- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Erg veel zin in
. Dany en Jorah wordt de highlight dit seizoen. Uiteraard. Supporting Daenerys Stormborn of House Targaryen, the Unburnt, Mother of Dragons, Khaleesi to Drogo’s riders, & queen of the Seven Kingdoms of Westeros uiteraard.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
0:57 
Nu ik er nog eens over nadenk: hij zal wel refereren aan het plot van de Tyrells.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Ben geen fan van Daenerys maar op 1.00min is er een prachtige schot van haar met the unsullied.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Oh wow! Bedankt hiervoor. Legendary
. Dit shot belichaamt mijn hoge verwachtingen wat betreft dit seizoen. Episch shot, en die empowering mimiek ook.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
http://winteriscoming.net/2013/01/first-season-three-photos-released/#comment
Die met Stannis vind ik erg wreed.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a2TQHjo3xzQ[/embed]
1 van mijn favoriete legends van Westeros: The night king!!!!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
24/25 februari kunnen we een échte trailer verwachten. Pas een maand voor de première van seizoen 3 dus. Damn, die gasten weten het wel te teasen.
MN03
-
- 1 messages
- 0 votes
Game of thrones, een leuke serie, maar zijn vrouwen hier onsterfelijk? Tot nu toe leven alle vrouwelijke main-characters nog. Een beetje cliché allemaal, van die manwijven die 100 man kunnen doden en zelf nooit een schrammetje krijgen. Het blijft natuurlijk een Amerikaanse serie, mannen mogen geen vrouwen doden (wel worden er veel verkracht).
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Voor €29,99 (UK - Paperback) zojuist een box met alle 5 tot nu toe verschenen delen besteld via Bol.com. Zeer benieuwd. Erg cheap trouwens, 3 tientjes voor 5 boeken.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik hoop het. Jouw enthousiasme is in ieder geval aanstekelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Thank you sir, ik doe mijn best
. Benieuwd wat je ervan vindt maar dat zal wel goed komen.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Is het al bekend hoeveel het nieuwe seizoen gaat kosten op BR?
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Dat valt nog mee. 
Ook nog enig idee wanneer de NL release datum is? Ben inmiddels begonnen aan de rewatch van S1 op BR.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
6 maart.
Dat redt je met gemak. Ik heb de Amerikaanse weer besteld, dus die wordt dinsdag verstuurd
.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Dat valt nog mee. 
Ook nog enig idee wanneer de NL release datum is? Ben inmiddels begonnen aan de rewatch van S1 op BR.
6 maart volgens bol.com en het gaat 38 euro kosten.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
6 maart.
Dat redt je met gemak. Ik heb de Amerikaanse weer besteld, dus die wordt dinsdag verstuurd
.
Dat is juist het probleem, ben er zo doorheen. 
Is de Amerikaanse versie dezelfde als de Europese?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Volgens mij ontloopt dat elkaar niet zo. Volgens mij maakt het qua inhoud ook niet uit. Je hoeft er iig geen regiovrije bluray speler voor te hebben.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Game of Thrones: The Complete Second Season Blu-ray
Ah, HBO en BR uitgaves. 
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Een trailer voor een trailer 
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lw6a28ael1o[/embed]
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Dit is zeker niet regio-vrij toch?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jawel. Altijd bij HBO volgens mij.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Jawel. Altijd bij HBO volgens mij.
Hmm, ik was het net aan het bestellen en er stond dat minimaal 1 dvd alleen voor regio 1 is. Maar nu weet ik niet zeker of dat ook voor de blu-ray zo is.
edit: Ik heb het antwoord al. Blijkbaar speelt het wel af in een Zweedse blu-ray speler, dan zou het ook bij mijn ps3 moeten kunnen.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Kort, maar erg wreed. In deze korte trailer zitten erg veel mooie shots: Daenerys met haar Unsullied, The Hound vs. The Lightning Lord, Craster's, een schreeuwende Jaime en.....Reek!
Seizoen 3 kan niet snel genoeg beginnen.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
'Game of Thrones' early DVD sales breaking HBO records | Inside TV | EW.com - insidetv.ew.com
Lijkt me ook goed voor toekomstige seizoenen.