- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Waar keek jij als kind altijd naar?
Waar keek jij als kind altijd naar?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bouli was zo ontzettend schattig, dat vond ik als kleine krullenbol echt leuk.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik keek vroeger als kleine bengel heel erg graag naar

En volgens Wikipedia moet dat in 1987 en 1988 geweest zijn (sjonge, lijkt wel een andere tijd)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zeehond Seabert, Calimero, Flinstones, Skippy, Maja de Bij, Kuifje, Pipi Langkous, Ovide, Telekids..
Toch zijn die series nooit meer kunnen evenaren.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
@Rianneke: kippevel! Zo lang geleden dat ik dat deuntje gehoord heb! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuk is dat he? Om al die intro's weer eens terug te horen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maar dit blijft toch de leukste intro 
Kan ik mijn vriend altijd gek mee krijgen, als ik dit zing 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat gek joh.
Daar zou ieder ander ook gek van worden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het erge is ook dat ik hem helemaal uit mijn hoofd kan zingen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mja, na zoveel jaren zou die intro toch wel grotendeels uit je geheugen verdwenen moeten zijn, of je zou het onlangs nog gekeken moeten hebben natuurlijk.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dit was toch echt de vetste intro ever!
Ulyss-e-e---e----eeeeeeeeeeees! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb het denk ik vroeger iets te vaak gekeken 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En dit de coolste outro: 
Brian May had er ergens nog een hitje mee.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Maar dit blijft toch de leukste intro
[embed]
Kan ik mijn vriend altijd gek mee krijgen, als ik dit zing

OT: Kan iemand hier zich nog de serie Zuurkool herrineren, van Villa Achterwerk? Dat speelde zich dan af in zo'n fictieve stad gemaamd zuurkool en daar liepen dan allemaal van die vreemde beesten rond, de Twin peaks onder de animatie zeg maar. Zo had je een evil krokodil die de halve stad beheerde (bossie ofzo) een chagerijnige juffrouw in de vorm van een schildpad, een hele kippenfamilie en een doofstom schaapachtig beest dat alleen maar rond kon springen en zijn naam (doe doe-doe doe..) kon roepen. Werd ergens tussen 94 en 96 uitgezonden, rond de tijd dat VA gepresenteerd werd door zo'n kale knakker in een tweedehands tv winkeltje. Kan er werkelijk niets meer over vinden, youtube niet, imdb niet, maar goed ik weet ook niet de orginele titel...
Was echt zo leuk!!!
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Het erge is ook dat ik hem helemaal uit mijn hoofd kan zingen
Dat heb ik met de tune van David de kabouter 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
The Pirates of Dark Water
Life with Louie
De vader was hilarisch 
Creepy Crawlers
Ik kan me nog herinnerren dat ik ook zo een Creepy Crawler apparaatje had om monsters te maken 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
1 van m'n favorieten, Fox Kids periode!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fox Kids had echt de leukste programma's voor de schoolkinderen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad, totdat het jetix werd een dieptepunt in tekenfilm historie werd bereikt
. Nu wellicht nog overtroffen door DisneyXD, kijk 't al niet meer (hoop opgegeven) dus zou 't niet goed weten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kijk het sinds de basisschool niet meer. Weet wel nog dat ik tussen de middag compleet naar huis rende omdat toen mijn favoriete Fox Kids programma's kwamen. 10 minuten voordat de school begon was ik nog niet voor de TV weg te slaan, hehe.
Wat ik nu merk op mijn werk, is dat de kinderseries en tekenfilms lang niet het niveau hebben van vroeger. Zitten amper programma's tussen waar ik van denk ; redelijk. Zijn er nog wel series als goosebumps e.d.?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Anubis is denk ik de hedendaagse 'thriller serie' voor de jongste, overigens ook tergend slecht. Heb medelijden met deze generatie, heb zelf geweldige herinneringen aan o.a de tekenfilms van vroeger, hoe mooi en innovatief ze vaak waren...zo inspiratieloos en saai zijn ze nu
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah ja, het huis Anubis is erg slecht. Zoop is ook al gestopt toch? Ik vind dat het allemaal erg science fiction achtig is, die series van tegenwoordig. Tenminste, als ik nu die zender opzet wordt je doodgegooid met laserstralen, gevechten, etc. Zelfs flink de anime kant op.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het hangt er inderdaad steeds meer tussen, de westerse typetjes en verhaallijntjes krijgen steeds meer een oosterse draai mee, ziet er alleen niet uit. Ze weten duidelijk niet wat ze ermee aan moeten
.
Nu we het er toch over hebben:
Dát was nog eens geweldig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol. Die vond ik altijd stom, maar mijn klasgenoten waren er weg van. Vreselijk. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Haha ik keek er laatst weer een aflevering van voor de lol, heb gewoon slap gelegen om die onzin
.
Hamtaro, dat was één van de weinige niet leuke tekenfilms 
Welke trouwens wél leuk is tegenwoordig:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die ken ik niet, maar dat ziet er inderdaad beter uit dan de tegenwoordige troep. Al blijft het niet mijn ding.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Ik keek vroeger altijd naar:
Eek! The Cat

en
Ren & Stimpy

en
Duckman