- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)
A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind dat je het duidelijk overdrijft. Er wordt niet eens een personage genoemd, en er zijn wel meerdere personages met een claim. De serie heet Game of Thrones for crying out loud, als je een personage (waarvan je de naam niet eens noemt) aan een claim (zonder enige details) koppelt is de verste verte geen spoiler imho.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Je spoilert dat er nog een kandidaat is. Hoe kunnen jullie dat in vredesnaam zien als geen spoiler?
En waarom wordt de naam uberhaupt afgekort? Naam voluit schrijven had hetzelfde effect gehad. Niemand weet over wie het gaat maar wel dat er een nieuw personage aankomt met aanspraak op de troon..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ten eerste omdat de legitimiteit van een claim subjectief is, ten tweede omdat dat het welbekende uitgangspunt van de serie is.Maar als jullie vinden dat er bij de smurvenfilms het tussen spoilertags moet als je aangeeft dat ze blauw zijn. Tja..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sorry, maar het is bijna even stompzinnig. De titel Game of Thrones moet in die redenering ook teveel weggeven.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Volgende dingen vielen me op:
Grenn vervangt Donal Noye vechtende tegen een reus?
Jaimie vervangt Kevan als adviseur tijdens Tyrion's rechtzaak
Mellisandre spreekt tegen Yara
Bronn vervangt ser Ilyan Payne als vechtpartner van Jaimie.
Arya vermoord Polliver.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Er vielen mij ook een hoop dingen op vannacht maar ik ben ze spontaan weer vergeten toen deze laatste shot voorbij kwam: http://25.media.tumblr.com/eb40880a1b5072581eb8ca70b65a9154/tumblr_n0rdswXbBP1qel7vmo1_500.png

Zwaar indrukwekkende CGI! Ik hield er rekening mee dat we op kwaliteit moesten inboeten naarmate de draken groter zouden worden maar dit bewijst het tegendeel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Met het succes zal het budget ook wel elke keer hoger worden. Maar dat ziet er wel fraai uit inderdaad, zeker voor een serie.
Zin in!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er vielen mij ook een hoop dingen op vannacht maar ik ben ze spontaan weer vergeten toen deze laatste shot voorbij kwam: (afbeelding)

Zwaar indrukwekkende CGI! Ik hield er rekening mee dat we op kwaliteit moesten inboeten naarmate de draken groter zouden worden maar dit bewijst het tegendeel.
Dat was inderdaad de overtreffende trap van awesomeness. Het was idd de vraag hoe de kwaliteit van de draken zouden worden naarmate ze groter worden maar het bleek al eerder dat dat niet aan de orde zou zijn. Lijkt me dan ook sterk dat die twijfels niet allang tot het verleden behoorden, of je moet Pixomondo niet op waarde kunnen schatten. Hebben zich binnen de serie ook al lang bewezen natuurlijk.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik vind bovenstaande zelfs de mooiste drakenshot van de gehele serie. Erg realistisch, de lichtval enzo, werkelijk fantastisch.
Zelfs na dit bestaan er nog wel wat zorgen, namelijk over Dany die dadelijk op Drogon's rug moet gaan vliegen. Lijkt me een verdomd lastige klus.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mee eens. Dit shot, en sowieso het design is toch wel erg indrukwekkend in de details. Shot doet me zelfs een klein beetje denken aan één van mijn favoriete Dany/Drogon segmenten, in Daznak's Pit.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik hoop dat ze voor deze schaal gaan in de Pit:
En als je ziet hoe hard de draken groeien lijkt het er wel op 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seconded. Prachtige art is dat van Simonetti, heb ik ook levensgroot aan de muur hangen thuis. Qua schaal zal dat heel vet zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zal eens een foto maken, dan doe ik je ff een PM
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Was dat coldhands in de laatste shot van de nieuwe trailer?
En Shae lijkt gewoon te gaan krijgen wat ze verdient.
Al begreep ik nooit zo goed waarom mensen daar aan twijfelde..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dacht het eerst ook maar ik zie geen elk, dus denk gewoon een random other.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Geen Coldhands. Zouden ze denk ik ook niet zo prominent in beeld brengen. Zelfde geldt voor Bloodraven. Die zit er in, maar zul je niet krijgen te zien (een schim daargelaten).
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik denk net niet binnen een jaar deze 5 gestoorde werken van mijn to-do lijstje gehaald. Echt briljant.
Ik scrollde hier even doorheen, maar 2017??? WTF. Zwart gat alert 
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Zou nog steeds coldhands kunnen zijn. Een elk kun je vervangen door een paard. Z'on elk moet je via CGI doen. Is goedkoper om hem op 1 paard te laten rijden
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Interview met Lena Headey oa over the Penance walk. http://winteriscoming.net/2...
Het lijkt erop dat ze bereid is om naakt te gaan. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar heeft ze heel haar carrière geen probleem mee gehad.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
@ horizons
In de tweede trailer zie je cercei, net voordat ze tyrion beschuldigd van de moord op joffrey.
Je kunt zijn blonde haren nog onderaan het scherm zien
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
@ horizons In de tweede trailer zie je cercei, net voordat ze tyrion beschuldigd van de moord op joffrey. Je kunt zijn blonde haren nog onderaan het scherm zien
Ah zo. Thnx.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Inderdaad, scherp.
Gebeurde dat trouwens niet 's avonds in de boeken?
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Volgens mij wel, maar ik weet het niet meer zeker.
Was iig geval in de throneroom, niet buiten
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Een nieuwe preview van TWOW. Lekker donker.
Excerpt from the Winds of Winter | George R.R. Martin - georgerrmartin.com
Valar morghulis.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Een nieuwe preview van TWOW. Lekker donker.
Excerpt from the Winds of Winter | George R.R. Martin - georgerrmartin.com
Valar morghulis.
You’ll need to carry me..
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Gister avond gelezen. Geweldig hoofdstuk. Enige wat nu echt moet gebeuren is dat George "Mercy" zo snel mogelijk weer laat gaan meedoen in het spel der tronen en niet meer te lang laat dralen in Braavos. Het hoofdstuk biedt trouwens een ontzettend goede setup omdat te bewerkstelligen.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Alle chapters van winds of winter zijn tot nu toe geweldig. Maar mijn favo blijft Theon 1. Maar als Stannis man is dat ook niet erg raar natuurlijk