- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Holland in da Hood
Holland in da Hood
PusherMilo
-
- 9 messages
- 89 votes
G-Low/Angelyrical en MC Biggah zetten Limburg wel weer lekker op de kaart haha. Ik moet zeggen dat ik me zelden zo vermaakt heb met een contestshow. En dan vooral G-Low, mijn god wat een gebrek aan zelfkennis, fantastisch.
Imo is Otie de beste rapper, gevolgd door Lee-Yo.
Joostdizzy
-
- 50 messages
- 0 votes
Angelyrical mag best in de playboy hoor...... En Dmitri ook.
Ofja, Playgirl is het dan..
zijn die trouwens wel boven de 18? 
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Gunde het Lee-Yo wel maar Dimanyte had van mij mogen winnen gisteren. Jammer dat t na 6 episodes al voorbij is. Had wel een paar episodes langer mogen duren wat mij betreft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
zijn die trouwens wel boven de 18?
O jee, inderdaad. Vast wel! 
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Vond Biggah de laatste drie afleveringen ofzo wat tammer worden. Beloofde veel goeds na dat wildplassen op de hoek van de straat, zijn 'gotta go'uitvoering en het 'niggah' dit en 'niggah' dat. Koning van het programma blijft toch wel G-low of Angelyrical die na herhaaldelijk falen het spreekwoordelijke bord voor zijn kop blijft houden. Otie had van mij mogen winnen.
Als er een vervolg komt, mag dat alleen met dezelfde jongens zijn, geen nieuwe kerels. Anders moet ik ook nog serieus rondjes gaan rijden in Munstergeleen om Angelyrical te zien..
Wordt lachen juist als die gasten uit Dokkum meedoen. Op youtube stond een tijdje geleden een promo van hun samen met G-Low, ook voor dit programma. Hilarisch!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Angelyrical
Ultieme faalhaas. Die kneus heeft het zelf ook niet door hoe DOM hij klinkt met z'n gare Engels.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
"The self-confidence is gonna grow up". 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Op Twitter is ook een (zogenaamde?) account van Angelyrical. Enig. 
AngeLyrical AngeLyrical
@G_Low_Quotes mensen dit account is not real , maar dat ziet iedereen natuurlijk al . deze persoon moeten jullie niet volgen maar mij

Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Otie was duidelijk de beste rapper, maar daar ging het in dit programma helemaal niet over natuurlijk.
Want wat een geinig programma was dit, enige Nederlandse tv programma wat ik elke week heb gekeken.
Die G-Low (of Angelyrical - what's in a name?), Biggah, Jimsky. Wat een helden, wat heb ik gelachen om ze. Eindelijk weer eens een nieuw Nederlands tv programma wat het waard is om te kijken.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Lee-Yo kan achteraf best goed rappen. Het is geen schande dat hij gewonnen had. Had toch liever Pol zien winnen. Die jongen vind ik ook goed, maar hij is tenminste nog een beetje normaal. Jammer dat het programma afgelopen is, vond het altijd leuk om te zien dat er nog altijd meer rare mensen in de wereld zijn dat je denkt dat er is. G-Low is bij ons thuis een scheldwoord geworden
. Jij bent echt een G-Low, 
Jimskey blijft mijn held. Elke kop als ik die verslaafde drugs kop van hem zie moet ik lachen.
Had de laatste afleveringen wel het idee dat het programma een beetje nep was. De Sukkel 'GLOW' is de enige die gelooft in dat waarzegster gedoe. De idioot van de serie gelooft dus in die onzin. Kan niet anders dan in scene te zijn gezet, niet waar?
Uiteraad heb ik ook respect voor die Turk. Hij is de enige die die lelijke h**r op haar plaatst zet. Wat een vervelend mens is dat. Een blousje, en dat mens vind het homo. Laat die jongen gewoon zijn eigen style hebben. In plaats van iemand die blank is en zich probeert te kleden alsof die een neger is.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Zou dit programma nou echt zijn of heel veel gespeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat G-Low en MC Flikkah zo achterlijk zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou me ook niet veel verbazen eigenlijk, als het wel zo was.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Zou dit programma nou echt zijn of heel veel gespeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat G-Low en MC Flikkah zo achterlijk zijn.
Ik twijfelde er ook al aan sinds aflevering 1 en dan vooral bij G-Low. Bijvoorbeeld bij dat introductiefilmpje van hem, kwam ie aanrijden in één of andere oude auto samen met een vriend van hem, terwijl ie 'westside' of iets dergelijks zei. Die vriend liet een geniepig lachje zien in dat shot, iets wat ik zeer verdacht vond.
Ik denk dat G-Low gewoon een geniale acteur is die gratis naar LA op vakantie wou, Biggah en Jimsky zijn simpele gasten die zelf niet doorhebben hoe verdomde slecht ze rappen en hoe belachelijk ze eigenlijk zijn, en de rest van de cast zijn wel serieuze gasten die het echt proberen te maken als rapper (waarbij Otie er voor mij bovenuit steekt en Lee-Yo in wat mindere mate).
PS: Mooie avatar.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad, zoals ook op Youtube staat, wel grappig dat er ook van die 13 jarige jochies tussenlopen die denken dat ze swag hebben. 
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Met een grote boog eromheen op straat
Ja, de toekomst van Nederland jonguh. Echte boefjes uit Ambacht. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
He, die jongens hebben het wel zwaar hoor. Niet onderschatten.
YouTube - G-loW - Can't Get Away
'' A very emotional track from Dutch rapper and 'Holland in da Hood' contestant G-loW (now known as AngeLyrical). Feel the pain of living in Munstergeleen. ''
Die reacties ook:
Mijn kat ligt te schuimbekken onder de kast, met bloed uit haar oren. Om even aan te geven hoe slecht je bent......

Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Wat een ontzettend slecht nummer van lee-yo.
Otie doet het stukken beter nu of nooit.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Tering, kijk voor de grap eens op de hyvespagina van Angelyrical en laat je ontroeren door een aantal van zijn briljante tracks.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
He, die jongens hebben het wel zwaar hoor. Niet onderschatten.
YouTube - G-loW - Can't Get Away
'' A very emotional track from Dutch rapper and 'Holland in da Hood' contestant G-loW (now known as AngeLyrical). Feel the pain of living in Munstergeleen. ''
Die reacties ook:
Mijn kat ligt te schuimbekken onder de kast, met bloed uit haar oren. Om even aan te geven hoe slecht je bent......
Hahahahahahahahahahahahah, sjonge wat is dit slecht zeg. 
Naast het feit dat zijn raps verschrikkelijk zijn, is zijn Engels ook nog eens dramatisch. Doe dan gewoon wat Nederlands.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Tering, kijk voor de grap eens op de hyvespagina van Angelyrical en laat je ontroeren door een aantal van zijn briljante tracks.
Jammer, kom niet op hyves pagina door dit bericht:
Om Hyves optimaal te kunnen gebruiken moet je Google Chrome Frame installeren.
Heb geen Hyves, Twitter FB of wat dan ook. Maar installeren lukt bij mij niet, dus kan zijn hyves niet bekijken. 
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Voor de fun, nog maar een keer:
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Zijn imitatie van Rocky Balboa is wel erg goed moet ik zeggen!
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes

Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Zo diep zijn Ali B, Yes-R, Lange Frans of Opposites nooit gegaan.