- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Joanna is gewoon echt een schat. Mooi speech meid. You Go Girl!! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze hebben toch pas een paar weken iets?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Inderdaad, goed gedaan meid. En dat zonder krokodillentranen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat was toch wel weer lief van Jo, hoe ze over Flip praatte. Ik geloof dat ook wel dat Flip zo lief is en echt voor je zorgt als je dat nodig hebt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, in het begin dacht ik dat Flip arrogant was, zichzelf heel lekker zou vinden en een echte womanizer zou zijn als knappe barman in Amsterdam, maar daar heb ik nog helemaal niks van gemerkt.
Edit:
Oh nee daar vond ik dan weer weinig aan. Gerard loopt iets teveel te zeuren en Philip en Maik zijn te arrogant. Karim komt dan wel weer leuk en sympathiek over.
Hehe, jij blijkbaar ook Rianneke! Gelukkig kunnen we Flipmans nu wel waarderen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wie?
Joanna en die gast??
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat was toch wel weer lief van Jo, hoe ze over Flip praatte. Ik geloof dat ook wel dat Flip zo lief is en echt voor je zorgt als je dat nodig hebt.
Wat dat betreft lijkt ie heel erg op mijn ventje. Die lijkt sowieso wel een beetje op Flip. Niet qua uiterlijk en hij maakt ook geen snelle grappige opmerkingen, maar verder lijkt ie er wel een beetje op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Joanna heeft 3,5 jaar een relatie gehad en woonde al 3 jaar samen, en is nu via een brief gedumpt.
Maik en Monique hebben elkaar in het huis leren kennen en hebben nu een paar weken iets. Volgens mij verwar je die situatie met de situatie met Joanna.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Joanna en die gast??
Die hebben niks.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik denk dat Johanna niet echt het huis inkomt straks, dat is eigenlijk wel jammer want Maik kan net zo goed zijn mond houden en dan komt er nog geen confrontatie tussen hem en Mo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als Maik voor de zoveelste keer iets verzwijgt voor Mo en dat komt uit, dan breekt de hel los.
Dan begint ze weer te miepen: 'Dat is toch niet normaal!'
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Door de war met die Johanna geloof ik, ik weet er helemaal niks van. Ben 1-0 voor tegen PSV trouwens mel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik hoop dat Maik een of andere rare keuze heeft, of een missie ofzo wat betreft Johanna. Of dat Monique ook naar de kamer van de waarheid moet komen ofzo. Het mooiste zou zijn als die Johanna daar zou blijven logeren, maar dat zal wel te mooi om waar te zijn zijn (rare zin!
)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Door de war met die Johanna geloof ik, ik weet er helemaal niks van. Ben 1-0 voor tegen PSV trouwens mel.
Goooo Ben!! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja hopelijk mag ze mee het huis in, dat zou toch wel het leukste zijn, maar ik denk het niet.
Ben trouwens ook bang dat Karim eruit moet, heb zo'n voorgevoel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja hopelijk mag ze mee het huis in, dat zou toch wel het leukste zijn, maar ik denk het niet.
Ben trouwens ook bang dat Karim eruit moet, heb zo'n voorgevoel.
Ik ben hier volgens mij de enige die Karim niet leuk vind, dus mij zou het niets uitmaken. Alex vind ik verder ook niet echt bijzonder, dus die mag er van mij ook best uit. Ik zal voor jullie duimen dat Karim blijft!
Over Philip zijn we het in ieder geval eens 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is ook niet dat ik Alex niet mag, gaat meer om Laura. Heb echt een hekel aan die meid.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ze trekken het wel lang vanavond, met niet echt heel veel boeiends. Hopelijk komt er nu wat spanning in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Karim nu plots 38%, net nog 24%. Wel fijn, maar wel weer bullshit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Kijk hoe ondankbaar ze ook nog is die Monique. 'Ja hoor, was leuk'. 'Ja ik zag hem ook tot leven komen naast jou hoor'.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kijk hoe ondankbaar ze ook nog is die Monique. 'Ja hoor, was leuk'. 'Ja ik zag hem ook tot leven komen naast jou hoor'.
Wat een verschil met Sharon dan heh 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Inderdaad, mijn god zeg. Die Monique blijft haar eigen ruiten ingooien.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hebben ze in al die tijd nog serieus niks van Johanna laten zien? Wordt wel weer genept hier.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jawel hoor. We zien haar elke keer voordat ze naar de reclame gaan. Ze zit nog steeds in een kamertje! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja dat zie ik net toevallig, het is rust bij voetbal. Ben staat 2-0 voor tegen PSV!
En Twente 3-0 achter, dus had achteraf beter dit kunnen kijken.