- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Holland in da Hood
Holland in da Hood
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
. Normaal heb ik echt niks met dit soort programma's, maar dit kan niet anders dan geniaal worden.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dokkum Westside Crips C's up, B's down!!
ahahaha
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Enorm genoten van dit programma,dit gaat echt hilarisch worden.
tjong jonge waar halen ze die gasten vandaan?
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Ik heb het gehele programma met m'n handen voor m'n mond gezeten: dit kan niet waar zijn toch? 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Het is zo verschrikkelijk dat het wel een parodie lijkt, maar ik heb me vandaag echt wel kapot gelachen met die gasten zeg.Die raps en dan ook die reacties van die ouders zijn echt hilarisch! Snappen ze nu zelf niet dat ze zich onsterfelijk belachelijk maken?
Die Otie, G-low en nog zo'n gastje waar ik de naam niet van ken zijn echt wel ontzettend deuzig. M Ik dacht dat het na Cherso niet erger meer kon maar dit blijf ik volgen want dit is werkelijk Nederland op zijn domst!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die Jimsky is echt een malloot eerste klas, maar MC Biggah is de grappigste met zijn cola voor Biggie en dat ie uit de gevaarlijkste stad van NL komt (Heerlen
). Zijn rap op het laatste was helemaal hilarisch!
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Qua uitvoering is dit programma erg kneuterig, natuurlijk hebben de makers van dit programma dit bewust gedaan omdat dat eenmaal vermakelijker is en nog meer omdat het beter scoort.
Als je door de hilariteit heen kunt kijken zie je wel een groep jongeren die een passie hebben, in dit geval hiphop.
Mensen die gewoon voor een levensstijl gaan en daar alles voorover hebben kan ik zeer waarderen.
Een kanttekenig heb ik wel, die jongens zouden toch moeten weten dat een programma op een RTL zender over blanke hiphop jongeren die naar Amerika gaan om het daar te gaan maken een parodie op een normale reality serie moet zijn.
Laten we het jeugdig overmoet noemen 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
en dat ie uit de gevaarlijkste stad van NL komt (Heerlen
).
Die reactie las ik op twitter ook vaak. Toch is dat minder grappig dan het lijkt. In Heerlen heb je inderdaad buurten die zich kunnen meten met de slechtsten van NL.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Weet ik wel hoor. Ben de context een beetje vergeten, maar de manier waarop hij het zei dacht ie, omdat ie uit Heerlen kwam, ook wel even raad te weten met de ghetto van LA 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weet ik wel hoor. Ben de context een beetje vergeten, maar de manier waarop hij het zei dacht ie, omdat ie uit Heerlen kwam, ook wel even raad te weten met de ghetto van LA

Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ben met stomheid geslagen, wat een figuren.
2) ik lees om mijn vocabulariteit te verbeteren. 
Als de boys op LAX aankomen start er een liedje, erg bekend, maar kan er even niet opkomen. Kan iemand de helpende hand bieden?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Zo gevonden. Trek het niet dat soort dingen niet weten.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Viel me ook gelijk op. sowieso geweldig album
.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Dit moet gewoon wel een parodie op de hiphopwereld zijn.
Die gast uit Munstergeleen is echt om je te bescheuren als hij aan het woord is: stond je daar lekker met je face in de wind of: ik vind vanzelf niet. 
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Dat accentje van die gast alleen al ja in combinatie met die hiphop uitingen. Briljant programma dit.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Man, man man. Wat een programma zeg. Dit kan toch niet?!
Sommige one-liners waren echt hilarisch!
'Mijn sokken moeten natuurlijk mee. Ik kan moeilijk op blote voeten gaan lopen daaro.'
'Sorry hamburgers!'
'Midden in da Hood ja. De Neighbourhood!'
Ik heb ook nog nooit iemand zo vaak kip horen zeggen als Otis. Ook sommige raps waren echt te hilarisch voor woorden. Ik heb in een deuk gelegen bij de laatste rap van MC Biggah, maar ook deze rap van G-low was hilarisch:
'I never thought I would see you so out of controle. Even though my fingers were deep down in your hole.' 
Verder vraag ik me af wat die jongens nou bezield en wat voor ouders hun kinderen überhaupt zichzelf zo voorlul laten zetten. Het leukste stukje vond ik toch wel dat MC Biggah die cola op de grond gooide op de plek waar Biggie vermoord was! Haha. Als eerbetoon ook echt. lol.
Verder heb ik ook nog eventjes mee zitten swingen tijdens het nummer 'Pretty Fly' van the Offspring. Gaaf nummer, lang niet gehoord.
Heb zin in de volgende aflevering!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja ik vond het ook echt weird dat die ouders allemaal dachten dat hun zoons het wel even zouden gaan maken. 'Een droom die uitkomt' Yeah right! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. 'Het is zijn droom om naar de Hood te gaan'. Mijn ouders zouden gek worden als dat mijn droom zou zijn! 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het leukste stukje vond ik toch wel dat MC Biggah die cola op de grond gooide op de plek waar Biggie vermoord was! Haha. Als eerbetoon ook echt. lol.
Ik ging helemaal maar dan ook echt he-le-maal stuk toen 
Heb zin in de volgende aflevering!
Verder het hier al gememoreerde XX en ook nog The Kooks... buiten de abominabele raps door is de muziek best wel OK 
Maar ja, echt een heerlijk programma, verdient inderdaad een eigen topic!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
'Jammer' trouwens dat die jongens uit Dokkum er uiteindelijk dan toch niet in zitten, wat een stelletje was dat ook zeg... Nu ja dan maar in seizoen 2 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Was er een herhaling? Was al bang dat ik een aflevering gemist had
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb hem gekeken op RTLgemist. Paar dagen terug stond ie daar nog niet op, maar gisteren wel.
Moest afgelopen donderdag werken, dus had het gemist op de televisie.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Helaas kan ik het donderdag niet meteen zien vanwege Europa League, maar dan wordt vrijdag weer een mooie dag van herhalingen (+ Jersey Shore) 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik ben gewoon echt ouderwets in de poeperd gepakt 
Kinkelkid, ik vind hem grappig. Gooise rrrrr meets wannabe Gangstarrrr...
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Niet zo leuk als vorige week, maar de incorrecte one-liners vlogen weer om onze oren.
Should I call the cops on you?
G-Low, hij is zo'n baas. Neppe reppers FTW!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
One-liners waren inderdaad weer cool.
'Ik ben toch mijn eigen rapper he?'
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb die gasten gisteravond bij De wereld draait door zien zitten. Man man wat een treurigheid. Die gasten hebben later echt geen leven meer als werkgevers ontdekken dat ze in Holland in da Hood mee hebben gedaan.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Niet alle medewerkers gaan je hele verleden na. Hooguit een verklaring van goed gedrag.