• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

House of Cards (Netflix)

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

Toch wel weer zin in het nieuwe seizoen. Ik blijf het wel jammer vinden dat de serie niet een paar stadia eerder in Underwood's carrière is begonnen. Nu moeten de schrijvers zich regelmatig in allerlei bochten wringen om het maar interessant te houden, dat heeft - in ieder geval op mij - een tegengesteld effect.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

vanaf 30 mei

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

Robin Wright over oa House of Cards

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Pecore wrote:

Toch wel weer zin in het nieuwe seizoen. Ik blijf het wel jammer vinden dat de serie niet een paar stadia eerder in Underwood's carrière is begonnen. Nu moeten de schrijvers zich regelmatig in allerlei bochten wringen om het maar interessant te houden, dat heeft - in ieder geval op mij - een tegengesteld effect.

Kunnen ze toch flashbacken?

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

Dat is nou precies zo'n bocht. U-turn!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik vind het sowieso jammer dat er voorlopig nog geen eind lijkt te komen aan deze serie. Ik had verwacht en misschien wel gehoopt dat ze het bij een seizoen of 3 zouden houden.

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

Het lijkt inderdaad tot de laatste druppel melk door te gaan. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is wederom meer van hetzelfde; soortgelijke problemen en af en toe laat Spacey zijn spierballen zien. Waarschijnlijk houd ik het na dit seizoen voor gezien.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

Ik vind het weer genieten!

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Momenteel halverwege E09 van het nieuwe seizoen en moet helaas concluderen dat het me nog geen moment heeft weten te 'pakken'. Het is leuk om te kijken, niet meer dan dat. In de vier voorgaande seizoenen voelde ik juist wel die verbondenheid, waarbij elke aflevering een uur lang volop - geconcentreerd - genieten was.

Hoop dat de nog komende vijf afleveringen veel goed weten te maken.

Martinello

• 7 messages
  • 5 votes

Iedere serie of film heeft ongeloofwaardige elementen. Tot een bepaalde hoogte is dat acceptabel, het is vaak nodig om de spanning erin te houden. Er kan echter een punt komen waarop de mate van ongeloofwaardigheid niet meer acceptabel is. Voor mij heeft House Of Cards na dit seizoen dit punt helaas bereikt. De serie wordt veel te veel gerekt om er nog maar een seizoen aan te kunnen plakken, en nog één, en nog één. En Frank, Claire en Doug blijven onaantastbaar, ook al zijn het alledrie feitelijk ordinaire criminelen. Eigenlijk heb ik er schoon genoeg van. Ik hoop echt dat het volgende seizoen het laatste zal zijn, waarbij de misdadige karakters van deze drie eindelijk tot hun val zullen leiden. Maar ik vrees dat dat ijdele hoop is.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Was nog wel even benieuwd hoe het seizoen af ging lopen en het is ook nog wel vermakelijk, maar het blijft inderdaad opmerkelijk dat er maar doden en gewonden blijven vallen rondom de Underwoods, maar dat er nog steeds niemand tegen de lamp is gelopen.
Met de aanstelling van Claire tot president lijkt het er ook niet op alsof het volgende seizoen het laatste wordt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Serie is gecanceld (aankomend seizoen komt nog wel uit), wegens de beschuldigingen richting Kevin Spacey over de seksuele intimiteiten bij een 14 jarigen in de jaren 80.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

Nou, is het echt gecanceld? Voeren ze nu niet gewoon het plan uit dat al op tafel lag?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Het was al een paar maanden geleden voorzien.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

speedy23 wrote:

Het was al een paar maanden geleden voorzien.

Link?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

The Oceanic Six wrote:

Serie is gecanceld (aankomend seizoen komt nog wel uit), wegens de beschuldigingen richting Kevin Spacey over de seksuele intimiteiten bij een 14 jarigen in de jaren 80.

Maar daar zijn de opnames nu ook van stilgelegd. Hopelijk gaan ze het nog wel afmaken.

Netflix Halts Production On ‘House Of Cards’ Season 6 - theplaylist.net

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Maar dat artikel is van 30 oktober 2017, de dag dat het nieuws omtrent Spacey bekend raakte.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Seizoen vijf moet ik nog steeds zien, maar na de tegenvallende berichten en daarbovenop nog de recente schandalen rondom Kevin Spacey hou ik het maar voor gezien.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Spacey is ontslagen door Netflix; een zesde seizoen met Frank Underwood aan het roer is definitief van de baan.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Had zijn beste tijd toch al lang achter de rug.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

Kevin Spacey Can’t Be Ousted from ‘House of Cards’ Over Allegations; No Morals Clause in Contract

Kevin Spacey Can't Be Ousted from 'House of Cards' Over Allegations - theblast.com

'House of Cards' to Resume Production in 2018 Without Star Kevin Spacey

'House of Cards' Final Season to Resume Production in 2018 | Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het laatste seizoen van House Of Cards gaat op 2 november 2018 in première.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Meeeh. House Of Cards zonder Spacey... Ik pas.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ja, ik ga 'm ook boycotten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.