• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ik stuit nu toevallig ook op iets anders merkwaardigs: Balon Greyjoy. Waarom leeft die nog? Vergeten te killen of wat?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

2 is not 3.

Taaie rakkers hè, die Ironborn.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Tsja, ook hier is de kans nu groot op flinke wijzigingen. Misschien zelfs het schrappen van personages?

Ataloona

• 734 messages
  • 4258 votes

Dat zou bijzonder jammer zijn als Jaime's siege niet in de serie gaat voorkomen. Dat segment tussen Jaime en Edmure met Jaime's bedreiging en die singer had mij echt geweldig geleken voor de serie, maar Jaime wordt sinds dit seizoen zeer matig in het verhaal geschreven. Die scenes met Brienne waren geweldig, maar zijn hele moraal en schuldgevoelens komen totaal niet tot uiting. Eigenlijk alleen in die scene met Joffrey toen ze het over het boek van de Kingsguard hadden.

Tevens is die reactie van Graves inderdaad waardeloos. Beric Dondarrion kennelijk alweer vergeten? Vraag me af hoe de hele Jaime-Brienne-Stoneheart verhaallijn dan gaat uitwerken als substituut. Tevens was LSH gewoon erg verrassend en schokkend geweest. Ze zou er toch wel gruwelijk uitzien en het lijkt me dat het publiek ook wel wat Frey hangings had verdiend

Verder ben ik een behoorlijke fan van de Ironborn, dus zou behoorlijk zonde zijn als daar grote aanpassingen in worden gedaan. Ben er bang voor.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Je kunt beter tijd investeren in een romance tussen Grey Worm en Missandei.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Sja, die 'eigen interpretatie' is echt waardeloos. T meisje is 11 in adwd.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Te hoge verwachtingen helaas. Tyrion/jaime/shae/tywin.. zo jammer!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Die romance vond ik aardig uit de verf komen maar komt wel in een ander daglicht nu ja.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Bovendien is Missandei een FM.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Respekked wrote:

Dat vind ik geen probleem. Alleen had ik die actrice eigenlijk wel willen zien als Arianne Martell!

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Respekked wrote:

Danaerys is 12 in het boek als ze haar huwelijksnacht beleefd met Drogo in a Game of Thrones.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Graves:

Sometimes for me it’s the difference between knowing what a character is after or not. Especially for the non-book-reader, there are so many characters to invest in the interests of, and then there are those who who might matter down the line but not right now, like Ramsay and Reek.

You’ll know why Ramsay being King of the North is important next year in a very clear way. And I promise it affects more than one of the other characters. That the thing. Something that’s abstract is actually [in the] bigger picture. That’s the fun of it. The whole thing for me is when it’s done and we all go back and watch the download, or however we’re going to get it later on, and we go, “Man, the whole story is told correctly.”

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Dit geeft me weer een klein beetje hoop voor volgend seizoen.

(ff op de youtube button klikken, embedden werkt niet helemaal.)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Omdat ze verwachten dat LSH er volgend seizoen wel in zal zitten?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Jups, stond bij mij met stip op 1 in mijn season 4 wishlist. Plus Elio zegt wel iets moois waar ik nog niet bij stil heb gestaan na al dat gerush: A storm of swords isn't done yet.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik blijf het een gemiste kans vinden.

Zonder er bij na te denken (blijkbaar) hebben ze dit seizoen Catelyn's naam genoeg laten vallen.

Daarbij: haar kinderen lijken aan het eind van seizoen 4 het een plekje te hebben gegeven en zijn meer hun eigen weg aan het gaan. Bran gaat in de leer bij Bloodraven, Sansa bij Littlefinger en Arya bij de Faceless Men.

Ook het publiek zal volgend seizoen minder geïnteresseerd zijn in een herrezen Catelyn Stark.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

'Game of Thrones' showrunners talk season 5 | Inside TV | EW.com - insidetv.ew.com

Ik vrees dat het vanaf seizoen 4 alleen maar minder zal worden. En dan blijven ze er ook nog eens op hameren dat ze echt 7 seizoenen voor ogen hebben.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Nicholas wrote:

Ik blijf het een gemiste kans vinden.

Zonder er bij na te denken (blijkbaar) hebben ze dit seizoen Catelyn's naam genoeg laten vallen.

Daarbij: haar kinderen lijken aan het eind van seizoen 4 het een plekje te hebben gegeven en zijn meer hun eigen weg aan het gaan. Bran gaat in de leer bij Bloodraven, Sansa bij Littlefinger en Arya bij de Faceless Men.

Ook het publiek zal volgend seizoen minder geïnteresseerd zijn in een herrezen Catelyn Stark.

Ik heb er nu wel vrede mee als het volgend seizoen komt. Vermoedelijk dan weer aan het einde van het seizoen vanwege gebrek aan materiaal. Voordeel hierbij is dat je Fairley weer binnen kan hengelen voor een seizoen waarin ze meerdere scenes heeft. Ook mijn verwachtingen van Stoneheart zijn tijdens het lezen nog niet volledig ingelost. Ik had een prominentere rol van Catelyn verwacht in het verhaal en die blijft vooralsnog uit.

Als ze Stoneheart in seizoen 5 gaan behandelen dan kunnen ze ook een mooie opbouw maken naar haar reveal. Hangende frey's, verontrustende berichten uit de riverlands en iedereen die nog in het duister tast denkt waarschijnlijk aan de Blackfish. Kan werken en een highlight worden van toch een vrij moeilijk wordend seizoen 5.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

A familiar face returning to Game of Thrones for season 5? - WinterIsComing.net - News and rumors about HBO's Game of Thrones

Zal de rol wel (losjes) aannemen van The Kindly Man. Vond Wlaschiha als Jaqen wel awesome.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Ik zou het nog mooier vinden als de proloog van a Feast for Crows wordt opgenomen in de serie. Want daar duikt Jaqen natuurlijk op (the alchemist)

Samwel gaat ook naar Oldtown. Daar is Jaqen dan ook. Plus Sarella/Alleras als sand snake. En aangezien daar ook uiteindelijk de Greyjoys (Euron) naar toegaan kan de serie makkelijk de nieuwe spelers (Martel & Greyjoy) aan elkaar koppelen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Dat wordt mezelf in slaap huilen vanavond..

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Hier had ik me al enigszins bij neergelegd. Maar ik wil wel wat Northern justice. Manderly is een must.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

De serie is geen verfilming van het boek maar een serie losjes gebaseerd op het boek.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Leuk stukje

Hopelijk mogen we hem in 2015 verwachten.

vallend glas

• 29 messages
  • 5 votes

Dat hoop ik ook maar de pessimist in mij zegt dat het niet eerder dan 2016 wordt.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Hello arena-scene.

http://winteriscoming.net/2...

Damn ze gaan rushen met AFFC & ADWD.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.