• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Game of Thrones

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Erg veel zin in . Dany en Jorah wordt de highlight dit seizoen. Uiteraard. Supporting Daenerys Stormborn of House Targaryen, the Unburnt, Mother of Dragons, Khaleesi to Drogo’s riders, & queen of the Seven Kingdoms of Westeros uiteraard.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

0:57

Nu ik er nog eens over nadenk: hij zal wel refereren aan het plot van de Tyrells.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Ben geen fan van Daenerys maar op 1.00min is er een prachtige schot van haar met the unsullied.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oh wow! Bedankt hiervoor. Legendary . Dit shot belichaamt mijn hoge verwachtingen wat betreft dit seizoen. Episch shot, en die empowering mimiek ook.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a2TQHjo3xzQ[/embed]

1 van mijn favoriete legends van Westeros: The night king!!!!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

24/25 februari kunnen we een échte trailer verwachten. Pas een maand voor de première van seizoen 3 dus. Damn, die gasten weten het wel te teasen.

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

MN03

• 1 messages
  • 0 votes

Game of thrones, een leuke serie, maar zijn vrouwen hier onsterfelijk? Tot nu toe leven alle vrouwelijke main-characters nog. Een beetje cliché allemaal, van die manwijven die 100 man kunnen doden en zelf nooit een schrammetje krijgen. Het blijft natuurlijk een Amerikaanse serie, mannen mogen geen vrouwen doden (wel worden er veel verkracht).

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Valar morghulis.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Voor €29,99 (UK - Paperback) zojuist een box met alle 5 tot nu toe verschenen delen besteld via Bol.com. Zeer benieuwd. Erg cheap trouwens, 3 tientjes voor 5 boeken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeer verstandige investering.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik hoop het. Jouw enthousiasme is in ieder geval aanstekelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Thank you sir, ik doe mijn best . Benieuwd wat je ervan vindt maar dat zal wel goed komen.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Is het al bekend hoeveel het nieuwe seizoen gaat kosten op BR?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Net onder de 40 euro.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Dat valt nog mee.

Ook nog enig idee wanneer de NL release datum is? Ben inmiddels begonnen aan de rewatch van S1 op BR.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

6 maart.

Dat redt je met gemak. Ik heb de Amerikaanse weer besteld, dus die wordt dinsdag verstuurd .

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Eazy wrote:

Dat valt nog mee.

Ook nog enig idee wanneer de NL release datum is? Ben inmiddels begonnen aan de rewatch van S1 op BR.

6 maart volgens bol.com en het gaat 38 euro kosten.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Naomi Watts wrote:

6 maart.

Dat redt je met gemak. Ik heb de Amerikaanse weer besteld, dus die wordt dinsdag verstuurd .

Dat is juist het probleem, ben er zo doorheen.

Is de Amerikaanse versie dezelfde als de Europese?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Volgens mij ontloopt dat elkaar niet zo. Volgens mij maakt het qua inhoud ook niet uit. Je hoeft er iig geen regiovrije bluray speler voor te hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, ze snappen het daar wel .

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Dit is zeker niet regio-vrij toch?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jawel. Altijd bij HBO volgens mij.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Naomi Watts wrote:

Jawel. Altijd bij HBO volgens mij.

Hmm, ik was het net aan het bestellen en er stond dat minimaal 1 dvd alleen voor regio 1 is. Maar nu weet ik niet zeker of dat ook voor de blu-ray zo is.

edit: Ik heb het antwoord al. Blijkbaar speelt het wel af in een Zweedse blu-ray speler, dan zou het ook bij mijn ps3 moeten kunnen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Kort, maar erg wreed. In deze korte trailer zitten erg veel mooie shots: Daenerys met haar Unsullied, The Hound vs. The Lightning Lord, Craster's, een schreeuwende Jaime en.....Reek!

Seizoen 3 kan niet snel genoeg beginnen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.