- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, oke! Kijk liever tegen het hoofd van Guido aan dat tegen dat van Maik, al zijn ze allebei meer bezig met knuffelen en kroelen dan met het spel.
Las net ook dit:
vandaag, 11:40
vraag voor moeder van Joanna: wat is er nou allemaal waar van dat haar vriend bij haar weg... en als het zo is moet dit Joanna dan niet verteld worden want ze zit er echt mee?!?!?
vandaag, 11:42
is het waar dat haar schoonmoeder joanna haar spullen uit haar huis heeft gehaald
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kan nog leuk worden dan
Ook leuk als Maik weg is, ben wel benieuwd naar de reacties, al is het dom dat Guido dan weer terug mag. Zo heeft die exit steeds minder betekenis. Wordt een beetje DGK principe, dat rekte ze ook veel langer dan eigenlijk de bedoeling was 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Overdag is er weinig aan zeg. Sharon zit te breien, en de rest ligt op bed te friemelen. Spannend.
Al is het stiekem best leuk om op de achtergrond te hebben wanneer je aan 't poetsen bent.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja even voor het contrast. SS is gewoon een vriendengroep aan het worden, terwijl DGK vol zat met hufters (Huub, Jaap, Brian), die waren gewoon zo. De dames in DGK waren ook stuk voor stuk bitches (Amanda, Nadia, die blonde, Natasia) terwijl de meiden van SS al gaan huilen bij het zien van het zonnetje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nena. 
De speculaties zijn wel grappig:
Maik zit in de geheime kamer, cynthia, jurrien en guido komen daar ook er komt een reunie
vandaag, 12:17
o hou toch op over die reunie.. omdat marjan even verzint dat ze 24 uur niet op twitter zijn geweest, betekend het dat er een reunie komt? hahaha.....! kijk nou maar gewoon vanavond naar de daily
vandaag, 12:19
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Mijn hemel, zap je er even langs, krijg je een opdracht, die moet een zombie nadoen, die moet bellydancen van het publiek.
. kan het nog duffer?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Philip's geheim is geraden door Monique. Aafke, Sharon en Joanna zijn genomineerd, Sharon mag van mij nokken.
En Mike heeft zogenaamd weer het huis verlaten maar is weer in een andere kamer. Wat is dit slecht. 
edit: En Joanna wellicht ook 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja even voor het contrast. SS is gewoon een vriendengroep aan het worden, terwijl DGK vol zat met hufters (Huub, Jaap, Brian), die waren gewoon zo. De dames in DGK waren ook stuk voor stuk bitches (Amanda, Nadia, die blonde, Natasia) terwijl de meiden van SS al gaan huilen bij het zien van het zonnetje.
Nadia en Amanda zitten trouwens nu in een programma van die domme meiden in de rimboe. Ben even de naam van het programma kwijt.
Vond de aflevering van SS vandaag erg leuk. Ik hoop dat Maik echt wegblijft, al ben ik die huilende Monique ook echt beu. Ben benieuwd hoe het verder gaat met de missie van Joanna.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nadia en Amanda zitten trouwens nu in een programma van die domme meiden in de rimboe. Ben even de naam van het programma kwijt.
Echte Meisjes in de Jungle. Ik ben fan 
Die Joanna is ook echt niet wijs met haar egoïstische praat. De hele serie lang al, maar vandaag was weer een toppunt 
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Philip's geheim is geraden door Monique. Aafke, Sharon en Joanna zijn genomineerd, Sharon mag van mij nokken.
En Mike heeft zogenaamd weer het huis verlaten maar is weer in een andere kamer. Wat is dit slecht. 
edit: En Joanna wellicht ook
Ik haak af, dit prgm. wordt mij te gekunsteld.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik moet het even terugkijken, heb het gemist. Zag wel in een preview dat Maik wéér in een geheime kamer zat, en 10.000 kon verdienen ofzo?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Teruggekeken, sloeg inderdaad op niks. Eerst Maik weg, nu Joanna, vanavond wordt wel meer duidelijk gemaakt over deze situatie en waarom Joanna is gedumpt door haar vriend terwijl ze het zelf nog niet eens weet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Blijkbaar ja, haar vriend heeft het uitgemaakt terwijl zij nergens vanaf weet. Haar moeder is haar spullen moeten gaan ophalen bij hem.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha aparte gang van zaken. Het lijkt mij dat je het éérst even bespreekt met je vriend/vriendin voordat je het uitmaakt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waarschijnlijk had het met het huis te maken en met philip, dat die ex jaloers was ofzo?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zou het er ook niet echt mee eens zijn als mijn vriend zo'n huis in zou gaan, maar om het daarom nou uit te maken? Vind het toch apart. Joanna heeft verder toch niets met Philip gedaan? Philip vond haar wel leuk, maar verder is het alleen maar praten enzo, toch?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beetje knuffelen en tutten verder ja, heb ze nog niets zien doen wat te ver ging. Al snap ik wel dat het niet leuk is om je partner hele dagen in de armen van een ander te zien en bijbehorend gefriemel/gestreel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Interessante aflevering, eerst mooi emotioneel moment van Sharon, wat een verhaal zeg. Begrijp ook wel dat zij het aan dr geheim relateerde. Al bleef ze er wel lang in hangen..
Ik vind Joanna wel tof, ze krijgt veel shit over zich heen maar is wel direct en rechtuit, niet zoals bijvoorbeeld Monique met haar manipulatief gedoe, haar jankbuien en zielig doenerij.
Was blij te lezen dat Maik weg was, is die glibber er nog steeds. Helaas. Rare wendingen in 't spel wel met dat laten verdwijnen van bewoners.
Aafke is ook niet al te charmant als ze wakker wordt zeg.
wat een hoofd.
Wel benieuwd naar 't Guido verhaal!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moeders heeft ook een masker op zeg, nou nou nou. Mooi verhaal van Sharon ja, maar ik vind Joanna niet tof. Die egoïstische praat van haar staat me ook echt niet aan.
Monique schijnt er nu even over heen te zijn, echt een stoere meid, hoelang zou het duren voordat ze weer jankt? 
Toen ik Joanna die afscheidsbrief zag schrijven wist ik al voldoende, ook Maik moest die missie uitvoeren. Helaaaaas...
En ongelofelijk, hangt Aafke haar smoel 's nachts in de cementmolen of wat?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja toch! Ik dacht echt van jezus, ik ben vast ook net tante Sidonia 's ochtends, maar Aafke was ff schrikken.
Die ma is ook een griezel, als je die aanraakt breekt ze alsof je porselein laat vallen ofzo.
Monique wou dr 24 uur weer eens aanvragen en opstappen, zo stoer is ze dus niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joanna bij Maik, ochot, mag dat wel voor Mo?
Die Laura ligt ook alleen maar in bed, op de bank of ergens anders waar ze kan hangen. Zit niet veel in de bewoners, zonder de geheime missies. Ze zijn ook door de boeiende ideetjes heen, wanneer t pinguinachtig tandenpoetsen wordt..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wel een mooie opdracht voor Monique om die kamer in te gaan hehe. Maar aub laat Joanna horen dat haar vriend d'r heeft gedumpt. Dat wordt echt een magisch moment 
En Guido 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
ALS het waar is, dat horen we van Mrs Plastic Fantastic. Ben benieuwd, zou 't wel erg lullig voor Joanna vinden, op zo'n manier dump je iemand waar je een vaste relatie mee hebt niet. Groep 8 kids doen het nog stijlvoller, die schrijven een briefje of smsen, maar Joanna weet gewoon nergens van.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Is toch al voorbij? Haar spullen staan weer thuis dus. En het is nu niet meer geloofwaardig voor de bewoners dat Maik en Joanna weg zijn...
'Ik zag haar laatst met een hakmes op een theedoek slaan, ik dacht: da's mijn dochter' 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb het einde niet kunnen zien, dat wil ik vanavond dan toch nog terugkijken, wil horen wat die ma er over te zeggen heeft.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond deze aflevering wel een leuke. Ik hoop ook echt dat ze tegen Joanna vertellen dat ze gedumpt is!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
30 maart om 20.28
Aafke staat onderaan.
Zoals het er nu uitziet moet Aafke het Huis der Geheimen donderdag gaan verlaten. Sharon heeft tot nu toe 41% van de stemmen, Joanna 33% en Aafke 26%.
Morgen staat Joanna vast onderaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moet waarschijnlijk van de regie. Een gezond mens gaat na een weekje 'iets te hebben' niet al trouwen. Alleen Huub en Claire van DGK, maar dat waren ook geen gezonde lui