- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik had nooit opgenomen op zo'n belangrijk moment
Ja dat doen we dus geen 2e keer, ze bellen maar terug, verdulleme!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dacht dat jij Servio juist leuk vond Rianneke, of de laatste tijd niet meer zo?
Vond hem in het begin wel leuk, maar toen had ik nog niet gezien dat hij eigenlijk een vreselijke achterbakse nicht is 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vond hem in het begin wel leuk, maar toen had ik nog niet gezien dat hij eigenlijk een vreselijke achterbakse nicht is
Beter kan je het niet verwoorden
. Misschien 'vieze' er nog bij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd hoe Guido het gaat doen, geloof niet volledig in die percentages en stemmen, maar ben vraag me af hoe hij het doet in NL.
Lees wel veel over Servio nu (n.a.v. de vorige liveshow van de mannen): SEND THE GAY AWAY! (not because he's gay by the way)

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik had eigenlijk gehoopt dat Karim eruit ging. Op de een of andere manier mag ik hem niet echt, al heb ik daar niet echt een reden voor.
Ook een naaistreek tegenover Monique van Karim.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Misschien wordt die bitchfight nog werkelijkheid ook 
Denk overigens dat Guido de meeste stemmen gaat krijgen. En Servio d'ruiiiiitt! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Had het vanavond niet gezien, nu maar even terugkijken.
Philip en Guido staan ruim aan kop. Met respectievelijk 46% en 42% lijken zij zeker van een voorlopig plekje in het huis. Servio staat met een schamele 12% onderaan.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Een soort Gouden Kooi/Big Brother serie, geloof ik.
Nee, moet er niets van hebben. Zulke drama-soaps wekt alleen maar irritatie tot sommige deelnemers op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is voor veel kijkers juist de charme. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Wat vinden jullie eigenlijk van De Stem? Die is toch tenenkrommend slecht? Dat kan echt niet, hoor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lijkt me wel een leuke baan eigenlijk. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ja, dat wel. Maar die man komt zo fout over, met die geforceerde computerstem van 'm. Echt heel erg. Alleen daardoor zou ik het programma al niet kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij heeft wel gruwelijk lange pauzes ja, tussen zijn zinnen door.
Vraag me altijd af wie zo'n vent is. Eerst dacht ik dat het Pepijn Bierenbroodspot was. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Had het vanavond niet gezien, nu maar even terugkijken.
Philip en Guido staan ruim aan kop. Met respectievelijk 46% en 42% lijken zij zeker van een voorlopig plekje in het huis. Servio staat met een schamele 12% onderaan.
20:10 uur: Vreemd, van de percentages 46% - 42% - 12% naar 36% - 35 % - 29%. Zou wel een hele grote inhaalslag voor Servio zijn dan.
Die 'missie' voor Maik, hij is zo vol van zichzelf dat hij niet eens hoeft te spelen.
20:30 uur: nu plots 35% - 42% - 23% 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja haha die missie van Maik viel echt niet op. En Philip veilig, wel verwacht. Heb nog steeds volle vertrouwen dat Guido ook blijft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hopelijk wel ja, maar er klopt helemaal niks van die percentages.
Edit: Fijn dat ze het uiteindelijk zelf ook door hebben. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een dikke bullshit, die uitslag.
Als mensen nu nóg niet door hebben dat het oplichterij is..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Aaah Laura 
Pfff zijn vriendin loopt bijna te janken. Renate: Ik zie wel een grote glimlach van je meisje! 
Maar ja, nu nog minimaal twee weken naar die nicht kijken. Bom erop!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij stond eerder met 12% onderaan.Jammer van Guido, hij had niet veel toegevoegde waarde maar hij was sympathieker dan Servio. Zijn hele kluisinhoud naar de haaien, 16.000 euro ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aaah Laura 
Pfff zijn vriendin loopt bijna te janken. Renate: Ik zie wel een grote glimlach van je meisje! 
Maar ja, nu nog minimaal twee weken naar die nicht kijken. Bom erop!
Renate is echt tenenkrommend ja. Kan toch niet joh, Guido heeft tot 20 minuten geleden bovenaan gestaan, in het begin zelfs met ruime overwinning.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dit gaat wel ruzies opleveren denk ik, omdat iedereen in het huis liever Servio zag vertrekken denk ik. Zeker Karim en Alex .
En dat stemmen slaat nergens op nee, tenzij er een diehard fan van Servio vanavond wakker is geworden maar dat geloof ik niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De 2 van wie het geheim nog niet geraden is blijven erin.. hoe toevallig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vang Laura wel op als ze uit het huis komt. Wat is ze lekker. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laura zal zich eerst nog even in de armen van Alex storten denk ik. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben veel leuker dan Alex, alleen weet ze dat nog niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben blij met de uitslag. Guido had totaal geen toegevoegde waarde aan het programma. Hij speelde het spel amper, heeft weinig gegokt en deed niks in het huis zelf. Volgens mij was hij echt een lui stuk vreten. Qua persoonlijkheid mocht ik hem ook wel meer dan Servio, maar ik denk dat het voor ons kijkers wel vermakelijker is dat Servio erin blijft. Wat zijn vriend al aangaf, dan gebeurd er nog eens wat. Dat met de uitslag ging inderdaad een beetje raar, had ook echt verwacht dat Servio eruit zou moeten, maar dit vind ik ook prima. Kan trouwens wel goed merken dat ze 'makers' beter hun best doen om de avond wat vermakelijker te maken, met wendingen, telefoontjes, spelletjes, en bijvoorbeeld dat je al eerder hoorde wie er al mocht blijven.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Doorgestoken kaart:

Vooral letten op de tijd van plaatsing. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die boei-opdracht is wel vet, Karim heeft mazzel