- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
De Blu-Ray ziet er (vanzelfsprekend) weer goed uit!
Vol extra's en de animaties van de History & Lore zijn van een nog hoger niveau dan voorheen.
Vanavond even goed zitten voor alle extra's.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. VALAR MORGHULIS!
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Schaamteloos alleen Daenerys posten hè. 
Hier de rest:
en de andere teasers:
'Game of Thrones': New season 4 posters plus Tyrion video | Inside TV | EW.com - insidetv.ew.com
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik maak geen geheim van mijn voorkeuren
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben altijd wat later met het ontdekken van goede series, maar kan na het zien van de 1e 2 seizoen niet anders zeggen dan dat ik verslaafd ben geraakt. Wat een schitterende karakters komen er voorbij en het acteerwerk en de settings zijn geweldig. Vrouwelijk schoon is ook dik in orde. Vanavond seizoen 3 kijken! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Seizoen 1 eindelijk gezien. Binnenkort maar seizoen 2 kopen.
origineelhe
-
- 60 messages
- 1292 votes
Dit is eigenlijk de eerste serie/film waarbij ik me niet erger aan 'te perfect uitziende' acteurs en actrices, terwijl de hele serie daar van overloopt. Dat komt denk ik ook omdat de personages zoveel diepgang hebben, dat ze het uiterlijk vaak overtreffen. ok.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik vind dat overlopen nog wel meevallen, er lopen er ook genoeg rond die je niet in een donker steegje wil tegenkomen. Theon, Joffrey, The hound, nou niet bepaald hollywood-koppies. En Catelyn als een van DE vrouwen vd serie ook niet bepaald niveautje-baywatch. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind het ook nogal kul, even afgezien van de series van The CW valt het allemaal wel mee met overdreven knappe mensen in een serie.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Casting gaat gewoon zo bij de actrices: "Vind je het niet erg om naakt te zijn voor de camera?" "Nee", "ok, je krijgt de rol" 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Maar ze beginnen natuurlijk wel met vragen bij de knapste actrices. 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Best balen dat Emilia Clarke nooit meer naakt te zien zal zijn. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kan het me niet voorstellen. Van een clause was voor afgelopen seizoen al sprake en Clarke heeft dat met haar naaktscene in Game of Thrones en Breakfast at Tiffany's wel bestepeld als bogus. Ook met hoe Clarke tegenover naaktscenes staat zie ik het niet gebeuren.
Of ik moe teen officieel statement gemist hebben maar volgens mij zijn het niet meer dan geruchten geweest en is het altijd onzeker welke actrice geen naaktscenes wou doen. Al zou het bij Clarke nergens op slaan. Ze jeeft het al gedaan, en verwacht dat ze het blijft doen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de badscene van seizoen 3 haar laatste naaktscene zou zijn..
Maar, hoop dat jullie gelijk hebben natuurlijk... 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Na die scene heeft ze Breakfast at Tiffany's nog gedaan dus maak je maar geen zorgen
.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Denk dat het Shae is die niet meer naakt wil
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Had ze vroeger toch niet zo'n problemen mee.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
De titels van de eerste 4 afleveringen zijn bekend:
First four episode titles of season four revealed! - WinterIsComing.net
Oathkeeper stond bij mij ook wel in het rijtje. Episode 8 (waarschijnlijk) MOET Elia worden.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
daarom juist was een actrice die in seizoen naakt was. Sindsdien niet meer naakt gezien
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zal rekeninghoudend met haar verleden heel gek zijn. Ik dacht zelf aan Roz.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
juist daardoor denk ik. Denk dat ze dat imago van haar wil afschudden en als een serieuze actice wilt worden gezien
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zit wel wat in eigenlijk, want vorig seizoen hield ze alles aan geloof ik en als je dit seizoen weer niks ziet weten we genoeg dacht ik zo.
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ik raad het toch aan om dat filmpje niet te kijken als je de boeken niet hebt gelezen 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Weer een nieuwe trailer op komst. Hopelijk wat nieuwe beelden, aangezien trailer 1 en 2 veel op elkaar leken. Meer Roose en Oberyn aub.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Ben vooral benieuwd naar stukjes van de hoogtepunten van volgend seizoen.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
OMG
The Titan of Braavos!
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xIASaUUwklk[/embed]
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Hmm Bronn die vecht (oefent) met Jamie.. Ik heb nog niet alle boeken gelezen, moet nog 1 (en een heel klein stukje van AFFC), maar het leek me wel leuk om de oefennachten van hem te zien samen met Sir Ilyn Payne