• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.851 votes
Profile

House of Cards (Netflix)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Wees blij als je aan je woord hebt gehouden. Het laatste seizoen is, misschien logischerwijs, een ondermaatse afsluiting met een afschuwelijk slecht slot. En hoewel het al een tijdje niet meer het niveau van de eerste seizoenen haalde, miste ik Frank Underwood toch wel heel erg.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Bizar hoe slecht dit laatste seizoen was. Ontzettend slecht geschreven en soms zelfs meer meme-materiaal dan daadwerkelijk goede televisie. Robin Wright en Michael Kelly laten gelukkig zien het niveau vol te kunnen houden, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

rokkenjager wrote:

Meeeh. House Of Cards zonder Spacey... Ik pas.

Met Spacey was het ook al niet veel meer, echt zo'n serie waar niemand de ballen heeft gehad om te zeggen "ok, mijn idee was 3 seizoenen, maar om jullie van dienst te zijn wil ik wel een vierde maken om het einde nog wat op te rekken, maar dan is het ook echt gewoon klaar"

Uprising, power, downfall, 3 seizoenen en je had een geweldige serie gehad.

Arri

• 913 messages
  • 347 votes

Gisteren de laatste aflevering bekeken. Man, wat een matig einde.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.