- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- House of Cards (Netflix)
House of Cards (Netflix)
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Toch wel weer zin in het nieuwe seizoen. Ik blijf het wel jammer vinden dat de serie niet een paar stadia eerder in Underwood's carrière is begonnen. Nu moeten de schrijvers zich regelmatig in allerlei bochten wringen om het maar interessant te houden, dat heeft - in ieder geval op mij - een tegengesteld effect.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Toch wel weer zin in het nieuwe seizoen. Ik blijf het wel jammer vinden dat de serie niet een paar stadia eerder in Underwood's carrière is begonnen. Nu moeten de schrijvers zich regelmatig in allerlei bochten wringen om het maar interessant te houden, dat heeft - in ieder geval op mij - een tegengesteld effect.
Kunnen ze toch flashbacken?
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik vind het sowieso jammer dat er voorlopig nog geen eind lijkt te komen aan deze serie. Ik had verwacht en misschien wel gehoopt dat ze het bij een seizoen of 3 zouden houden.
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Het lijkt inderdaad tot de laatste druppel melk door te gaan. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is wederom meer van hetzelfde; soortgelijke problemen en af en toe laat Spacey zijn spierballen zien. Waarschijnlijk houd ik het na dit seizoen voor gezien.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Momenteel halverwege E09 van het nieuwe seizoen en moet helaas concluderen dat het me nog geen moment heeft weten te 'pakken'. Het is leuk om te kijken, niet meer dan dat. In de vier voorgaande seizoenen voelde ik juist wel die verbondenheid, waarbij elke aflevering een uur lang volop - geconcentreerd - genieten was.
Hoop dat de nog komende vijf afleveringen veel goed weten te maken.
Martinello
-
- 7 messages
- 5 votes
Iedere serie of film heeft ongeloofwaardige elementen. Tot een bepaalde hoogte is dat acceptabel, het is vaak nodig om de spanning erin te houden. Er kan echter een punt komen waarop de mate van ongeloofwaardigheid niet meer acceptabel is. Voor mij heeft House Of Cards na dit seizoen dit punt helaas bereikt. De serie wordt veel te veel gerekt om er nog maar een seizoen aan te kunnen plakken, en nog één, en nog één. En Frank, Claire en Doug blijven onaantastbaar, ook al zijn het alledrie feitelijk ordinaire criminelen. Eigenlijk heb ik er schoon genoeg van. Ik hoop echt dat het volgende seizoen het laatste zal zijn, waarbij de misdadige karakters van deze drie eindelijk tot hun val zullen leiden. Maar ik vrees dat dat ijdele hoop is.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Was nog wel even benieuwd hoe het seizoen af ging lopen en het is ook nog wel vermakelijk, maar het blijft inderdaad opmerkelijk dat er maar doden en gewonden blijven vallen rondom de Underwoods, maar dat er nog steeds niemand tegen de lamp is gelopen.
Met de aanstelling van Claire tot president lijkt het er ook niet op alsof het volgende seizoen het laatste wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Serie is gecanceld (aankomend seizoen komt nog wel uit), wegens de beschuldigingen richting Kevin Spacey over de seksuele intimiteiten bij een 14 jarigen in de jaren 80.
Arri
-
- 913 messages
- 347 votes
Nou, is het echt gecanceld? Voeren ze nu niet gewoon het plan uit dat al op tafel lag?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het was al een paar maanden geleden voorzien.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Het was al een paar maanden geleden voorzien.
Link?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Serie is gecanceld (aankomend seizoen komt nog wel uit), wegens de beschuldigingen richting Kevin Spacey over de seksuele intimiteiten bij een 14 jarigen in de jaren 80.
Maar daar zijn de opnames nu ook van stilgelegd. Hopelijk gaan ze het nog wel afmaken.
Netflix Halts Production On ‘House Of Cards’ Season 6 - theplaylist.net
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Maar dat artikel is van 30 oktober 2017, de dag dat het nieuws omtrent Spacey bekend raakte.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Seizoen vijf moet ik nog steeds zien, maar na de tegenvallende berichten en daarbovenop nog de recente schandalen rondom Kevin Spacey hou ik het maar voor gezien.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Spacey is ontslagen door Netflix; een zesde seizoen met Frank Underwood aan het roer is definitief van de baan.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Had zijn beste tijd toch al lang achter de rug.
badfans69
-
- 3960 messages
- 6126 votes
badfans69
-
- 3960 messages
- 6126 votes
Arri
-
- 913 messages
- 347 votes
Kevin Spacey Can’t Be Ousted from ‘House of Cards’ Over Allegations; No Morals Clause in Contract
Kevin Spacey Can't Be Ousted from 'House of Cards' Over Allegations - theblast.com
'House of Cards' to Resume Production in 2018 Without Star Kevin Spacey
badfans69
-
- 3960 messages
- 6126 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het laatste seizoen van House Of Cards gaat op 2 november 2018 in première.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Meeeh. House Of Cards zonder Spacey... Ik pas.