- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Waar keek jij als kind altijd naar?
Waar keek jij als kind altijd naar?
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Tedy Ruxpin keek ik ook altijd. Hoe lang zou dat al wel niet geleden zijn dat hij op tv was?
Geen idee, een jaartje of 8 of zo?
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Met die verschrikkelijk irritante stem van Kas van Iersel... Blèh.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Voor degenen die nog wat herinneringen op willen halen 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Leuke site, ik herinner me meteen weer de Stop en Stap Show, maar wie kent die nog? Er is niks over te vinden op het net
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Geen idee, een jaartje of 8 of zo?
Eerste keer was zeker een jaar of 17, 18 geleden.
Spider
-
- 324 messages
- 1063 votes
Schateiland, Candy Candy, Film van Ome Willem ( waar sloeg die titel eigenlijk op?)
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Bereboot, Film van Ome Willem, Calimero, Fabeltjeskrant, Flipper, Dr. Snuggles, Ducktales, Muppet Babies, Niels Holgersson, Skippy, de Smurfen en Snorkels, Vrouwtje Theelepel, Wordt Vervolgd.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Film van Ome Willem, Fabeltjeskrant, Dr. Snuggles, Ducktales, Niels Holgersson, Skippy, de Smurfen en Snorkels, Vrouwtje Theelepel, Wordt Vervolgd.
Bovenstaande + Bassie en Adriaan, De zevensprong, ren je rot, Thomas en Senior, De Bluffers, Al die tekenfilms op fun factory en DJ Kat show met Linda de Mol (wijlen Sky channel). A-team, Bug Rogers, V, Knightrider, Battlestar Galactica, Blue Thunder, Dukes of Hazzard, He-man, Mask, pipi Langkous, Mr. Kaktus, Bananaman, Rembo en Rembo, Theo en Thea, achterwerk in de kast. De freggles, Familie Knots, Klassewerk.
En ik heb er vast nog meer.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Stuif 'es in, Ren je rot, Film van ome willem, Nils Holgersson, Klassewerk, VPRO zondagochtend (oa Theo en Thea, Dokter Krankenstein, Max Laadvermogen, mevrouw Ten Kate, heel veel zweedse series), Rembo en Rembo, Buurman en Buurman, Achterwerk in de Kast, AVRO's kinderbios, Toppop, Popformule, Countdown, De Smurfen, Maja de Bij, Wicky de Viking, Doctor Snuggles, Fabeltjeskrant, EO Kinderkrant, Ti-ta Tovenaar, Mijn Idee, Familie Knots, Freggles, De Poppenkraam De Zevensprong, Pippi Langkous, Briefgeheim, Meneer Kaktus, Kinderen voor Kinderen, Superted, Bananenman, Ravioli, Sesamstraat, Jeugdjournaal, Barbapapa, Pommetje Horlepiep, Suske en wiske, Top Cat, Calimero, De Snorkels, Bereboot, Bolke de Beer, Knight Rider, The A-Team, Secret Valley, Wordt Vervolgd, Candy Candy, Familie Robinson, Bassie en Adriaan, Thomas en Senior, Nathalie, Quick en Flupke....
Ik vond Tv-kijken leuk. En echt een stoere jongen was ik toen ook al niet (behalve The A Team en Knight Rider dan).
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
(...)
* Het Liegebeest (best eng, nog steeds. Vooral die handen)
(...)
Ja, hoe heette die serie ook alweer? Daar was toch een andere naam voor? Ja, daar keek ik ook altijd naar, toen ik ook nog met de zachte G praatte! 

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
...een heleboel...
Ik keek met mijn grote broer mee 
En Selma Duim (dat meisje dat heel klein kon worden)
Ik wist niet dat ik toen al zo bekend was hier 
dennis1984
-
- 121 messages
- 314 votes
als ik als kind een film keek. Keek ik altijd eerst in de krant wie er in meespeelde. Als ik zag dat het van damme, schwarznegger of stallone was vond ik de film te gek. Nu denk ik daar gelukkig iets anders over. voor de rest was ik gek van de dukes of hazzerd, a-team en bassie en adriaan.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Super... Intromuziek uit oude series!
http://www.mine.be/nl/dossiers...
edit:
betere link... 
http://users.skynet.be/sky7653...
edit 2:
nog beter!!!
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
'Hier luisterde jij als kind altijd naar', mag dag ook?
- De theatershow 'Alfred J. Kwak' van Herman van Veen; ah, dit was echt zoveel leuker dan die tekenfilmserie die er later kwam.
- Radio Lawaaipapagaai ('Lorre')
- De plaat van Sesamstraat (nog met Piet en verder Tommie en Ienemienie enzo, geen Bert en Ernie)
En ook heel veel Beatles 
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Bassie en Adriaan
Ik heb nogal wat videobanden versleten.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik ben laatst nog mijn LP tegengekomen van de Bereboot. 
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Ik ben laatst nog mijn LP tegengekomen van de Bereboot. 
Die was ik alweer vergeten!Vond ik echt briljant, maar hoe heette die technische knakker ook al weer?Je had Brombeer, Maatje en....
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Die was ik alweer vergeten!Vond ik echt briljant, maar hoe heette die technische knakker ook al weer?Je had Brombeer, Maatje en....
Het is Kapitein Brom, Maatje en Brilbeer 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als je de Bereboot nu terug ziet is het echt superslecht 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik keek de Bereboot altijd voor de Thunderbirds
Zat ook nog Tik Tak tussen geloof ik, vreselijk vond ik dat.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zat ook nog Tik Tak tussen geloof ik, vreselijk vond ik dat.
Dat heb ik ook nooit leuk gevonden
Zo saai 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is dan ook voor de allerkleinsten. Kan best dat jij dat gezien hebt en het toen wel leuk vond, maar dat je dat niet meer weet. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ja, en Selma onderrtussen op haar Duim zuigen...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat is dan ook voor de allerkleinsten. Kan best dat jij dat gezien hebt en het toen wel leuk vond, maar dat je dat niet meer weet. 
Selma's geheugen gaat heeeeeeeeeeeeel ver terug, lijkt me niet dus 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Hee hee Wicky, hee Wicky hee..:D
Ik heb hem ook even beluisterd, maar mijn klop brak:
was Wicky een jongen???
Watts & Franco#1
-
- 10 messages
- 0 votes
Batman de serie. In vechtscenes de bekende woorden in plaats van geluidseffecten. BAM, CRASH en dat soort dingen