- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Aflevering 4 van S2. Het wordt steeds beter en harder. Lekker sfeertje voor de poorten van die stad met de 13.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Net even wat filmpjes op Youtube terug aan het kijken.
Wat heeft Oona Chaplin toch een prachtig figuur 
Benieuwd wat ze daar nou mee van plan zijn in het aankomende seizoen.

Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Niet flippen NW:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RWyeCEQmAG0[/embed]
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Te laat
. Ik ben al helemaal euforisch. Zo fan-fucking-tastisch. Wow
. Dragon design blijft ook echt top, de groei transitie werkt voorlopig prima. Bedankt hiervoor.
Justinvdk
-
- 264 messages
- 2198 votes
Al deze trailers he! 
Wauw dit moet wel zo ontzettend gaaf en goed gaan worden, damn zeg!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Een flink panel, bestaande uit de creators, een aantal acteurs en George R.R. Martin zelf.
GoT Panel
Ook in real life hebben de Lannisters dus een goed gevoel voor humor. Dinklage steelt ook hier de show.
Maar als er één personage is waarvan ik hoop dat het daar goed mee af loopt, dan is het wel Arya. Helaas lijkt foreshadowing in de boeken daar niet op te wijzen.
Nog twee interessante opmerkingen bij dit groot kringgesprek: de vraag die George R.R. Martin stelde tijdens het "sollicitatiegesprek" dat hij voerde met Weiss en Benioff.
En de opmerking die Martin maakt ten aanzien van wie er nog op de Iron Throne zal zitten.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6pR1kjJBE_s[/embed]
Lage resolutie, maar een paar nieuwe (onthullende?!) beelden.
Baelor's Sept zie er prachtig uit.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
In Amsterdam word er best veel reclame gemaakt van Game of thrones. Bijna op elke bus/tram halte zie ik een poster van Tyrion of Daenerys.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat te verwachten was nu HBO marktaandeel heeft in de Nederlandse televisiemarkt.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Wat zijn de tijden wanneer Game of Thrones wordt uitgezonden op HBO ?
Ben best benieuwd wat het is, nu er langzamerhand een kleine hype begint op te komen.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Na alfevering 6 en 7 begint mijn aandacht te verslappen. Het soapgehalte neemt behoorlijk toe en er zit geen schot in de zaak.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je aandacht komt er straks wel weer bij. 9 en 10 zijn niet minder dan grandioos. Vooral ep 10 wat mij betreft, al gaan velen - en ik denk dat jij je er ook bij voegt - voor aflevering 9.
Miep123
-
- 1 messages
- 7 votes
Iemand enig idee wie die meid is op 1:18. Ik dacht aan Roslin Frey, maar dat schijnt ze niet te zijn.
Dat is Yara Greyjoy zus van Theon Greyjoy dacht ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die bedoelt ie niet, die kent ie wel
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Asha
. En nee, die bedoel ik niet.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mQTNi74GdmM[/embed]
Ice and Fire!!!!!!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Kijk ook wel heel erg uit naar de clash tussen The Lightning Lord en The Hound. Maar die zullen we pas in aflevering 5 zien.
Nog een paar dagen te gaan. Als ik op de review af mag gaan van episode 1 dan beginnen we inleidend en zal een groot deel van de personages nog niet te zien zijn. Wel kunnen we een giant bewonderen. Benieuwd naar de eerste scènes met Hinds als Mance Rayder en natuurlijk de intocht van Daenerys in Astapor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg benieuwd naar het design van Astapor, en toch wel fijn dat je met zoiets proportioneels begint. Ik tel de secondes af.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Ik ben het meest benieuwd naar de intro en the speech van The reeds hopen dat dit nog in de eerste deel komt. Als ik zo naar de trailers kijk ziet het eruit dat ze Tormund Giantsbane en The Magnar in 1 rol hebben gemixt, hopen dat ze de Giantsbane van de boeken goed vertolken in de serie. En zoals ik al eerder heb gezegd vind ik Hinds een grote miscast als Mance maar ik had hetzelfde ook vorige jaar met Stephen Dillane als Stannis en die heeft mij erg goed verast. Al verwacht ik niet dat Hinds mij zo gaat verassen als Dillane.
ps: En ik ben de boeken al opnieuw aan het lezen ben al in Adwd beland.(Frey pie
)
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Stannis grows on you.
In het 2e seizoen van GoT was ik dezelfde mening toegedaan als Renly: "Stannis is no king."
Die mening heb ik nog steeds. Maar in de boeken krijg je op een gegeven moment het gevoel dat je te maken hebt met een badass. Nu ben ik eigenlijk wel Stan-fan geworden. En ik verwacht dat Dillane die verandering goed kan overbrengen.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
[
Stannis grows on you.
Maar in de boeken krijg je op een gegeven moment het gevoel dat je te maken hebt met een badass. Nu ben ik eigenlijk wel Stan-fan geworden..
Helemaal mee eens, zeker na Adwd had ik zoiets van ''Stannis for the king''. Al ziet Dillane er niet helemaal uit als Stannis maar zijn stem past er precies bij. Hij is ook de enige personage bij wie ik zijn stem hoor als ik iets van hem aan het lezen ben. En laten we niet vergeten dat hij ook erg grappig kan zijn.
En ik kan het niet laten zonder een quote te plaatsen van Stannis
Stannis:Every man shall reap what he has sown, from the highest lord to the lowest gutter rat. And some will lose more than the tips off their fingers, I promise you. They have made my kingdom bleed, and I do not forget that.
Jeremiah80
-
- 28 messages
- 132 votes
Ik kan niet wachten tot morgen, dit is zeker een van mijn favoriete series! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes