- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wauw, er kwam even een brokkenstroom omhoog bij het einde, bah bah. En dacht Gerard nu dat Aafke een man was (geweest)?
Ze is niet knap, maar zo mannelijk vind ik haar er ook niet uitzien. Zal je maar gezegd worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ik heb het na somnambulism afgezet, want dat was genoeg Bart voor vandaag en ik dacht dat X-Factor al bezig was.
Wat heb ik gemist dan?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En dacht Gerard nu dat Aafke een man was (geweest)?
Ze is niet knap, maar zo mannelijk vind ik haar er ook niet uitzien. Zal je maar gezegd worden.
Aafke heeft een heel gespierd lichaam, bijna tegen het bodybuilding aan, en dus ook wat mannelijker gebouwd. Ik vind haar zelf best butchy overkomen, ik weet dat het haar geheim niet is maar het zou me niet verbaasd hebben. Vooral op foto's:
![]()
![]()
![]()
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Sofia en Bart waren aan het lullen en toen kwam die vriend van Sofia opeens in beeld lopen, meteen knuffelen, omhelzen etc. Snik snik boehoe, Bart stond erbij en keek erna. Een dramatisch einde voor een doorgaans zo intellectueel programma.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh lol, dat hoefde ik niet te zien, dat gekweel van 'schatje ik mis je zo' heb ik gisteren tijdens de liveshow al teveel gezien.
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Gezellig feestje afgelopen nacht, met een hoofdrol voor de vrouwen. Hoogbegaafde Monique: zuipen, kotsen en neuken (in willekeurige volgorde). Aafke wist van zattigheid niet meer haar kleren aan te houden.
Ik denk dat ik deze guilty pleasure maar eens afzweer.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat een stelletje weer. Aafke die zich aanstelt, Joanna die zich belachelijk aanstelt, Servio die irritant is. Die mag in deze dagen wel eens neergehoekt worden, na de afwas natuurlijk. Mooi dat er wat spanningen komen en Karim is een baas 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gerard is een baas! Al vermoed ik dat zijn geheim onderhand is geraden.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja Gerard ook
Maar Aafke moet dan toch wel Olympisch goud hebben met dat lichaam, zou je denken...?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een ROMANCE met olympisch goud winnaar he. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Oh... detail over het hoofd gezien. Laat maar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze is wel erg gek op zichzelf, dus het had gekund. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aafke met haar borsten vanavond is echt het dieptepunt. Dat mens kan écht niet tegen drank, gatverdamme.
En dan ook nog dr bed onderkotsen..
Je zou zoiets maar als vriendin hebben.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vond het vooral mooi dat Philip zo blauw als een tientje een serieus gesprek probeerde te voeren en Karim ze onderbrak met z'n gespring haha. En dat gespeel met dat truitje kon echt niet nee 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beetje slutty is leuk, maar dit was cheap. Hou ik niet zo van.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb vanavond een stukje gezien, maar het einde gemist. Ben toch wel benieuwd naar dat feestje, dus straks maar even de herhaling kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze beginnen allemaal aardig te zeiken op elkaar ja, de conficten beginnen. Ook steeds meer missies, de helft wordt niet eens uitgezonden zo te zien.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kijk alleen de uitzending, dus zou niet weten wat er wel/niet uitgezonden wordt, maar het begint nu wel steeds leuker te worden. Alleen zou dat gezeik van mij af en toe wel wat meer echte ruzie mogen worden!
Gerard stookt nog steeds lekker de boel op, Aafke doet nog steeds erg gek en was inderdaad weer erg slutty en Joanna bemoeit zich nog steeds overal mee. Mijn drie favorieten op dit moment.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat gebeurd er als er twee lui elkaar echt gaan knokken? Mag zeker weer niet.... zal dan wel beveiliging komen of boetes of zo.
*droomt verder over een 'fight to the death'*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jij ziet Aafke en Joanna zeker al in het zwembad liggen tijdens een bitchfight. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bah, modder.
Sharon mag niet meedoen?
Vonv Aafke haar 'ik heb een gat in mijn geheugen' speech haar nóg triester maken.
Dat vogeltjesdans momentje.
Gerard met zijn smile er bij. 
Snap niet goed waarom Karim denkt dat Maik getrouwd is met Monique. Weird.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Snap het ook niet nee. Hopelijk worden Maik en Servio genomineerd. En dan wordt het nog lastig tegen wie ik ben. Eigenlijk Servio want dat is een irritante zak, maar ik wil de reactie van Monique wel weer zien als Maik weg moet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Genomineerden.. Servio, Alex en... Philip ?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jup, denk het ook
En dan kan Servio nokken.
edit: Nee ik denk Servio, Philip en Gerard.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Verdomme! Hoopte echt op Maik. Alex weer een concurrent minder als Guido dadelijk weg is. Maar Servio zou wel gaan.
Mooi ook hoe de meiden verbaasd reageren op iedere genomineerde terwijl ze, of een aantal van hen, het toch echt zelf hebben gedaan 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik was net tijdens de uitslag aan de telefoon met een vervelende Ikea transportservice miep.
En toen ik zag dat Maik juichte (had het geluid uit dus hoorde niks maar zag alles) riep ik een beetje te hard: SHIT!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik had nooit opgenomen op zo'n belangrijk moment 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jammer van Philip, maar ik heb goede hoop dat Servio er wel uitgaat deze keer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dacht dat jij Servio juist leuk vond Rianneke, of de laatste tijd niet meer zo?