• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.586 votes
Profile

South Park

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Barbara is back

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Lol die Facebook episode _O-

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Vond de beste toch de Medical Fried Chicken, Buffalo Soldiah xD Hoe bedenken ze het.

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Ook Mecha-Streisand.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

hehe ziet er niet verkeerd uit.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Geinige aflevering, met een heerlijke anti-climax

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke ep met oa Mr Hat en Mecha Streisand haha. Komt er nou over een week het vervolg? Leek het wel op...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mag hopen van wel, geweldige episode. Álles lijkt weer even terug te komen, haast teveel van het goede maar mr hat, J. lopez, Streisand en de fudge packer !! Volgende week hopelijk lekker verder met dit.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

ik zou het ook wel wat voor die gasten vinden om volgende week gewoon weer met iets nieuws te starten

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Iam Gennifer Glopezzzz and I eat taco's and boeeerito's

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

De Facebook-aflevering vond ik hilarisch! Aangezien ik het zelf lachen vind met mensen die sociale netwerksites serieus nemen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hahahaha, ik was een beetje uitgekeken op South Park, maar die Randy blijft toch wel puur goud.

Buffalo Soldier!

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

De nieuwe aflevering blijft nog even offline op Southparkstudios.com wegens problemen. Maar voor de mensen die niet kunnen wachten: Episode 1406, wel in mindere kwaliteit.

In de nieuwe aflevering kom je eindelijk te weten wie Cartman's vader is en blijkt een oude bekende uit de serie (die wraak wilt nemen op Cartman) de leider te zijn van de Ginger Kids.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb south park al heel lang niet gezien.. heb ook geen idee bij welk seizoen ik gebleven ben... Halverwege 13, kan dat? Of zijn ze ondertussen alweer stukken verder?

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Zou kunnen, vanaf het najaar vorig jaar is south park terug begonnen (en dat is halverwege seizoen 13). In elk geval wacht je dan nog goede afleveringen (Dances with Smurfs, W.T.F., ...).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, dat klinkt al veelbelovend. Binnenkort maar eens een SP marathon houden dan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond ook deze weer erg leuk. Heerlijk om al die oude karakters voorbij te zien komen. Lachen ook dat we eindelijk weten wie Cartmans pa is.

Chili Con Carnival

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dat einde !!

Leuke oplossing voor wie de vader nou eigenlijk is, had ik niet zien aankomen . Echt geweldig die mix van oude southpark momenten en dat goed gebracht over 2 afleveringen.

Geweldig seizoen tot nu toe.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Heb het eerste deel gezien, van de Rechtzaak tegen South Park, snel het tweede deel kijken. Lachte me overigens helemaal kapot.

Net deel 2 gezien:

Geniaal. Dat stukje in Saigon

En die ontknoping rond Cartman's Dad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

LOL, S14E1 is echt weer over the top hoor... Arme Butters, met zn bush..

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Terrorisme werkt, dat blijkt maar weer eens. De aflevering Super Best Friends is niet meer te bekijken op southparkstudios.com. Ook de laatste aflevering van South Park was gecensureerd, al hoorde het deels wel bij de aflevering. Blijft toch jammer dat ze net op deze momenten geen ballen tonen, al zal de beslissing te censureren uiteindelijk wel bij Comedy Central liggen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Heb zo juist een aflevering op internet bekeken over die mop van die fish'dick'. Erg grappige aflevering. Ben geen groot liefhebber van de serie, maar af en toe kan ik er een erg waarderen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Zo, seizoen 14 is weer even een flinke stap opwaarts in lange tijd. Vooral de 200e was echt een heerlijk weerzien.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Seizoen 14 is inderdaad tot nu toe een erg goed seizoen. Die Facebook aflvering.

'This is how the world works, if you wanna find quality friends. You gotta wave trough all the dicks first'

Ik kwam niet meer bij

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Poke your grandmother haha. Ja was weer een leuke aflevering.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Heb 4 afleveringen gezien

The Tale of Scrotie McBoogerballs

You Have 0 Friends]

Medicinal Fried Chicken geweldig stukje van scarface erin verwerkt.

Sexual Healing

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

De serie die me kan doen lachen tot ik van mijn stoel val, nog altijd de enige!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vond de nieuwe aflevering duidelijk minder. Eigenlijk gewoon saai.

Ik heb een schijthekel aan Towely. Stomste personage dat ooit voor South Park bedacht is. Dat gehandicaptenkamp was ook niet boeiend. Alleen het anti Joden praatje van Cartman vond ik grappig.

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Geweldige nieuwe aflevering juist. Met name bij die haai kwam ik niet meer bij.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Justinw wrote:

Seizoen 14 is inderdaad tot nu toe een erg goed seizoen. Die Facebook aflvering.

'This is how the world works, if you wanna find quality friends. You gotta wave trough all the dicks first'

Ik kwam niet meer bij

LOL, die was leuk ja. In het begin, naarmate 't einde vond ik 'm iets minder.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.