- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Ook de tweede aflevering had geinige momenten en een aardig basisgegeven maar wist opnieuw niet volledig te overtuigen. Ze zijn nu bijna een seizoen lang niet meer zo grappig als voorheen. De humor begint ook een beetje makkelijk te worden. Het wordt een trucje die ze over de jaren inmiddels zo geperfectioneerd hebben dat de behoefte om nog met iets werkelijk grappigs of provocerends op de proppen te komen verdwenen is. Het is nog steeds heel behoorlijk, maar ik wacht nog steeds op de nieuwe imaginationland. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ze hadden anders vorig seizoen met Whale Whores en die aflevering met Gay Fish wel twee instant classics te pakken.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Scrooty McBoogerballs.. een van de meest inspiratieloze afleveringen van de laatste jaren. Maar wel heerlijk gebracht, wat een onzinnigheid weer.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Whale Whores was sterk, maar niet geniaal. Typisch zo'n aflevering die op papier geweldig lijkt maar qua invulling en timing net niet scherp genoeg is. (naar mijn smaak dan)
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Gisteren was het de aflevering Mystery of the Urinal Deuce. Clipje is misschien niet zo goed, maar vond de aflevering geweldig!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
die aflevering is hilarisch.. vooral mr mackeeey 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Die nieuwe aflevering is echt belachelijk

Gaat wel ver, het idee erachter, maar zoals altijd word het weer zo geniaal gebracht dat het niet uitmaakt. Geweldige rol van Randy 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Geniale aflevering, veruit de beste van dit seizoen. Randy steelt de show 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik lach echt in een deuk 
Dat KFC gedoe met Cartman was wel grappig, maar dat marihuana gedoe met Randy was hilarisch!
Beste ep in tijden!
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Idd weer een geweldige aflevering, leuke verwijzing naar Scarface trouwens.
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Het nieuwste bier in South Park, alleen op het eerste etiket is een drukfout gemaakt.

Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Ok, ik moet het toegeven. Dit was weer van hoog niveau. Eigenlijk alles met Randy was
. Toen ze met z'n allen over de straat gingen kon je me echt oprapen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Dat Real South Park gedoe op Comedy Central bedoel je? Meest voorspelbare 1 april grap ooit.
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Deze was echt ge-wel-dig!
Ik vind Seizoen 14 nu eerlijk gezegt al beter dan Seizoen 12 en 13 bij elkaar.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Die skippyBALLEN en dat muziekje erachter 
Heerlijke aflevering.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Real-Life South Park ben ik ook ingetrapt xD
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Die paas aflevering blijft geniaal, zag 'm gister weer en wat een bizar grappige aflevering is het ook eigenlijk. Heerlijk 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik hoorde laatst inderdaad een paar mensen praten over Rea South Park.
Binnenkort maar eens een seizoen SP kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha weer opnieuw een geniale nieuwe aflevering.
Dit maal over Facebook vrienden en online vriendschappen.
Geniaal, die 3e klasser zonder vrienden en de Yathzee battles 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Real-Life South Park ben ik ook ingetrapt xD

Tot nu toe zijn we de enige die het toegeven.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik een 'soort' van. Ik meen me nog te herinneren dat ik het in de Veronice gids zag en toen geërgerd zei: Dat meen je niet.
En toen zag ik de reclame en moest ik van binnen een beetje huilen. Maar dat is allemaal weer goed gekomen.
Benieuwd naar de nieuwe episode, vanmiddag maar eens kijken 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vergeleken met epi3 is het niet zo geslaagd, maar op zich was deze epi4 zeker niet slecht. Lekker facebook bashen en ook nog even chat roulette erbij nemen
. Leuk!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
YouTube - South Park ~ The 200th Episode!!! Preview
Preview voor de nieuwe aflevering deze week. Normaal post ik dit niet, ik kijk de preview normaal ook niet, maar ik las dat het aflevering 200 wordt. En dat vieren ze met de terugkeer van elke celebrity die ooit in South Park was nadat Stan Tom Cruise wederom beledigde. Kijk er wel erg naar uit!