- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Holland in da Hood
Holland in da Hood
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Echt die gasten worden zo voor schut gezet, niet normaal. Die G-low G staat voor gangster en low omdat ik relaxt ben die snapt het ook echt niet. Dat hij gisteren nog even op het einde nog even wat tegen zijn moeder wou zeggen was misschien wel een van de pijnlijkste tv momenten van het jaar. Mom, youre boy finally made it. Alles wat hij zegt is zo cheezy dat het weer grappig is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha inderdaad.
''You can be proud of me mom. Ik wil je alles in de wereld geven want dat verdien je!'' Hihi.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pretty-Boy Dynamite is best cute.
Valt me nooit echt op, altijd wat meer op de achtergrond, maar wel een van de normaalste zo te zien.
En het blijft geweldig dat G-Low telkens zegt: 'Ja wacht ff, ik moet mezelf niet voor schut gaan zetten.' 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het wordt met de week ongemakkelijker
Helden-tv.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind Pol wel steeds vervelender worden, maar ach. Hij hoort er wel echt bij.
Joostdizzy
-
- 50 messages
- 0 votes
Otie is wel de king van dit programma! hij is redelijk nuchter en normaal. Ik lig echt standaard dubbel om hem.
G-low is toch wel de sneupiet van het televisiejaar 2011 al heeft hij dat zelf nog niet door. Maar zijn moeder die vroeg: 'zijn er dan veel niggahz in de hood'' ..ai ai pijnlijk tv moment hoor
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
G-Low en MC Biggah kijk ik iedere keer vol met ongeloof aan. De (onbedoelde) clowns van het programma.
De helden voor mij zijn Otie, Jimsky en Dimanyte, al zie je vrij weinig van die laatste. Vast omdat hij het 'normaalst' is.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Dynamite giechelt super veel, elke zin die hij zegt sluit hij af met gegiechel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik voel eigenlijk wel een tweede seizoen van die kerels aankomen. Van mij mogen ze.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Hilarisch programma. Iedereen maar lachen om amateurs die niet beter weten lol maar ik lach nog meer om de programma makers die er keer op keer naast zitten kwa info over hoe het allemaal hoort te gaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De jongens die leren 'flow' te hebben.... juist ja.
En Angelo met zijn John Wall... geweldige vent. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De jongens die leren 'flow' te hebben.... juist ja.
De term is swagger, Eline!
Nounounou ik lag op de vloer m'n eigen snake te doen toen G-loW weer eens ouderwets los ging op de dansvloer
Wat een gozer is het ook
Quote van de dag is voorlopig van Biggah:
"Halfnaakte meiden met bijna niks aan. Voor mij niet heel bijzonderlijk."
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vind Angelyric (:P) wel een beetje de loser van de serie worden, maar da's niet erg natuurlijk
Wel lekkere chicks in de stripclub trouwens, leuke aflevering verder as usual!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jaha, maar G-LoW had 't telkens over Flow, en ik ben team G-LoW!
Gay on the LoW. 
Angelyrical... Jeutje.
Vervelende vent die Pol. Mag wel eens op zijn nummer worden gezet, met zijn arrogante rotkop.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Pol is een kneus ja. Die Dmitri is ook een held in dat gesprek met die fransoos, kerel lacht ook bij iedere zin
Angelyrical die weer de pineut is met zijn cheaten haha.
Volgende week weer met die negerin, gaat sowieso leuke en pijnlijke momenten opleveren 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ik heb echt medelijden met die jongen. Wil hem knuffelen.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Die G-Low is echt een mongooltje eerste klas. Iedereen neemt hem in de zeik, en hij denkt de beste te zijn. Hij heeft geen plaat voor zijn kop maar een hele flat, kan niet anders. Die Jimsky zit zwaar aan de snuif, maar hij is wel grappig. Wat heeft die jongen van 17 trouwens een lelijke tattoo, een of andere schorpioen op zijn arm.
En die G-Low heeft een vriendin? Die moet wel 13 zijn, blind, gehandicapt en ontsnapt uit het Pieter Baan Centrum. Ongeloofelijk dat zo'n sukkel een vriendin heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou nou nou, zo kan ie wel weer he.
Ook hij verdient liefde, en het zal vast een lieve gozer zijn. Op ieder potje.... past een nog groter potje. Ofzo.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Nou nou nou, zo kan ie wel weer he.
Ook hij verdient liefde, en het zal vast een lieve gozer zijn. Op ieder potje.... past een nog groter potje. Ofzo.

Hij is wel een van de redenen waarom ik naar het programma kijk. Gewoon, omdat je in het dagelijks leven al genoeg rare mensen tegenkomt. Maar als je hem ziet, dat je dan bedenkt dat het altijd erger kan.
Maar die jongen heeft geen leven meer. Kan toch niet anders dan dat hij overal waar die komt gepest wordt. Gaat die als een kleuter (hij denkt dus dat hij een gangster is) op de bank slapen. Kom op, hij is toch zo stoer en goed overal in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jao maargoed. Ik weet niet wat ik zou doen. Vind het vooral laag van Pol, maargoed, ik vind dat sowieso een onvolwassen etter.
Maar, idd, Angelo schat zichzelf wel een béétje te hoog in. Maar dat doen ze vrijwel allemaal, alleen zet Angelo zichzelf te vaak voor gek, mede door de manier hoe hij praat. Hij trekt alle zinnen zo lang.
'' Jaaaa ik dagggg egggg wah doe die nouuuu, das togggg nieh normaal wahhhh? ''
*Probeert voorzichtig te zijn als geboren en getogen Limburgse, voordat ze in de zeik wordt gezet.
*
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Jao maargoed. Ik weet niet wat ik zou doen. Vind het vooral laag van Pol, maargoed, ik vind dat sowieso een onvolwassen etter.
Maar, idd, Angelo schat zichzelf wel een béétje te hoog in. Maar dat doen ze vrijwel allemaal, alleen zet Angelo zichzelf te vaak voor gek, mede door de manier hoe hij praat. Hij trekt alle zinnen zo lang.
'' Jaaaa ik dagggg egggg wah doe die nouuuu, das togggg nieh normaal wahhhh? ''
*Probeert voorzichtig te zijn als geboren en getogen Limburgse, voordat ze in de zeik wordt gezet.
*
Ik vind Pol een van de normale. Tuurlijk gedraagt hij zich als een kind, maar gelijk heeft hij. Gewoon lol maken, daar gaat het toch om daar. Als ik G Low zou zien dansen, zou ik ook niet meer bij komen. Hij is misschien wel een betweter, maarja iedereen bij dat programma heeft een afwijking. Al hebben G Low en MC Biggah de meeste afwijkingen. Je zou als ouders toch je ogen uit je kop schamen als je zulke kinderen hebt. Achja, het is entertainment. Zo slecht en achterlijk dat ik erom moet lachen en het mij entertained.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Ja, beetje een mooi-boy maar gedraagt zich wel normaal. Die dikke, die paar afl. geleden voor kok speelden is ook normaal. Die andere jongen (van 17 met die strip tease, volgens mij had hij nog nooit een meisje gezien) heeft volgens mij last van ADHD of speed gebruikt.
De enige normale zijn dus die dikke, Pol en Dmitri.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Ach, Otie toch ook wel? 'WEST SIDE' 'WEST SIDE' !
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Ach, Otie toch ook wel? 'WEST SIDE' 'WEST SIDE' !
Pfff, dan schaam je je toch als Nederlander. Ze zetten Nederland daar wel een beetje voorschut in de VS. Haalt niet weg dat het natuurlijk hilarisch is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb er niet heel veel verstand van hoor, maar dit is toch echt een cursus hoe je rapper kunt worden voor kinderen ofzo. Veel te soft en te blij toch? Dat zou het grootste struikelblok moeten zijn.