- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het is puur een zeer milde afwijkende vraag wat voortvloeide op iets wat met de serie te maken had. Je kan het allemaal wel gaan overdrijven met het verplaatsen naar het andere topic. Wat dus dan gaat resulteren in halve postwisselingen hier en in het boekentopic. Het andere topic is in het leven geroepen om spoilers tegen te gaan, en is hier dus prima op zijn plaats.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Dat is het niet. Dat het boekentopic bestaat betekent dat er in dit topic niets geplaatst wordt dat gebaseerd is op boekenkennis en vooruit loopt op de serie. Hoe klein ook. Dat is de grens. Als je die anders stelt leidt dat constant tot discussie en is het niet te modereren. Ik heb de berichten dus verplaatst.
Berichten verplaatst naar Overigen > Televisie > A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat is het niet. Dat het boekentopic bestaat betekent dat er in dit topic niets geplaatst wordt dat gebaseerd is op boekenkennis en vooruit loopt op de serie. Hoe klein ook. Dat is de grens. Als je die anders stelt leidt dat constant tot discussie en is het niet te modereren. Ik heb de berichten dus verplaatst.
Berichten verplaatst naar Overigen > Televisie > A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)
Waarom bestaat dat boekentopic eigenlijk op Moviemeter? Daar kunnen mensen toch naar Boekmeter voor? Beetje verwarrend om 2 GoT topics te hebben op deze site.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo maak je het jezelf veel moeilijker eigenlijk, maar goed. Prima.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Een plaatsnaam is geen spoiler nee. Net zo min dat Westeros of Winterfell geen spoiler is. Een spoiler draait om het plot, niet om topografie.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Waarom bestaat dat boekentopic eigenlijk op Moviemeter? Daar kunnen mensen toch naar Boekmeter voor? Beetje verwarrend om 2 GoT topics te hebben op deze site.
Je kan in het andere topic op moviemeter de boeken bespreken maar het ook hebben over de vertaling van de boeken naar de TV-serie. Iets waar je op boekmeter ook niet mee terecht kan.
Deze vertaling an sich levert al genoeg gespreksstof en discussie op wat niet in dit topic thuis hoort.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik had er nog even over gedacht om hier te plaatsen of niet, maar ik dacht zonder context valt er niets uit te halen voor seriekijkers. Maar goed, ik heb het andere topic zelf in het leven geroepen om hier de spoilers weg te houden dus moet ik me er zelf ook aan houden.
Wat is er verwarrend? Ik heb de topictitels nog wel verschillend gehouden. En de reden gegeven in de OP.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
dat laatste shot van drogon. Hoe creepy is dat?
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Elk seizoen lijken de scenery shots weer mooier te worden. Meereen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
There was that scene where he said Hodor. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
dat laatste shot van drogon. Hoe creepy is dat?
Seconded.
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Sinds gisterenavond begonnen in A dance with dragons. Moet oppassen dat ik het niet uit heb voordat de serie komt in april, want dan zit ik een tijdje met niets... Weet niet of ik dat zou trekken na een jaar non-stop game of thrones met ofwel een seizoen ofwel een boek 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik ken het gevoel
Ik heb ook een half jaar dagelijks ASOIAF gelezen. Als je de boeken dan uit hebt is het serieus afkicken. 
Veel plezier met ADWD!
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Was zo naar die geit aan het het kijken dat ik eerst de mens niet zag. Moet je die verhouding eens zien. Echt ziek man.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Zondag weer een nieuwe trailer dames en heren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
"I'll do what queens do. I will rule". Meereen
. Wat is het design weer treffend en overwhelming.
Cover van The Everlove's Cities in Dust ook echt een magistrale muziekkeuze. Dany weet toch altijd weer vanuit het minimale het maximale te halen. Was weer neukend episch. Heel de trailer is een epic fuck-a-thon maar Dany steelt de show.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Shot van Shae maakt een einde aan enige onzekerheid, mocht die er nog wezen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Trailer nu - zonder overdrijven - al twintig keer gzien. Zo enorm quotable en ben erg gek op de Cities in Dust cover. Awesome. Bedankt Game of Thrones, voor het verneuken van mijn nachtrust. Heel stiekem vind ik het helemaal niet zo erg. Gelukkig wordt het derde seizoen morgen gereleased.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Damn, heb er nu ook weer behoorlijk zin in. Zijn maar weinig series op dit moment (of eigenlijk geen enkele) die mijn hart zo tekeer doen gaan in anticipatie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En voor de twijfelaars (voor zover die bestaan), ook de Blu-ray van het derde seizoen is weer flawless.
Ik moet helaas wat langer wachten omdat mijn Special Edition uit de VS moet komen. Maar aangezien de release nu meer ruimte heeft tot het volgende seizoen biedt het mij de mogelijkheid de boel weer lekker te gaan herzien. Tegen de tijd dat ik klaar ben met 2 zal ie wel op de mat ploffen
.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Vreemd genoeg heb ik seizoen 1 gekeken, vond ik leuk. Seizoen 2 begonnen maar niet afgekeken. Geen idee waarom eigenlijk.
Bij de boeken heb ik tm 1ste deel van een Dans met Draken gelezen. Met 2e deel wacht ik tot Winds of Winter is aangekondigd... maar ik ben serieus bang dat George RR Martin het einde niet gaat schrijven. En dan krijg je zo'n ellende als bij Dune...
Daarom nu De IJsdraak aan de kinderen aan het voorlezen, tenminste een boek met kop en staart. Haha.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Inderdaad. Zie er al tegenop.
Tegenop?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja. Niet wat er met haar gebeurd maar wel de impact die het op Tyrion heeft.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Maar goed, dat gaat wel zorgen voor een interessante ontmoeting tussen 2 mensen. 
Al zal dat pas ongeveer in S6 gebeuren.