- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Toffe trailer! Wel iets minder episch als die van seizoen 3. 
De draken krijgen goed te eten aan de schaduw te zien die over Mereen glijdt.
En wie is er zo moedig om Ramsey te slaan?
Scene tussen Jamie en Joffrey ben ik ook erg benieuwd naar. 
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Dar is niet Mereen, dat is the Red Keep, King's Landing.
Je ziet ook geen piramide's geen harpy's etc...
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Een "trailer review".
Het fanatisme van de fans van deze serie gaat me meer en meer tegenstaan. Groupies van Justin Bieber zijn er niks bij.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Die "oneliner" van Oberyn heb ik de hele week al in mijn kop zitten.
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Haha, ik vond het wel geinig. Die gast maakt soms wel grappige reviews enz. Leuk om te kijken als je een beetje in de mood bent voor dat droge van hem. Misschien een beetje overdreven inderdaad een trailer review maarja
Beter lekker fanatieke fans dan geen fans toch, geeft aan hoe geliefd GoT is denk ik. Veel mensen hadden het in mijn omgeving ook wel een keer over de trailer afgelopen week.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Pedro Pascal lijkt indruk te gaan maken als the red viper. Wordt hopelijk net zo een 'fan-favourite' als in de boeken. 
Belangrijk personage, 1e lijntje richting Dorne.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Gatver, wat haat ik die youtube mensen die denken dat snel (amerikaanse lulkoek) spreken in combinatie met jumpcuts hip is. Tyf op!
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Goh goh, trek je het niet iets te persoonlijk aan? Het is ook niet echt een recensie, meer een: go, wat kunnen we verwachten voor volgens seizoen. Vind ik interessant om te zien wat mensen denken die de boeken niet hebben gelezen.
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
Zin in! Fraaie trailer en foto's geen idee of ie al geplaatst is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ah eindelijk, ga ik dan eindelijk een mede Targaryen loyalist vinden hier? 
Daenerys, the one and only true heir.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Jazeker, veruit m'n favoriete personage. Het is zelfs zo erg gesteld dat ik mijn vriendin laatst Khaleesi noemde XD haha echt idioot.
I am Daenerys Stormborn of House Targaryen, of the blood of old Valyria. I am the dragon's daughter, and I swear to you that those who would harm you will die screaming.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Giggidy lijkt me wel op zijn plaats ja 
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Spoilerachtig omdat hier te plaatsen. Zou het bericht verplaatsen
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Eens met W.M.J.M.
Ik wil helemaal niets lezen over dingen/namen die nog komen, daar is nou juist dat andere topic voor!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een onzin. Die hebben echt geen idee over wie het gaat.
Eazy, valid point
.
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Fijn dat jullie bepalen dat ik geen idee heb waar het over gaat en dus niet moet zeiken...
Wat een misplaatste arrogantie om dat voor anderen te bepalen. Blijkbaar stoort het sommige mensen wel en dan kun je daar tenminste respect voor hebben. Helemaal als er juist een spoilertopic voor bestaat.
Ik wil helemaal niets lezen over karakters die nog komen, hier zou het alleen over de tv-serie moeten gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, vind ik ook. Alle namen van personages spoilertaggen, we moeten inmiddels niets spoilen voor de mensen die nog aan het eerste seizoen moeten beginnen
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Is Meereen overigens ook geen spoiler W.M.J.M?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ook al bevatten jullie teksten misschien geen spoilers; als het alleen interessant is voor mensen die de boeken hebben gelezen waarom het dan niet gewoon in dat andere topic plaatsen?