- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat ging dat spontaan zeg. (kuch) heb het woord trots niet eens horen vallen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nee, waarschijnlijk is ie ook niet trots, maar wil ie dat niet op televisie zeggen. Dan zet ie namelijk zijn eigen dochter voorlul.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dat was wel helemaal leedvermaak TV geweest.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toen was ik net met Spencer aan het spelen, heb het dus niet meegekregen
Sammetje ligt lekker bij me op de bank mee naar de tv te kijken. Is wel grappig, want hij kijkt echt en als hij een hele hoge toon ofzo hoort, dan draait ie zijn koppie schuin. Heel schattig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Spencer gooit 'Koetje boe
' steeds van de bank af, en hij heeft nu geleerd hoe hij zelf van de bank af kan, en dan komt hij weer schattig voor me zitten met een blik van 'ik wil wel weer op de bank hoor'.
Karim is echt tof, leuk filmpje van hem. Zo lekker normaal, maar toch altijd met een komische noot.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Doet Jordan ook vaak als hij iets niet begrijpt, gaat elke keer dat koppie schuin
Die ligt nu overigens lekker naast me te slapen onder een dekentje, rustig tv kijken zo 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, drie gekke SS kijkende meiden, alle drie anti-monique, alle drie into Philip, alle drie met de hond naast zich. We zouden op dit moment zo zusjes kunnen zijn. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat schattig zijn die hondjes van ons toch.
Van mijn vriend mocht ie eerst niet op de bank (ivm haren enzo), maar als ik er een dekentje op leg dan mag het wel!
Dan maar een dekentje, want ik vind het erg gezellig zo.
Ik ben echt heeeel erg benieuwd naar die Johanna. Kan bijna niet meer wachten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Johanna had zich beter een goed boek kunnen meenemen, tegen de tijd dat zij haar ding mag doen, had ze het boek wel uit. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die confronterende vragenronde klinkt ook wel leuk 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, drie gekke SS kijkende meiden, alle drie anti-monique, alle drie into Philip, alle drie met de hond naast zich. We zouden op dit moment zo zusjes kunnen zijn.
En dan zei van de week iemand tegen mij dat het kansloos was om je avond te vullen met deze 'nutteloze' televisieprogramma's (straks ga ik namelijk nog herhalingen Oh Oh Tirol en Echte meisjes in de jungle kijken). Ik vind het toch wel erg gezellig zo. Lach me rot in ieder geval. 
edit: Maar ik mis onze andere girlfriend Jordy toch wel hoor. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jordy is een overloper! 
En daarbij, kijk eens hoe sociaal we zijn, we kletsen al zeker 2 uur met elkaar nu.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, das waar. Maar ja, we hadden nu ook in de sportschool kunnen zitten! 
Johanna had inderdaad wel een goed boek mee kunnen nemen. Die moet errug lang wachten. Maar ja, als ik het goed begrepen heb dan mocht Maik ook gewoon doen in het huis wat hij wilde (incl. met Mo naar bed gaan?) en zouden ze daarna sowieso weer bij elkaar komen?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Inderdaad leuk om dit te delen met andere die het programma net zo leuk vinden 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik snap wel dat die Johanna wil weten waar ze aan toe is, maar aan de andere kant het is Maik maar, voor hem een miljoen andere 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Echt schattig die Philip dat ie zo meelevend is. Hij is schattig als hij huilt! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zo die broer van Flip heeft wat minder geluk gehad met zijn uiterlijk 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Voetbal staat op, maar ik volg dit topic stiekem nog wel hoor 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Voetbal staat op, maar ik volg dit topic stiekem nog wel hoor
Ben je Ben tegen PSV aan het kijken? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
He, belt mijn ma weer op het spannendste moment! 
Maik heeft 33.000 toch? Hopen dat hij de helft van zijn kluis kwijtraakt. 
Flip heeft echt humor: He een soort Leontien ben ik, draai de bordjes maar om!
Draait hij ook nog zijn eigen naam. 
Lekker man, al die nasty vragen!
lekker sarcastische reactie van Joanna. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ben je Ben tegen PSV aan het kijken?
Ik Ben sowieso tegen PSV
Dus nee, ik ben Twente aan het kijken. Leuk he 
Jullie opmerkingen maken me wel nieuwsgierig naar de herhaling 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Misschien dat Mo wel weer gaat huilen als ze een vraag krijgt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, nou zeg, jij bent ook hard hoor Melanie, je lijkt wel zo braaf maar volgens mij kun jij ook lekker bitchy zijn! 
Wat een KUT vragen, met die parachute.
Philip geen parachute geven, schandalig. Ik vang hem wel op. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wel over mensen die ik niet ken en die zelf zo dom zijn om in zo'n programma te stappen. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, nou zeg, jij bent ook hard hoor Melanie, je lijkt wel zo braaf maar volgens mij kun jij ook lekker bitchy zijn! 
Wat een KUT vragen, met die parachute.
Philip geen parachute geven, schandalig. Ik vang hem wel op.
Anders ik wel!
Het grootste schatje krijgt geen parachute. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Elke keer als ik Joanna zie met die break-up brief voel ik een naar gevoel in mijn buik, vind het echt sneu voor dr. Ze heeft zich nog sterk gehouden vind ik.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Elke keer als ik Joanna zie met die break-up brief voel ik een naar gevoel in mijn buik, vind het echt sneu voor dr.
Vind ik ook, maar ik ben wel echt blij voor dr dat ze die brief gekregen heeft. Ik zou het echt klote vinden om in een huis te zitten, terwijl je relatie over is. Heel Nederland weet het, behalve jij. Een briefje is dan wel het minste wat je kan krijgen om in ieder geval niet de enige te zijn die het niet weet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Inderdaad, als ze thuis was gekomen en ze had nu al die weken zitten hopen en wachten op haar man en ze zou dan gedumpt worden, dan zou haar hart helemaal gebroken zijn denk ik.
Die zin klopt niet.