• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind dat je het duidelijk overdrijft. Er wordt niet eens een personage genoemd, en er zijn wel meerdere personages met een claim. De serie heet Game of Thrones for crying out loud, als je een personage (waarvan je de naam niet eens noemt) aan een claim (zonder enige details) koppelt is de verste verte geen spoiler imho.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Je spoilert dat er nog een kandidaat is. Hoe kunnen jullie dat in vredesnaam zien als geen spoiler?

En waarom wordt de naam uberhaupt afgekort? Naam voluit schrijven had hetzelfde effect gehad. Niemand weet over wie het gaat maar wel dat er een nieuw personage aankomt met aanspraak op de troon..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ten eerste omdat de legitimiteit van een claim subjectief is, ten tweede omdat dat het welbekende uitgangspunt van de serie is.Maar als jullie vinden dat er bij de smurvenfilms het tussen spoilertags moet als je aangeeft dat ze blauw zijn. Tja..

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ja dat is echt bijna hetzelfde...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sorry, maar het is bijna even stompzinnig. De titel Game of Thrones moet in die redenering ook teveel weggeven.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Volgende dingen vielen me op:

Grenn vervangt Donal Noye vechtende tegen een reus?

Jaimie vervangt Kevan als adviseur tijdens Tyrion's rechtzaak

Mellisandre spreekt tegen Yara

Bronn vervangt ser Ilyan Payne als vechtpartner van Jaimie.

Arya vermoord Polliver.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Er vielen mij ook een hoop dingen op vannacht maar ik ben ze spontaan weer vergeten toen deze laatste shot voorbij kwam: http://25.media.tumblr.com/eb40880a1b5072581eb8ca70b65a9154/tumblr_n0rdswXbBP1qel7vmo1_500.png

Zwaar indrukwekkende CGI! Ik hield er rekening mee dat we op kwaliteit moesten inboeten naarmate de draken groter zouden worden maar dit bewijst het tegendeel.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Met het succes zal het budget ook wel elke keer hoger worden. Maar dat ziet er wel fraai uit inderdaad, zeker voor een serie.

Zin in!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Curly1985 wrote:

Er vielen mij ook een hoop dingen op vannacht maar ik ben ze spontaan weer vergeten toen deze laatste shot voorbij kwam: (afbeelding)

Zwaar indrukwekkende CGI! Ik hield er rekening mee dat we op kwaliteit moesten inboeten naarmate de draken groter zouden worden maar dit bewijst het tegendeel.

Dat was inderdaad de overtreffende trap van awesomeness. Het was idd de vraag hoe de kwaliteit van de draken zouden worden naarmate ze groter worden maar het bleek al eerder dat dat niet aan de orde zou zijn. Lijkt me dan ook sterk dat die twijfels niet allang tot het verleden behoorden, of je moet Pixomondo niet op waarde kunnen schatten. Hebben zich binnen de serie ook al lang bewezen natuurlijk.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ik vind bovenstaande zelfs de mooiste drakenshot van de gehele serie. Erg realistisch, de lichtval enzo, werkelijk fantastisch.

Zelfs na dit bestaan er nog wel wat zorgen, namelijk over Dany die dadelijk op Drogon's rug moet gaan vliegen. Lijkt me een verdomd lastige klus.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mee eens. Dit shot, en sowieso het design is toch wel erg indrukwekkend in de details. Shot doet me zelfs een klein beetje denken aan één van mijn favoriete Dany/Drogon segmenten, in Daznak's Pit.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ik hoop dat ze voor deze schaal gaan in de Pit:

http://i.picpar.com/Cy8.jpg

En als je ziet hoe hard de draken groeien lijkt het er wel op

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Seconded. Prachtige art is dat van Simonetti, heb ik ook levensgroot aan de muur hangen thuis. Qua schaal zal dat heel vet zijn.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Nice!

Heb je daar een foto van?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik zal eens een foto maken, dan doe ik je ff een PM .

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Was dat coldhands in de laatste shot van de nieuwe trailer?

En Shae lijkt gewoon te gaan krijgen wat ze verdient. Al begreep ik nooit zo goed waarom mensen daar aan twijfelde..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dacht het eerst ook maar ik zie geen elk, dus denk gewoon een random other.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Geen Coldhands. Zouden ze denk ik ook niet zo prominent in beeld brengen. Zelfde geldt voor Bloodraven. Die zit er in, maar zul je niet krijgen te zien (een schim daargelaten).

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik denk net niet binnen een jaar deze 5 gestoorde werken van mijn to-do lijstje gehaald. Echt briljant.

Ik scrollde hier even doorheen, maar 2017??? WTF. Zwart gat alert

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Zou nog steeds coldhands kunnen zijn. Een elk kun je vervangen door een paard. Z'on elk moet je via CGI doen. Is goedkoper om hem op 1 paard te laten rijden

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Interview met Lena Headey oa over the Penance walk. http://winteriscoming.net/2...

Het lijkt erop dat ze bereid is om naakt te gaan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Daar heeft ze heel haar carrière geen probleem mee gehad.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

@ horizons

In de tweede trailer zie je cercei, net voordat ze tyrion beschuldigd van de moord op joffrey.

Je kunt zijn blonde haren nog onderaan het scherm zien

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

W.M.J.M wrote:

@ horizons In de tweede trailer zie je cercei, net voordat ze tyrion beschuldigd van de moord op joffrey. Je kunt zijn blonde haren nog onderaan het scherm zien

Ah zo. Thnx.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Inderdaad, scherp. Gebeurde dat trouwens niet 's avonds in de boeken?

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Volgens mij wel, maar ik weet het niet meer zeker.

Was iig geval in de throneroom, niet buiten

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Een nieuwe preview van TWOW. Lekker donker.

Excerpt from the Winds of Winter | George R.R. Martin - georgerrmartin.com

Valar morghulis.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Nicholas wrote:

Een nieuwe preview van TWOW. Lekker donker.

Excerpt from the Winds of Winter | George R.R. Martin - georgerrmartin.com

Valar morghulis.

You’ll need to carry me..

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Gister avond gelezen. Geweldig hoofdstuk. Enige wat nu echt moet gebeuren is dat George "Mercy" zo snel mogelijk weer laat gaan meedoen in het spel der tronen en niet meer te lang laat dralen in Braavos. Het hoofdstuk biedt trouwens een ontzettend goede setup omdat te bewerkstelligen.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Alle chapters van winds of winter zijn tot nu toe geweldig. Maar mijn favo blijft Theon 1. Maar als Stannis man is dat ook niet erg raar natuurlijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.