- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Holland in da Hood
Holland in da Hood
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Otie is zeker weten de beste kandidaat van Holland in da hood, heeft een aantal vette tracks op youtube staan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vind Plan van Aanpak nog iets beter. Klinkt echt niet slecht.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Wat ik niet snap waarom ze dan als iconen en voorbeelden Eminem en 2Pac geven.
Ik ben niet bekend in de rapwereld, maar er zijn toch wel betere rappers dan die 2.
Wat ik mij ook afvraag is als die gasten 8 weken in dat huis zitten, Wat is er hemelsnaam gebeurd in die 8 weken. Een seizoen met maar 6 afleveringen, waar praktisch weinig gebeurt.
Als ze +- 6 opdrachten hebben gehad, wat hebben ze dan de rest van de week gedaan?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wat ik niet snap waarom ze dan als iconen en voorbeelden Eminem en 2Pac geven.
Ik ben niet bekend in de rapwereld, maar er zijn toch wel betere rappers dan die 2.
Reken maar.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Overigens is er geen 1 van die gasten die ook maar beter kan rappen of talent heeft dan wie je ook maar willekeurig van de straat haalt, dus het nut van dit programma ontgaat me nog steeds.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik doe het ze zelf toch niet na. Zijn gewoon amateurtalentjes die niet sterk genoeg zijn om echt door te breken.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Als je een poging doet lukt dat echt wel hoor.
.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
ben benieuwd wat de productie van (HITH) tegen de platenmaatschappij baas zou hebben gezegd. Er komen een aantal rappers die bij u wilt performen om door te kunnen breken.
Wat moet die kerel gedacht hebben man! Ben blij dat hij bij 2 heeft gezegd 'blijf het als een hobby houden'.
Maarja ze zijn in ieder geval beter dan ik
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Blijkbaar veel geld gegeven. Betere rappers dan Pac en M&M zijn er zeker wel maar ook die zijn vaak niet bekend bij het grote publiek.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Overigens is er geen 1 van die gasten die ook maar beter kan rappen of talent heeft dan wie je ook maar willekeurig van de straat haalt, dus het nut van dit programma ontgaat me nog steeds.
Gewoon donderdagavond leedvermaak!
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
"JA, ik vond het heel vet. Dat was de eerste keer dat ik in een cabrio had gezit."