- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik kan echt niet wachten op dat 3e seizen. Inmiddels ook al de eerste 4 boeken gelezen dus ik weet wat ik kan verwachten. Ook wel fijn dat ik ze nu pas heb gelezen, dan zit alles nog vers in mijn hoofd.
Ik dacht alleen ergens te lezen dat season 3 alleen gebaseerd zou zijn op deel 3.1 van Game of Thrones en niet op 3.2. Als ik zo naar de trailer kijk zie ik gewoon dingen van beide boeken. Snappen jullie me nog? 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik vind Clarke anders niet een van de sterkste acteurs in de serie. Daarvoor moet je het waarschijnlijk in de Lannister-hoek zoeken.
De mensen die wat mij betreft het beste spelen zijn:
Peter Dinklage (Tyrion), Lena Headey (Cersei), Maisie Williams (Arya), Conleth Hill (Varys) en Michelle Fairley (Catelyn).
Deze bovenstaande mensen lijken ook precies op de mensen in de boeken, gewoon echt perfect gecast!
Tyrion van de films vind ik overigens nog beter als in de boeken. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Weer erdoor heen. Valar Morghulis blijft echt magnifiek, Dinklage ook een powerhouse in die laatste ep maar toch weer Dany die de show steelt. Nu echt klaar voor S3.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
De mensen die wat mij betreft het beste spelen zijn:
Peter Dinklage (Tyrion), Lena Headey (Cersei), Maisie Williams (Arya), Conleth Hill (Varys) en Michelle Fairley (Catelyn).
Deze bovenstaande mensen lijken ook precies op de mensen in de boeken, gewoon echt perfect gecast!
Tyrion van de films vind ik overigens nog beter als in de boeken.
Charles Dance vind ik erg goed, zeker in die scènes met Maisie Williams. Ook weer een personage dat bepaald niet overeenkomt met de boeken-versie. In de serie is hij namelijk likeable gemaakt.
Coster-Waldau vind ik persoonlijk zo'n beetje de belichaming van Jaime Lannister. Heerlijk arrogant, maar stiekem op zoek naar erkenning.
En inderdaad, Dinklage, Williams en Hill zitten ook in mijn rijtje favorieten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hill is geweldig, en de gelijkenis ook met de personage schetsen van Martin zijn grandioos.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Ziezo, seizoen 2 zit er ook op.
Het valt me op hoe goed de special effects zijn in deze serie. Ik ben benieuwd hoe dat nu allemaal zit met die god van vuur, en de schaduw(?).
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Hmm, ben toch bezweken aan mijn verlangens. Heb vandaag de eerste twee aflevering van seizoen 2 nog eens gezien. Dus de rest zal ongetwijfeld volgen in de paar komende dagen.
Heb seizoen 1 en 2 tijdens de zomervakantie gekeken en seizoen 1 nog een keer half toen het op tv werd uitgezonden. En ik kijk al heeeeeeel erg lang uit naar 31 maart
Dus ik wilde graag seizoen 2 nog een keer kijken voordat het zover is, maar ik heb eigenlijk stiekem gewoon veel te veel werk liggen voor de universiteit, dus ik moet niet 10u Game of Thrones gaan kijken dacht ik. Maar ja. Mijn wil is niet sterk genoeg
Ik heb toegegeven, ik móést weer Game of Thrones-en haha.
Heb echt zin in seizoen 3. Alleen jammer dan je dan steeds een hele week moet gaan wachten op een nieuwe aflevering (denk ik?).
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Als ik Stannis zo hoor, denk ik maar aan één ding, de leech-scene.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
En weer gehint naar scenes uit de boeken.. Ik blijf voortaan wel uit dit topic.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik ga nog even wachten met het aanschaffen van het tweede seizoen op blu-ray. Het eerste seizoen heb ik al gekocht, maar ik ga even mijn geld sparen en wachten tot het wat goedkoper wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En weer gehint naar scenes uit de boeken.. Ik blijf voortaan wel uit dit topic.
Je kan het ook overdrijven, Nicholas zei niets bijzonders, hij houdt het bijzonder vaag. Ook de spoilertags lijken mij wat overtrokken.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Er komt geen einde aan de stortvloed van materiaal. Naar het schijnt staat ons hierna nóg een trailer te wachten, met de titel "No Mercy".
Note: Vreemd dat er een scène in zit met Melisandre én Thoros. Ik kan me geen scène uit de boeken herinneren waarin die 2 samen voor komen.
LisaX
-
- 33 messages
- 60 votes
Ik heb ergens gelezen dat ze misschien Edric storm hebben gewisseld voor Gendry (hij heeft immers ook koningsbloed) en dat Melisandre naar hem opzoek gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
:drool.
Note: Vreemd dat er een scène in zit met Melisandre én Thoros. Ik kan me geen scène uit de boeken herinneren waarin die 2 samen voor komen.
Opmerkelijk ja. Vond dat nou ook één van de sterkste dingen in het boek, de vragen die de gelijkenissen/.verschillen tussen Thoros en Melisandre opriepen.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Die theorie heb ik ook gelezen.
Het inwisselen van Roose voor Tywin in Harrenhal is een voorbeeld van hoe een verandering goed uit kan pakken. Maar bijvoorbeeld ten aanzien van het introduceren van Talisa ipv Jeyne ben ik toch wat sceptischer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Oh oh, wat heb ik er zin in. Ook heel erg benieuwd naar Ramsay Bolton/Snow. Wat een baas is dat in de boeken en werd natuurlijk al genoemd in de vorige seizoenen. Hoop echt dat ie een waardige serie equivalent krijgt
.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Derde aflevering S2. Ik begin er in te komen.
Opmerking: niettegenstaande dat de dwerg een goed acteur is vind ik het toch jammer dat hij met een geforceerd 'English' accent praat. Het leid me te veel af. Ik snap dat hij dit doet om niet uit de toon te vallen want de rest van de cast is British maar vermits het sowieso opvalt had hij beter beschaafd Amerikaans gesproken. Liever een ander accent dan geforceerd praten. Jammer want nu gaat hij nooit een Emmy of BAFTA krijgen. 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Iemand enig idee wie die meid is op 1:18. Ik dacht aan Roslin Frey, maar dat schijnt ze niet te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik denk Myranda, vertolkt door Charlotte Hope.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ze lijkt te worden uitgekleed door Cersei. Het is niet Taena, daar voldoet ze qua voorkomen niet aan.
Wellicht is het een compleet nieuwe rol.
Wat vind je trouwens als Dany volgeling van Daario?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Myranda is iig een nieuwe rol. Ik geloof niet dat Charlotte Hope's Myranda de tv versie is van Myranda Royce. Strookt niet echt qua appearance.
Daario en de hele Stormcrows storyline vind ik geweldig. Vooral de ontwikkelingen in a Dance with Dragons. Ook de hele machtstrijd die Dany voert in a Storm of Swords erg interessant. Al kent de Dany/Daarioo Naharis wel haar hoogtepunt in a Dance with Dragons.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk. Wat vind je van de casting voor Daario en de eerste beelden van hem in de trailer?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In mijn fantasiewereld had ie een wat exotischer voorkomen maar vind Ed Skrein en de beelden stemmen me toch hoopvol. Had veel erger kunnen zijn.
Het grootste probleem heb ik met de (volwassen?!!) Missandei, vind daar de casting een grote fout maakt. Ik vond de bemoedering van Dany wat betreft Missandei nou zo sterk.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Net even wat filmpjes op Youtube terug aan het kijken.
Wat heeft Oona Chaplin toch een prachtig figuur 
Benieuwd wat ze daar nou mee van plan zijn in het aankomende seizoen.