• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.086 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kan het weer niet zien vandaag, vanavond laat de herhaling denk ik.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Was best een leuke aflevering met de koppeltjes. Ben benieuwd of Gerard achter Joanna's geheim komt dan, moet haast wel. Al heeft ze wel slaappilletjes gehad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het officiële geheim van Guido was btw dat hij professioneel gamer is. Dus niet dat hij een male gigolo is. (Of was dat al te zien in de uitzending?)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nee ik heb het niet gezien in elk geval. Maar had er wel al wat over gehoord.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Helaas mannen!

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het een feit. Alex en Laura zoenen onder de lakens. Er was altijd al chemie tussen de twee, maar de spanning leek weg te gaan toen Laura bekend had gemaakt dat ze hem alleen als vriend zag. Vandaag waren ze echter niet bij elkaar weg te slaan. Ze zonderden zich af van de groep en gingen met zijn tweeën vroeg richting bed. Eerst was het alleen nog knuffelen, daarna gingen ze een stapje verder en zoenden ze een aantal keer. Is het tweede Secret Story koppel nu echt een feit?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Alex is mijn nieuwe arch enemy. Beter hem eruit dan Servio

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Echt niet! Alex was in 't begin mijn favoriet, en hij deed/doet wel echt zijn best voor Laura. Wel even wat anders dan dit:

Maik zag het niet meer zitten en dacht na over een 24 uur. Monique wist Maik over te halen om te blijven en beloofde hem een ‘gezellige’ nacht. Het koppel heeft het in de nacht maarliefst vier keer ‘gezellig’ gehad.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Sorry, ik was overstuur toen ik het zei Ik neem het terug!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Prachtige aflevering! Iedereen breekt haha. Die Joanna mogen ze van mij opknopen en Servio moet erin blijven want dan komt er tenminste mot

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat is je probleem met Joanna dan? Kijk het maar half, ren door het huis om op te ruimen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die loopt bijna altijd te zeiken om de kleinste dingetjes. Nu weer ging Servio op d'r teen staan. Is kut, maar na een minuutje is het over maar zij maakt er weer een heel probleem van. Zeikwijf is het.

Haha Gerard laat zich wel erg kennen. Grote bek, maar een klein hartje.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gerard zit verplicht op de nominatiestoel, jammer. Hoop dat hij voldoende stemmen krijgt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ze maken het wel spannend maar niet heus. In de voorstukjes laten zien dat iedereen op Servio heeft gestemd, dus dan was het snel duidelijk. Hij zal de nominatie wel weer overleven. Wel beter dat in het vervolg zowel mannen als vrouwen genomineerd kunnen worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wie zijn genomineerd? Heb 't niet gezien vanaaf. Gerard, Servio en ...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Punt. Zijn er maar twee dit keer dus weet nog niet eens voor wie ik ben. Ook leuk als de ruziemakers gewoon blijven, maar ze zijn allebei op dreef de laatste tijd.

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Servio moet eruit, zijn geheim wordt toch nooit geraden. De bitch zou een bingokoningin moeten zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb ze al een paar keer horen vertellen over bingospelletjes en bingoballen enzo, dus kan best.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat huis van Gerard 'Ik ben zo rijk dat ik geen dag in m'n leven meer hoef te werken' Sterf!

Maar die bingokoningin zou ik inderdaad niet achter Servio zoeken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

20:44: Gerard loopt met 74% van de stemmen aan kop, Servio volgt met 26% van de stemmen.

Ben benieuwd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja nu moet Servio er wel uit anders klopt het voor geen reet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als het zo weer 49 - 51 is, dan zegt dat genoeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

20:44: Gerard loopt met 74% van de stemmen aan kop, Servio volgt met 26% van de stemmen.

Ben benieuwd.

Toch gewonnen met 78%, lijkt te kloppen dan. Nouja, blijft bullshit natuurlijk, maar ze maken live tenminste geen domme fouten meer wat betreft de stemmen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Mooi zo. Gerard is toch wel wat leuker voor het spel.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Best leuk zo'n interactieve show, maar ik hoop dat ze in Nederland nog wat creatiever en gewaagder worden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind het ook best een leuke aflevering. Jammer idd dat de opdrachten niet echt gewaagd zijn. Grappig is het gelukkig wel.

edit: Goooo Aafke!!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nice, weer eentje geraden. Ik had eigenlijk gehoopt op een paar mensonterende opdrachten, maar misschien moet ik minder horrors kijken

Joanna weet niet wat een zombie is? Klonk meer als een krolse kat onder een stoomwals.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geheim geraden? Vanavond maar even terugkijken dan, heb het weer gemist.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die opdrachten zijn tot nu toe niet zo bijzonder. De handstand? Mwoah. Die hakken-opdracht is wel enigszins lachen, maar de lapdance van Sharon.. tsja.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De brief van Maik

29 maart om 09.27

Dit is wat hij schreef.

Lieve Monique en andere bewoners,

Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!

Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.

Liefs Maik

Weer een missie of is hij deze keer echt weg?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ze hebben het erover dat hij nu echt weg is en dat Guido weer terug gaat komen, nou daar zit ik ook niet echt op te wachten als ik heel eerlijk ben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.