• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.117 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

otherfool wrote:

En Jan maar flippen bij een stel katten en een rood stoplicht, dat wordt nog wat....

Daar krijg je toch jeuk van. Iemand die een camera in huis zet om haar katten in de gaten te houden...

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

depri83 wrote:

(quote)

Daar krijg je toch jeuk van. Iemand die een camera in huis zet om haar katten in de gaten te houden...

Die camera was wel erg inderdaad, ik was binnen vijf minuten weer vertrokken, maar ik heb het dan ook niet zo op katten in huis.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

En ook niet van een paard in de gang.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

depri83 wrote:

(quote)

Mjaaa dat vind ik dan ergens nog wel schattig Maar Jan leek stevig uit z'n hum, die krijgt aan het eind van de oprit al heimwee volgens mij...

Oh en Apollinisch, ga je nog bekend maken wie je mysterieuze kennis is?!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Als ik hier voor de grap zeg dat ze gaat winnen en dat gebeurt nog echt ook begint ze straks haar romantisch avontuurtje met een flinke boete wegens schending van de geheimhoudingsplicht.

Het is maar goed dat ik dat niet gedaan heb.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wel benieuwd naar hun sittietrip, kijken of Jan weer wat vrolijker voor de dag komt...

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Zul je zien dat ze naar een of ander deprimerend oord moeten. Dublin ofzo.

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

Wederom een seizoen genoten van de reacties op boer zoekt vrouw. Heerlijk om te lezen dat de reageerders beter weten wie bij wie past dan de kandidaten zelf. Wanneer de boeren er een andere keus op na houden wordt dat uiterst genuanceerd bekritiseerd en onderbouwd met ijzersterke argumenten. De subtiele veroordelingen over bijvoorbeeld de escapades van Geert, de naam van de boerin van Jan, het karakter van Tom, katten in een bepaald huis te cetera maken het nog gelaagder. En Theo is helemaaaaal niet te lief. Die dames moeten niet zo zeuren, kunnen ze eens een man krijgen die zichzelf compleet wegcijfert en het warm krijgt van 'elkaar even stevig in de ogen kijken', is het weer niet goed.. Gelukkig krijgt de beste man binnenkort hoog bezoek van een aantal alwetende kijkers, die krijgen hem er wel weer bovenop! Ik kijk reikhalzend uit naar volgend seizoen. Kijkers en reageerders kunnen alvast schrijven naar [email protected].

Manmanman, daar krijg je toch de kriebels vanvanvan.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

@Pecore: Daar zijn forums oa voor bedoeld. Je hoeft het niet te lezen.

Apollinisch wrote:

Zul je zien dat ze naar een of ander deprimerend oord moeten. Dublin ofzo.

Zover al niet bekend :

Tom en Rimke gaan naar Dubrovnik, Jan en Rianne doen Dublin aan, boer Theo en Nancy bezoeken Oslo, boer Geert en Hetty vliegen naar Lanzarote en Bertie en Esther gaan met de trein naar Berlijn.

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Geert gaat sowieso twijfelen aan zijn keuze. Heeft gekozen op impulsiviteit (ADHD), is meestal precies de verkeerde keuze. welkeboerpastbijwelkevrouw@kro.nl/ikdoemee.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

IHKV [email protected]: Had Geert niet voor Mary moeten gaan? Die leek me wat huiselijker. Tommie zit goed, voor Theo vrees ik met grote vreze, Bertie ging sowieso een lastig verhaal worden maar ik heb toch de meeste bedenkingen bij Jan. Had die dan misschien toch niet beter het buurmeisje van Texel kunnen kiezen als-ie zo'n moeite heeft met alles buiten het eiland?

En inderdaad naar Dublin dus, spannend hoor, nog 6 nachtjes slapen!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Respekked wrote:

(quote)

Iedereen op t verkeerde been.

Ik dacht dat otherfool serieus bedoelde dat het duidelijk was dat het Hetty was. Want dat was toch duidelijk?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

eppo349 wrote:

Geert gaat sowieso twijfelen aan zijn keuze. Heeft gekozen op impulsiviteit (ADHD), is meestal precies de verkeerde keuze.

Geert koos toch echt op gevoel...

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ja, impulsiviteit, gevoel...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik dacht dat otherfool serieus bedoelde dat het duidelijk was dat het Hetty was. Want dat was toch duidelijk?

Nee dus

Lees de analyse van het gele vest maar eens terug...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Jaja, ze begon hem 'uit te dagen', aldus de twinkelende Theo. Het flakkerende vlammetje in de Noorse wind was de extreem spannende cliffhanger naar de reünie, maar ik ben toch bang dat het een 'nee' is geworden...

In Tommieboy had ik aan het begin van de serie geen vertrouwen, maar de wat saaie adonis blijkt toch wel een aardige gozer en de scene op de motor met de wapperende blonde haren van de immer sympathieke Rimke achterop mocht er zijn. Allebei lekker nuchter en zonder al te veel poespas, ja ik zie het wel zitten!

Geertje was vorige week al aandoenlijk en deed dat nog een paar keer over op de zonnige stranden van Lanzarote. 'Geertje is een moeilijke man', bekende hij. Hetty kwam streng doch rechtvaardig over maar het geheel straalde toch vooral een hoop ongemak uit, cliffhanger nummertje 2 wmb...

Janneman was weer wat opgevrolijkt en had een heerlijk ontwapenend cameramomentje: deze boer is in ieder geval behoorlijk vlieft. Als Rianne zich stante pede op Texel wil vestigen kan dit sprookje uit: ze leefden nog lang en gelukkig.

Over opgebloeide personen gesproken: Bertie had de loden last van de logeerweek op het Zeeuwse landgoed gelaten en zette voor haar doen de blommen stevig buiten met Esther. Zoals al het hele jaar is dit het moeilijkst te voorspellen, maar laat ik de optimist uithangen en zeggen dat het bij de reünie nog steeds aan is...

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Ik heb alleen twijfels bij Geert en Hetty. De rest lijkt me wel goed te komen.

Mooie feelgood aflevering in ieder geval.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Werd Theo toch nog even vinnig, maar helaas too little too late Even kijken naar de voorspellingen van vóór de logeerweek:

otherfool wrote:

Oioioi Bertie, wat is er toch met de hippe inbetwienur gebeurd? Laten we hopen dat ze ontdooid op de boerderie, en dan wel bij Ciska want die andere twee zijn mij te intens.

Toch wel een bizarre ontknoping, Bertie heeft me meermaals op het verkeerde been gezet.

Geert met de losse handjes lijkt rechtstreeks op de pittige Ada af te stevenen, die kan hem wel onder de duim houden.

Weer geen kassa...

Het drakenmeisje is wel lief denk ik maar het gaat uiteindelijk Rianne worden, zagen we haar ook niet in de openingsaflevering? Veeg teken.

Gelukkig dan toch nog een juiste voorspelling, drakenmeisje ten spijt...

Van Theo word ik heel erg rustig, goeie kerel maar ja te lief volgens de vrouwtjes. Nancy is niet in beeld geweest, Sandra keek al wat moeilijk, dus het wordt gewoon de goedlachse Ria. Daar durf ik wel een meier op in te zetten.

Gelukkig werd die weddenschap niet aangenomen. Het is drie keer niks geworden voor Theo, manmanman, wat een treurige ontknoping voor verreweg de sympathiekste boer...

Tom heeft dus geen smaak, wat moet je er verder nog over zeggen... Hij zal voor de kapster gaan, euh ja Rimke. Reünie: nee, die twee zijn snel uitgepraat, Tommie mag nogmaals de 1800 brieven door...

En daarmee haal ik nog een score van 40%.

Ik vond het een leuk seizoen!

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Rimke mag mij wel bellen. Ze moet zich in ieder geval niet aan het lijntje laten houden, graag of niet zou ik zeggen.

Wel vervelend voor Geert dat hij zo te kijk werd gezet door Hetty, hij moest nog een aantal dingen aan zichzelf veranderen en dan kwam het wel goed. Ik snap dat nooit zo dat die vrouwen de man willen veranderen, net zoals dat bij Theo ging, laat iemand gewoon zichzelf zijn.

En het was inderdaad weer een mooi seizoen.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Ik vond het eerlijk gezegd een beetje als een nachtkaars uitgaan.. Er waren tijdens de logeerweek een paar memorabele momenten en de aflevering van het keuzemoment was erg sterk. Maar zowel de citytrips als de reünie vond ik niet echt boeien. Maar goed, volgend seizoen schuif ik als kijker weer trouw aan.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ja, volgend seizoen gewoon weer kijken? Hmm ik heb het voor (bijna) de helft gevolgd deze jaargang, maar merk juist dat ik een beetje klaar ben met het concept... Maar goed gezien de kijkcijfers denkt bepaald niet iedereen daar zo over.

Wat zijn dat trouwens voor krokodillentranen over de media etc. achteraf? Van de boeren maar met name van Yvonne. Sowieso weet je van te voren waar je aan begint als deelnemer: het populairste programma van NL. Dus heel het land gaat iets van je vinden, positief of negatief. Maar dan zo'n Yvonne, die zich druk maakt over de beeldvorming. Tja het is toch echt jouw programma dat hiervoor zorgt en, met name zo'n Geert, op een bepaalde manier 'wegzet'...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tof dat de sympathieke Leo een schone deerne had geschaakt

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Boer zoekt Vrouw - Deense boer Johan en Ingrid uit elkaar - boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl

Ronduit schokkend

Op 12 februari gaat de nieuwe serie van start!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nog 2 weekjes

Als voorproefje update over notenmeisje Boer zoekt Vrouw - Hoe is het nu met… Judith en Florence? - boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl

Waarom het nu 2 jaar (!) heeft moeten duren om het bestbekeken programma van de NL TV weer eens op het schema te zetten is me niet compleet duidelijk trouwens...

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Bertie en Esther zijn ook uit elkaar lees ik, ze hebben hun stinkende best gedaan volgens Bertie.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Dit blijft toch het Enige Echte programma van de Nederlandse televee he! Topentertainment weer in de Brievenepisode, en ik kijk dit jaar vooral uit naar het niet-te-missen vuurwerk in Canada en het uberschattige Frankrijk. Op de Afrikaan gaan veel spannende dames reageren, Olke is de goedmoedige goeierd van het stel en die Oostblokker vind ik nog wat moeilijk in te schatten.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Weesolifantje.

Wat een aflevering.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Respekked wrote:

Weesolifantje.

Heb ik iets gemist?

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Skype call met Zambia gemist?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.