- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Holland in da Hood
Holland in da Hood
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Daarnaast zijn die gasten vast ook geen alleenstaande gevallen in hun omgeving. Vast wel wat lokale "ondernemers" die trots zijn om een BNer aan te nemen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
En het is niet alsof ze idioter zijn dan andere reallife soap figuren.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Gisteren even gekeken en kan denk ik zeggen dat die oudste gast en die kerel die voor de bbq moest zorgen wel heel wat niveautjes hoger zitten dan menig Oh Oh Cherso type.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Een stuk genietbaarder in ieder geval dan types uit Cherso enzo.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Leuke aflevering weer! Leuke one-liners, de gesprekken tussen MC Biggah en Sephiira of zoiets waren hilarisch. Gaat ie huilen wegens het N-word 
Volgende week gaan ze een clip opnemen wat me meteen aan het denken zette; er zal vast wel weer een oerslecht nummer van ze uitkomen die gewoon de top 40 gaat beklimmen 
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Dit programma is zooo slecht dat het gewoon leuk wordt. Ja, dat is ook een kunst. Ik weet niet of dit programma serieus bedoeld is, als dat wel het geval zal zijn zijn er paar uit een TBS kliniek ontsnapt. Moet wel zeggen dat ik vorige week echt heb moeten lachen om die sukkels, maar de aflevering van gister was niet zoveel aan. Grootste sukkels (en natuurlijk het grappigst) zijn G Low, MC Biggah en die vent die eruit ziet alsof die zwaar onder de drugs zit.
De enige normale zijn die oudere en die jongen die gister de hele tijd in de keuken stond.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Leuke aflevering weer! Leuke one-liners, de gesprekken tussen MC Biggah en Sephiira of zoiets waren hilarisch. Gaat ie huilen wegens het N-word 
Volgende week gaan ze een clip opnemen wat me meteen aan het denken zette; er zal vast wel weer een oerslecht nummer van ze uitkomen die gewoon de top 40 gaat beklimmen
Ja, die MC Biggah is ook een rare. Gaat die huilen, omdat mensen het niet leuk vinden dat hij 'nigga' zegt. Ja, wat verwacht hij dan. Hij heeft ook echt zo'n R op zijn arm getatoerd als de R van Ruff Ryders. Doet mij denken aan die scene uit Down to Earth, waar een blanke een stukje gaat rappen uit Ruff Ryders Anthem. En waar hij ook alleen maar 'nigga' in zegt, en dat er opeens negers om hem staan en hem verbouwen. 
YouTube - Down to Earth Ruff Ryders'
Achja wel een echte G uit Heerlen. Kom op Heerlen 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Er wordt veel gezeken over de rappers maar wat dag je van treurigheid het programma zelf is. LA als hiphop stad zien en de grondleggers ervan is wel het stomste wat je kan doen als je standaard op het net kan lezen dat het allemaal is begonnen in the bronx. Rap battles hebben te maken met boks wedstrijden lol. Een presentator als Willy wartaal gebruiken die zelf een clown is de NL scene. Zo kan je wel nog wel ff doorgaan.
Het blijft wel vermakelijk hoe gasten als G-Low het maar steeds niet inzien lol. Alles is grappig en daarom maar blijven kijken. G-Low is king maar MC Bigga is ook wel lachen. Wat ik ook leuk vind zijn de accenten. Hilarisch gewoon.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
McBiggah: Als je zoals mij altijd gewend bent om te winnen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hilarische nieuwe episode, wat een topvermaak blijft dit
Het maken van de video met G-Low en zijn Brooklyn-shirt haha. Het speeddaten (best een lekker ding nog, dat donkere meisje met die brede glimlach) en de confrontatie met de gangsters. En natuurlijk de tientallen kansloze opmerkingen en Engelse zinnetjes 
Joostdizzy
-
- 50 messages
- 0 votes
haha derde aflevering was weer lachen geblazen! wat is die Omur een ware koning zeg! G-low is na deze aflevering wel de ultieme stakker van het stel. Enkel wel gaar dat hij is afgerekend op het dragen van een brooklyn shirt terwijl de rest ook met NY-petjes rondloopt (kan iemand uitleg geven?)
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Die Pol overigens, sneue baas. Constant zichzelf filmen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
McBiggah: Als je zoals mij altijd gewend bent om te winnen
Dat was wel één van de mooiste ja. Heerlijk ook om te horen hoe de heren op het punt staan de bitches te scoren maar dat het net niet lukt allemaal. Wat is die P2 verder irritant zeg, op die leeftijd nog een neppe reppert willen wezen en de andere jochies de maat meten, zielig eigenlijk.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Krijg idd veel jeuk van zijn opmerkingen. Laat hem maar lekker de zooi van anderen opruimen. Zoals G-Low op zijn vlaais tegen Pol zou zeggen:
And P2? You can get stomped by me2. You thirty-six year old baldheaded fag, blow me. You don't know me, you're too old, let go. It's over, nobody listens to ...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
And P2? You can get stomped by me2. You thirty-six year old baldheaded fag, blow me. You don't know me, you're too old, let go. It's over, nobody listens to ...
Aiiiight nigga lekkere flow man fuck man nigga West-side jeweettoch.
Oh ja ook een mooie van MCBiggah: Meestal ga ik wel voor het innerlijk, en anders voor de tieten 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Mooie was ook dat die negerin zei: Ja van een Hollander verwacht ik gewoon dat ie een echte gentleman is.
Volgende fragment zie je Kinkelkid: JA DIKKE TETTEN! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het wordt echt met de week ongemakkelijker
Heerlijk!
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
haha derde aflevering was weer lachen geblazen! wat is die Omur een ware koning zeg! G-low is na deze aflevering wel de ultieme stakker van het stel. Enkel wel gaar dat hij is afgerekend op het dragen van een brooklyn shirt terwijl de rest ook met NY-petjes rondloopt (kan iemand uitleg geven?)
Misschien dat je nu begrijpt dat alles in scene is gezet en ze helemaal niet in de Hood zitten
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeetje, wat een figuur. Die witte streep, dat accent.. alsof dat nog niet genoeg is, gaat ie nog zingen ook. Drama.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jeetje, wat een figuur. Die witte streep, dat accent.. alsof dat nog niet genoeg is, gaat ie nog zingen ook. Drama.
Nee man, hij moet winnen! Wat een held! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind hem -durf het bijna niet te zeggen- ook wel heel aandoenlijk en onschuldig overkomen. Bijna schattig. Zolang hij zwijgt. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En, zijn daar veel niggas?
Niveau en taalgebruik van de moedertjes zei weer genoeg 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha nee, zei zo'n ma dat? Dat heb ik dan net niet gezien. Vond die blonde ma (de laatste geloof ik) lekker ongeïnteresseerd, beetje alsof ze hoopte dat haar zoon snel klaar was. (Zou je niet?)
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Moedertje van G-Low natuurlijk 
Mama van kinkelkid was die ongeïnteresseerde, die jongen hoort sowieso niet te rappen en gewoon bij een studentenvereniging te gaan met z'n coole Gooische opmerkingen 
LV426
-
- 13 messages
- 15 votes
Die MCBiggah doet mij steeds aan een dikke strontvlieg denken; die wrijven ook constant hun voorpootjes tegen elkaar aan. Verder is `t om te janken natuurlijk 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Waar is mijn plaatje van Pauly Shore gebleven 
Herkansing:

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben net aflevering 2 en 3 aan het terugkijken, jammer dat je tijdens aflevering 2 al regelmatig een shot krijgt te zien van G-loW zijn nieuwe look. Beetje jammer.
Zijn Rocky Balboa imitatie was wel echt..... tsja.