.

Safri

• 867 messages
  • 1592 votes

Die laatste met dat honkballen was weer ietsjes minder, maar nog altijd leuk.

Randy Marsh speelt de hoofdrol in deze episode

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ik vond m wel grappig, vooral omdat ik honkbal ook een oersaaie sport vind . Vooral om het laatste shot heb ik erg hard moeten lachen.

I'm sorry! I thought this was America!

Safri

• 867 messages
  • 1592 votes

De allerlaatste is ook wel weer leuk. Zeker voor fans van Cartman en Butters. En dat zijn er veel

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Safri wrote:

Die laatste met dat honkballen was weer ietsjes minder, maar nog altijd leuk.

Randy Marsh speelt de hoofdrol in deze episode

Misschien iets minder, tenzij je alle Rocky films hebt gezien.Die werden op zeer geslaagde wijze geparodieerd. Denk aan de eier kluts scène, de scène waarin hij aan de vooravond van de grote match het stadion bekijkt, de dialoog. Echt een feest van herkenning en de (Amerikaanse) heroïek zo heerlijk door het slijk getrokken. South Park gaat soms echt veel dieper dan je op het eerste gezicht zou denken.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Iemand de aflevering over Micheal Jackson gezien, "The Jeffersons" heet hij volgens mij.

Dit is echt de beste aflevering samen met die van The Lord of The Rings die was ook super grappig.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja hoe heet die met Lord of the Rings ook al weer ?

Lumasch

• 13 messages
  • 1274 votes

moviefreak#1 wrote:

Ja hoe heet die met Lord of the Rings ook al weer ?

613 - The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers

Safri

• 867 messages
  • 1592 votes

Captain Pervert schreef:

(quote)

Misschien iets minder, tenzij je alle Rocky films hebt gezien.Die werden op zeer geslaagde wijze geparodieerd. Denk aan de eier kluts scène, de scène waarin hij aan de vooravond van de grote match het stadion bekijkt, de dialoog. Echt een feest van herkenning en de (Amerikaanse) heroïek zo heerlijk door het slijk getrokken. South Park gaat soms echt veel dieper dan je op het eerste gezicht zou denken.

Nou je het zegt inderdaad. Ik had nog niet eens specifiek aan die Rocky films gedacht. Laatste shot is ook leuk. Typerend voor dat soort films

yerdaddy

• 113 messages
  • 1444 votes

Ik heb net de kerstaflevering van seizoen 8 gezien; god wat een zieke aflevering

"Blood orgy! Blood orgy!"

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Cartman vertelt een mop . Zit niet in een aflevering, of ik ben het vergeten maar dat lijkt me sterk.

V

• 8369 messages
  • 3364 votes

Hilarische joke, echt waar!!!

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Funny as hell.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

lol .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.