- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Holland in da Hood
Holland in da Hood
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Een echte reppert zie ik er maar in ééntje (Otie), Kinkelkidje moet vooral blijven koken (komt er wel) en de rest heeft een hoog ohjeealsdatmaargoedkomt gehalte. Nu al de TV-hit van 2021: kijken waar deze jongens terecht zijn gekomen. Ik ga voor een hoog TBS gehalte eigenlijk...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, lig echt in een deuk om je reactie, je omschrijft het zo dat ik het helemaal voor me zie. Jeetje.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Ze hadden het over volgende week de hoofdprijs. Is het programma dan al afgelopen?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ben bang van wel. Donderdag is echt mijn tv-avondje geworden met dit en Expeditie Robinson, maar misschien dat er iets leuks voor terug komt (zal wel niet).
Wie zal winnen? Hmmmm Otie en P2 maken de meeste kans denk ik.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Ben bang van wel. Donderdag is echt mijn tv-avondje geworden met dit en Expeditie Robinson, maar misschien dat er iets leuks voor terug komt (zal wel niet).
Wie zal winnen? Hmmmm Otie en P2 maken de meeste kans denk ik.

Joostdizzy
-
- 50 messages
- 0 votes
End of an era 
waar ben jij op 14 oktober 2011?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Liever Otie dan P2.
Op de site van HIDH staat Dimitri – Dynamite. Maar het was toch DymaNite? Of word ik nou gek?
Edit: Nu staat er weer ergens anderts ; DimaNyte. Lol.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Het is Dimanyte. Volgens z'n twitter account.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Wat ik me tegenwoordig afvraag met dit soort series. In hoeverre alles in scene is gezet.
Het lijkt alsof zoveel dingen gewoon fake zijn. Dat maakt het kijken voor mij stukke minder leuk, omdat het niet echt is.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Dit is gewoon hoe ze zijn alleen zitten ze niet in een gevaarlijk deel van L.A.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik las trouwens ergens dat Pol van achteren Pötgens heet... Pol Pötgens? Geboren eind jaren '70? Waren zijn ouders soms rabiate communisten? Heel merkwaardige naamkeuze in ieder geval.
CannabisFristi
-
- 49 messages
- 0 votes
Wat een stompzinnig programma weer van RTL.
Alles lijkt in kaart te zijn gezet, en nog slecht geacteerd ook.
Het idee is zo slecht nog niet, alleen rappers/poeten die werkelijk talent hebben zullen hoogstwaarschijnlijk allen bedanken voor zoiets als dit.
De kijk van een alledaagse hollander naar hiphop, in het specifiek rappers, is al belabberd genoeg.
En zoals verwacht, men brult het uit van het lachen. 
Ik ben er klaar mee, geen commerciele zenders meer, anno 2011 stompt het af.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Vanavond laatste aflevering. Aan de ene kant jammer, want zulke stumpers is altijd wel genieten. Maar aan de andere kant denk ik dat dit programma alleen maar saaier wordt als het te lang wordt uitgezonden.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Gewoon Mc Biggah en G-Low een eigen show geven is gegarandeerd een succes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is niet meer G-LoW he!
Angelyrical!
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Ow dat is zo maar iedereen kent hem natuurlijk al jaren als G-Low en dat is even wennen. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Take a slick 
The forgotten part of Holland 
Ja, ik vind het spannend. Uiteraa-aaard 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Haha ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te kijken
Mijn favorieten zijn Dymanite, Kinkelkid en Lee-Yo.
Prachtig dat ruzietje tussen Otie en Saphira of zoiets 
edit: Nou leuke winnaar op zich. Klinkt niet eens zo slecht.
Nieuwe track kon ik nog niet vinden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
'' I want to touch people and I want to sell myself. ''
You gotta love that kid. 
Joostdizzy
-
- 50 messages
- 0 votes
Zoals al eerder gezegd: end of an era
Otie is sowieso de absolute swagger-king van HITH. Wat een baas. Schijt aan die trut, schijt aan z'n verlies, en gewoon blijven lachen. KONING!
Lee-yo's track klonk wel goed, straks checken op youtube.
Tattoo van P2...omg omg omg omg
En ik zal het relativeringsvermogen van mister biggah missen
Willie wartaal heeft z'n cash hard verdient met paar daagjes L.A en de rest op 1 dag opgenomen filmpjes uit de studio, compleet overbodig
maar jaar 2 gaat sowieso falen met overdreven gezochte types, helaas
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, leuk voor Lee-Yo natuurlijk en ik gun het hem ook wel maar Otie vond ik wel de enige echte reppert van het stel (niet dat ik er ook maar enige kijk op heb want aan 'rap' heb ik een broertje dood, maar dit terzijde). Geweldig programma, vooral door het illustere duo Angelyrical en Biggah, helden van het scherm die nu helaas weer de vergetelheid in gaan duiken. Maar het was tof.
Holland in da Hood
Hoogtepuntje:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als er een vervolg komt, mag dat alleen met dezelfde jongens zijn, geen nieuwe kerels. Anders moet ik ook nog serieus rondjes gaan rijden in Munstergeleen om Angelyrical te zien..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
vooral door het illustere duo Angelyrical en Biggah, helden van het scherm die nu helaas weer de vergetelheid in gaan duiken.
Zeg dat niet te hard, want met die continue kwaliteitsstroom aan Nederlandse programma's is het best mogelijk nog eens terug te zien. De Zomer van Angelyrical en MC Biggah of zo 
Als er een vervolg komt, mag dat alleen met dezelfde jongens zijn, geen nieuwe kerels.
Joostdizzy
-
- 50 messages
- 0 votes
Zeg dat niet te hard, want met die continue kwaliteitsstroom aan Nederlandse programma's is het best mogelijk nog eens terug te zien. De Zomer van Angelyrical en MC Biggah of zo
Zolang die niet in de playboy komen is alles goed, want dat zou alles behalve Fucking Vet! zijn
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Angelyrical mag best in de playboy hoor...... En Dmitri ook.
Ofja, Playgirl is het dan..