- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad, dan word het een beetje flauw. Maar in het begin geniaal. Cartman blijft toch een geweldig personage.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vond de ouders van die noob met 0 vrienden wel grappig. Hij is naar de bios met zijn vriend en dan zie je hem met de laptop en popcorn erover en plezier dat hij heeft. Je moet er maar weer opkomen haha.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ja, en ze maken een aflevering binnen 1 week als het goed is. Van het bedenken tot het maken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Shut up mimzyyyy 
Vond 'm wel leuk. Scheelt dat ik Towlie wel geinig vind, maar blijft toch één van de mindere personages uit SP.
Stuk met de haai is toch wel weer érg vet bedacht, ook het kleine aandeel van Cartman weer top. Geinig episode dus met een aantal sterke momenten maar voorderest erg mediocre.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ja, en ze maken een aflevering binnen 1 week als het goed is. Van het bedenken tot het maken.
Echt niet alles. Die aflevering over Facebook hadden ze vast nog op de plank liggen. Als er dan geen goede ideeën zijn kunnen ze die gewoon gebruiken.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
200 & 201 een aantal dagen geleden gezien. Echt geweldig 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Echt niet alles. Die aflevering over Facebook hadden ze vast nog op de plank liggen. Als er dan geen goede ideeën zijn kunnen ze die gewoon gebruiken.
Tuurlijk zullen ze al wel ideen in gedachten hebben.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik heb heel seizoen 14 nog niet bekeken. Ik begin er deze week wel een keer aan.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Inmiddels de eerste 2 afleveringen bekeken. Die met Tiger Woods is niet erg leuk. The Tale of Scrootie McBoogerballs is echt geweldig. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Gister Dances With Smurfs gezien. Was er weer boenk op 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond de ouders van die noob met 0 vrienden wel grappig. Hij is naar de bios met zijn vriend en dan zie je hem met de laptop en popcorn erover en plezier dat hij heeft. Je moet er maar weer opkomen haha.
Haha die was leuk inderdaad. 
yeyo
-
- 6351 messages
- 4614 votes
Net Dances With Smurfs gezien, afgezien van de grappige Avatar sneer toch maar een klote aflevering.
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
Net Dances With Smurfs gezien, afgezien van de grappige Avatar sneer toch maar een klote aflevering.
Ik denk niet dat South Park de film Avatar heeft gespoofd hoor. YouTube - Andrew! - Episode 7: Avatar, The Latest Moviehitter Part 2
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vanmiddag in de tuin lekker op mijn laptopje tijdens het zonnen wat South Park gekeken, seizoen 11..
God, wat zitten daar toch lekkere episodes bij zeg! "Cartman Sucks" , "D-Yikes!" , "Le Petit Tourette" en "The List" 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Tourette blijft m'n favo dat seizoen (denk ik...
zijn zoveel geniale)
Piss out my ass 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Asshole! shit fuck fuck! shiitttt dumb shittttt
- Dude, that mom's cool!
Cocknose! shit!

jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Gisteren Trapper Keeper gezien. Geniale aflevering met verwijzingen naar oa. Terminator, 2001: a Space Oddysey & Akira.
Samen met Wing mijn lievelings aflevering tot nu toe (al heb ik ze bijna allemaal al gezien)
Ik zit alleen te popelen op nieuwe afleveringen, weet iemand waarom er geen nieuwe komen??
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
Alle afleveringen gezien en die van Hennifer Lopezzzz blijft toch mijn favoriet 
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Gisteren Trapper Keeper Ik zit alleen te popelen op nieuwe afleveringen, weet iemand waarom er geen nieuwe komen??
De 2e helft van het seizoen begint pas in Oktober. Dus het word nog even wachten..
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Nou net dus "de nieuwe" gezien. Helaas geen politiek meesterwerk, maar vond 'm wel hilarisch. Nascar degraderen en lekker schoppen naar de Rednecks.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
ik vond hem ook wel weer erg leuk.. blij dat het weer begonnen is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeer genoten van de nieuwste aflevering. Heerlijk, Cartmans visie op Nascar 
En dat Vagisil gedoe maakte de aflevering helemaal compleet haha.

Zandkuiken
-
- 1745 messages
- 1430 votes
Hehe, leuke aflevering weer. Alright start your engines, what does that mean?
You should use Vagisil every day... every day... EVERY DAY
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Een van de slechtste en meest inspiratieloze south park's die ik in lange tijd heb gezien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Slecht zou je kunnen zeggen misschien (niet mee eens, maar het kan). Inspiratieloos is echt onzin gezien de enorm originele aflevering. Aflevering was behoorlijk creatief verzonnen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Deze afl. was verre van creatief of orgineel. Standaard SP trucje (omgekeerde wereld) die makers veel vaker uithalen. Verder was dit 20 minuten kijken naar een herhaling van het statement 'Nascar fans zijn dom en arm'. Plus geen enkele geslaagde grap. Kwam op mij over als een afl. die al heel lang lag weg te stoffen op de plank.
We weten even niemand meer af te zeiken, dus laten we 'Rednecks' maar weer pakken.
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Hahaha
ik vond hem erg grappig. Heb een paar keer hard gelachen om Cartmans vage, zieke gedachten. I love South Park. Het werd overigens ook tijd dat ze met een nieuwe aflevering kwamen. Is het nou wel weer gewoon iedere week een nieuwe?