• 178.081 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.440 votes
Profile

South Park

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad, dan word het een beetje flauw. Maar in het begin geniaal. Cartman blijft toch een geweldig personage.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik vond de ouders van die noob met 0 vrienden wel grappig. Hij is naar de bios met zijn vriend en dan zie je hem met de laptop en popcorn erover en plezier dat hij heeft. Je moet er maar weer opkomen haha.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ja, en ze maken een aflevering binnen 1 week als het goed is. Van het bedenken tot het maken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Shut up mimzyyyy

Vond 'm wel leuk. Scheelt dat ik Towlie wel geinig vind, maar blijft toch één van de mindere personages uit SP.

Stuk met de haai is toch wel weer érg vet bedacht, ook het kleine aandeel van Cartman weer top. Geinig episode dus met een aantal sterke momenten maar voorderest erg mediocre.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Justinw wrote:

Ja, en ze maken een aflevering binnen 1 week als het goed is. Van het bedenken tot het maken.

Echt niet alles. Die aflevering over Facebook hadden ze vast nog op de plank liggen. Als er dan geen goede ideeën zijn kunnen ze die gewoon gebruiken.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

200 & 201 een aantal dagen geleden gezien. Echt geweldig

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Echt niet alles. Die aflevering over Facebook hadden ze vast nog op de plank liggen. Als er dan geen goede ideeën zijn kunnen ze die gewoon gebruiken.

Tuurlijk zullen ze al wel ideen in gedachten hebben.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik heb heel seizoen 14 nog niet bekeken. Ik begin er deze week wel een keer aan.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Inmiddels de eerste 2 afleveringen bekeken. Die met Tiger Woods is niet erg leuk. The Tale of Scrootie McBoogerballs is echt geweldig.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

1407 is leuk met die title cards ertussendoor.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Gister Dances With Smurfs gezien. Was er weer boenk op

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Ik vond de ouders van die noob met 0 vrienden wel grappig. Hij is naar de bios met zijn vriend en dan zie je hem met de laptop en popcorn erover en plezier dat hij heeft. Je moet er maar weer opkomen haha.

Haha die was leuk inderdaad.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Medicinal Fried Chicken : Geweldig haha

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

Net Dances With Smurfs gezien, afgezien van de grappige Avatar sneer toch maar een klote aflevering.

Freckles

• 488 messages
  • 544 votes

yeyo wrote:

Net Dances With Smurfs gezien, afgezien van de grappige Avatar sneer toch maar een klote aflevering.

Ik denk niet dat South Park de film Avatar heeft gespoofd hoor. YouTube - Andrew! - Episode 7: Avatar, The Latest Moviehitter Part 2

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vanmiddag in de tuin lekker op mijn laptopje tijdens het zonnen wat South Park gekeken, seizoen 11..

God, wat zitten daar toch lekkere episodes bij zeg! "Cartman Sucks" , "D-Yikes!" , "Le Petit Tourette" en "The List"

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Tourette blijft m'n favo dat seizoen (denk ik... zijn zoveel geniale)

Piss out my ass

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Asshole! shit fuck fuck! shiitttt dumb shittttt

- Dude, that mom's cool!

Cocknose! shit!

jipt

• 3461 messages
  • 3471 votes

Gisteren Trapper Keeper gezien. Geniale aflevering met verwijzingen naar oa. Terminator, 2001: a Space Oddysey & Akira.

Samen met Wing mijn lievelings aflevering tot nu toe (al heb ik ze bijna allemaal al gezien)

Ik zit alleen te popelen op nieuwe afleveringen, weet iemand waarom er geen nieuwe komen??

Freckles

• 488 messages
  • 544 votes

Alle afleveringen gezien en die van Hennifer Lopezzzz blijft toch mijn favoriet

horrorfreak7

• 98 messages
  • 276 votes

jipt wrote:

Gisteren Trapper Keeper Ik zit alleen te popelen op nieuwe afleveringen, weet iemand waarom er geen nieuwe komen??

De 2e helft van het seizoen begint pas in Oktober. Dus het word nog even wachten..

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Nou net dus "de nieuwe" gezien. Helaas geen politiek meesterwerk, maar vond 'm wel hilarisch. Nascar degraderen en lekker schoppen naar de Rednecks.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

ik vond hem ook wel weer erg leuk.. blij dat het weer begonnen is.

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Eric met z'n Vagisil

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zeer genoten van de nieuwste aflevering. Heerlijk, Cartmans visie op Nascar

En dat Vagisil gedoe maakte de aflevering helemaal compleet haha.

(afbeelding)

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1430 votes

Hehe, leuke aflevering weer. Alright start your engines, what does that mean?

You should use Vagisil every day... every day... EVERY DAY

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Een van de slechtste en meest inspiratieloze south park's die ik in lange tijd heb gezien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Slecht zou je kunnen zeggen misschien (niet mee eens, maar het kan). Inspiratieloos is echt onzin gezien de enorm originele aflevering. Aflevering was behoorlijk creatief verzonnen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Deze afl. was verre van creatief of orgineel. Standaard SP trucje (omgekeerde wereld) die makers veel vaker uithalen. Verder was dit 20 minuten kijken naar een herhaling van het statement 'Nascar fans zijn dom en arm'. Plus geen enkele geslaagde grap. Kwam op mij over als een afl. die al heel lang lag weg te stoffen op de plank.

We weten even niemand meer af te zeiken, dus laten we 'Rednecks' maar weer pakken.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Hahaha ik vond hem erg grappig. Heb een paar keer hard gelachen om Cartmans vage, zieke gedachten. I love South Park. Het werd overigens ook tijd dat ze met een nieuwe aflevering kwamen. Is het nou wel weer gewoon iedere week een nieuwe?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.